Stránka 1 z 2

BMW 330D

Napsal: 25 led 2008, 15:23
od humanic
Zdarec chlapy,mám takovej menší dotaz,uvažuji o koupi 330d v kombajnu se 150Kw motorem,rok 2004.Chci se zeptat jaký máte zkušenosti stimto motorem a vubec s celym autem,poruchovost jednotlivých dílů atd.Děkuji za přispěvky. :)

Napsal: 25 led 2008, 17:18
od dist01
je to dobry auto spolehlive hlavne ten motor, někdy tam praska sání, a odchází vstřikovače v dusledku špatné nafty,

Napsal: 25 led 2008, 19:01
od dodi911
Suhlasim s tebou. Mam pocit, ze tie vstreky odchadzaju u viacerych aut, akoby mali vyrobnu chybu. Inak vydarene auticko z 3 rady najskor 330d, alebo M3, ale to uz je nieco ine :D

Napsal: 26 led 2008, 10:47
od humanic
A jak to vídíte chlapy s náhradníma dílama,já měl předtim octavku 4x4 PD,bude to velkej cenovej skok??? (crazy)

Napsal: 26 led 2008, 13:53
od dodi911
Kto chce mat bmw, musi mat aj na diely. Niesu az tak drahe ale oproti oktavii asi hej. Ked ti nieco odide tak nemusis kupovat hned origo diel. Ja som minule kupoval predne silentbloky taz.ramien na 316i a v bmw stala sada cca3600sk. Pozrel som neoriginalne a stali skoro o polovicu menej. To uz je na tebe.

Napsal: 26 led 2008, 16:31
od go.vojta
to je rozhodně výborná volba.. ten motor je naprosto úchvatnej.. nemá chybu.. nevím o tom, že by tam praskalo sání, jen jsem se už dvakrát setkal s tím, že v tom sání praskla klapka a prošla motorem, takže to bych možná pro sichr nechal zkontrolovatm jinak naprosto spolehlivej motor.. ty vstřiky jsou dané českou naftou a s tím mají problémy všechny vysokotklaké systémy..

Napsal: 26 led 2008, 19:39
od dodi911
Tak, tak s tymi klapkami v sani mas pravdu. Sem tam este odislo zberne potrubie, ale nie u tychto motorov myslim.

Napsal: 27 led 2008, 16:13
od skoda405
Nazdar.No bmw 330d ma kamarat je to 2002 ma nabehane 210tisic km.To auto je raketa a kombinovanu spotrebu ma 6 litrov.Ja ked som predaval octu uvazoval som o moznosti kupit si BMW.ale ked som si porovnal naklady na prevadzku radsej som kupil TDI PD.ale BMW je BMW

Napsal: 27 led 2008, 18:12
od go.vojta
jo to potrubí už jsem taky řešil ,ale byla to záhada.. je tam u těch 150kw a vejš plechové sběrné potrubí.. z nějakého důvodu se z něho začali odlamovat kousky a než se na to přišlo tak to vzalo 2 turba.. ale už jich tady jezdí dost a o jiném s tímhle problémem nevím..

Napsal: 28 led 2008, 13:15
od humanic
Chlapy díky za názory,zřejmě to vypadá že do něj půjdu,co jsem koukal po netu tak díly se dájí sehnat za dobrej peníz.

to:skoda 405-to PD taky není zrovna nejlevnější,měl sem 4x4 octu,ale bohužel mi jí ukradli.

to:go.vojta-Kdybych ještě potřeboval nějáký info napišu SZ,zatim díky moc.

Napsal: 28 led 2008, 21:16
od Huno Boxx
Moje žena má BMW 330Cd z roku 2002, kde je spolehlivost perfektní. Jen musíš počítat s tím, že až přeci jen nastane nějaký problém, 1500Kč/hod v servisu vyplázneš běžně.

Napsal: 29 led 2008, 00:00
od dist01
na tem aute se skoro nema co posrat servis si skoro udeláš aj sám

Napsal: 29 led 2008, 18:58
od go.vojta
tak až na diagnostiku u nových modelů nemusíš jezdit do autorizovaného. stačí najít sikovnej servis kde ti to udělají za mnohem mín.. ale bafky jsou jedny z mála nových aut kde je ta spolehlivost vysoká..

Napsal: 15 úno 2008, 11:55
od whiskadelic
me ted kolisaj otacky. v celym pasmu. na diag. to naslo nejaky spinani rele jakehosi ohrevu pridavneho topeni, jenze topeni tam nemam. motor je ok. netusite nekdo?

Napsal: 16 úno 2008, 15:54
od go.vojta
ale máš tam přídavný ohřev.. tyto motory mají bud bufika, ale ty se dávali spíš do 5 nebo do 7 a x5 ale do 3 se dávali elektrické přídavné ohřívací zařízení. je to na levém podběhu hned pod ventilama a pomocným čerpadlem pro topení.. pokud diag nic nehlásí tak půjde o mechanický problém. tlak paliva podávací nebo na liště, egr, vstřiky, konektor na snímači tlaku v sání, atd..