Problém se žhavicí pojistkou na Ford Escort 1.8D 1995

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
michal.siman
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2008, 08:07

Problém se žhavicí pojistkou na Ford Escort 1.8D 1995

Příspěvek od michal.siman »

Mám problém se žhavící pojistkou na svém Escortu combi 1.8D r.v. 1995. Jednou za čas mi vypadla pojistka na žhavení. Když jsem ji šel poprvé měnit tak jsem zjistil že už nebyla origoš, ale byl tam hřebík (resp. silnější drát). Koupil jsem origoš - bylo napsáno 50A - a chvilku to jezdilo a pak to zase prdlo po čase (mesic, mozna dva) tak jsem tam dal taky hrebik. Kdyz prasknul ppo case i ten hrebik tak jsem vymenil zhavici svice. Zdalo se byt v poradku. ale zase po case (opet mesic, mozna dva) zas pojistka v prdeli. ale tentokrat uz vymena nestacila, proste at tam dam cokoliv tak pri otoceni klickem okamzite vyhori. tak jsem odpojil komplet vsechny svicky a ono to dela taky. otocim klickem a pojistka venku. bez svicek. tak jedine co tam pak je je zhavici rele, je v nem nejaka elektronika. to me napada jako jedinej zdroj zkratu. tak sem ho vyndal. samozrejme ted to nedela nic. rozriznul jsem ho (rozebrat neslo) a v nem nevypada nic "spalene" ale i tak tam muze byt problem (vinuti rele, elektronika atd.) myslite ze by to tak mohlo byt? nebo myslite ze problem bude nekde jinde?
michal.siman
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2008, 08:07

Příspěvek od michal.siman »

a jeste jeden dotaz, kolik tam ma opravdu byt pojistka. nekde jsem se docetl ze ctyri svicky maji odber cca 66 amper, kdyz se nazhavy tak cca 45a. v tom pripade je pojistka 50a malo, nemela by tam spravne byt 80A pojistka?
alino2
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2007, 18:10
Bydliště: M.Kameň SR

Re: Problém se žhavicí pojistkou na Ford Escort 1.8D 1995

Příspěvek od alino2 »

michal.siman píše:Mám problém se žhavící pojistkou na svém Escortu combi 1.8D r.v. 1995. Jednou za čas mi vypadla pojistka na žhavení. Když jsem ji šel poprvé měnit tak jsem zjistil že už nebyla origoš, ale byl tam hřebík (resp. silnější drát). Koupil jsem origoš - bylo napsáno 50A - a chvilku to jezdilo a pak to zase prdlo po čase (mesic, mozna dva) tak jsem tam dal taky hrebik. Kdyz prasknul ppo case i ten hrebik tak jsem vymenil zhavici svice. Zdalo se byt v poradku. ale zase po case (opet mesic, mozna dva) zas pojistka v prdeli. ale tentokrat uz vymena nestacila, proste at tam dam cokoliv tak pri otoceni klickem okamzite vyhori. tak jsem odpojil komplet vsechny svicky a ono to dela taky. otocim klickem a pojistka venku. bez svicek. tak jedine co tam pak je je zhavici rele, je v nem nejaka elektronika. to me napada jako jedinej zdroj zkratu. tak sem ho vyndal. samozrejme ted to nedela nic. rozriznul jsem ho (rozebrat neslo) a v nem nevypada nic "spalene" ale i tak tam muze byt problem (vinuti rele, elektronika atd.) myslite ze by to tak mohlo byt? nebo myslite ze problem bude nekde jinde?
Podľa mňa máš problém v pripojení medzi žhavičmi a tým relé. Teraz sa to síce javí ako chyba relé. Ak by bol skrat v tej elektronike, 50A by sa v nej určite veľmi jasne prejavilo.
michal.siman
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2008, 08:07

Re: Problém se žhavicí pojistkou na Ford Escort 1.8D 1995

Příspěvek od michal.siman »

alino2 píše:Podľa mňa máš problém v pripojení medzi žhavičmi a tým relé. Teraz sa to síce javí ako chyba relé. Ak by bol skrat v tej elektronike, 50A by sa v nej určite veľmi jasne prejavilo.
jenze mezi RELE a svickama je jeden kabel, ten sem meril a je OK. zadnej zkrat ani svod.
alino2
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2007, 18:10
Bydliště: M.Kameň SR

Re: Problém se žhavicí pojistkou na Ford Escort 1.8D 1995

Příspěvek od alino2 »

michal.siman píše:
alino2 píše:Podľa mňa máš problém v pripojení medzi žhavičmi a tým relé. Teraz sa to síce javí ako chyba relé. Ak by bol skrat v tej elektronike, 50A by sa v nej určite veľmi jasne prejavilo.
jenze mezi RELE a svickama je jeden kabel, ten sem meril a je OK. zadnej zkrat ani svod.
Skús odpojiť ten kábel k žhavičom od relé a relé pripnúť. Miesto poistky daj žiarovku 40W. Nemala by sa rozsvietiť. Ak áno potom bude fakt čistý skrat v relé, ale to by si mohol odsledovať a prípadne ho odstrániť. Skrat nebude v elektronickej časti len vo výkonovej čo je prívod zopnutie a vývod ku žhavičom.
Michal99
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2006, 18:44
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Michal99 »

80 amper
VW Sharan 1.9TDI AFN,egr off,MAF off
donedávna Ford Mondeo 1,8TD combi,EGR Off,KAT Off
michal.siman
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2008, 08:07

Příspěvek od michal.siman »

Michal99 píše:80 amper
tak to je dobry, protoze primo u forda mi dali 50A, ja sem si myslel ze 50A je na zhaveni malo.
francek
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 08 lis 2007, 19:07
Bydliště: Bystřice nad olší

Příspěvek od francek »

50 A mam to na svém fordu a je to i vautodatech (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Ford“