
Auto som si kupoval nové, ročník 2002, V6 TDi Audi A6, 155k. Podľa parametrov fajnový kúsok, motor sa mi tiež zdal byť plný rezerv na svoju stavbu V6 atď atď, dal som si ho načipovať po asi roku a to bol omyl... vtedy na Slovensku asi renomovaná firma z Nových Zámkov sľubovala 180k jedna radosť... moja chyba. po tom ako odšli v priebehu pol roka 2 turbá, dal som auto premerať....výsledok: 172.8k. na reklamáciu nereagovali, nakoniec mi napísali že zmenili osobu ktorú vyhľadávam je v nedohľadne a oni s ňou tiež majú prob. a bla bla bla, reči. Tak som to nechal tak. Auto šlapalo v poho, dlho žiadne problémy, servisovalo sa v origo audi. ďalší problém... longlife olej a servis každých 30.000km. v 200.000km strelilo zdvihadielko, rozobral sa motor, menili sa vačky atď... ďalej prasknuté pretlakové hadice od intercooleru... nedávno výmena váhy vzduchu, ale výkon sa mi dnes zdá byť dost nedostačujúci... skôr by som povedal že kolísavý. mesačne najazdím 5000km, rád by som dal auto do poriadku, ak sa dá s tým niečo spraviť, na dialnici ma často hádže do núdzového režimu pod plným plynom. Maximálka bývala niečo za 220kmh... dnes sa leva dotiahnem na 200kmh. z výfuku sem tam šľahajú iskry,a to že si nerobím prdel. Dnes sa olej mení každých 15.000km 10w40. poprosím Vás o radu. čo poviete na výmenu vstrekovačov následnej úpravy riadiacej jednotky? díky moc