Mam dotaz.
Kdyz mam remenice na znackach po nekom kdo delal rozvody.
Muzu aretovat cerpadlo zasunutim cepu do diry.
Vacka v miste nalevaciho otvoru oleje ukazuje OT.
Vsechny vacky mam ok na pravitkach, sedi i vybrani pro srouby hlavy.
Jak to ze mam v HU 5 valec - na strane nalevani oleje prostredni?
Kua podle brozury ma byt v HU 1 valec - nalevo nejbliz narazniku.
Jak to je, je chyba v brozure - DP, nebo co?
Jinak to tak bylo uz driv, je to stav nez jsem to rozebral a vcelku to normalne jelo. Mam byt nervozni nebo to je OK?
Otazka - ktery valec ma byt v HU v tomto pripade? Upozornuju ze nemam aretovanou kliku, takze nevim jestli je jak ma byt, ale je podle znacek.
Rozvody 2.5TDi V6 AFB
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Rozvody 2.5TDi V6 AFB
RUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....Re: Rozvody 2.5TDi V6 AFB
frantacech píše:Mam dotaz.
Kdyz mam remenice na znackach po nekom kdo delal rozvody.
Muzu aretovat cerpadlo zasunutim cepu do diry.
Vacka v miste nalevaciho otvoru oleje ukazuje OT.
Vsechny vacky mam ok na pravitkach, sedi i vybrani pro srouby hlavy.
Jak to ze mam v HU 5 valec - na strane nalevani oleje prostredni?
Kua podle brozury ma byt v HU 1 valec - nalevo nejbliz narazniku.
Jak to je, je chyba v brozure - DP, nebo co?
Jinak to tak bylo uz driv, je to stav nez jsem to rozebral a vcelku to normalne jelo. Mam byt nervozni nebo to je OK?
Otazka - ktery valec ma byt v HU v tomto pripade? Upozornuju ze nemam aretovanou kliku, takze nevim jestli je jak ma byt, ale je podle znacek.
pri aretaci 3 valec v HU melo byti jit zaaretovat vse vacky klika cerpadlo vyvazovaci hridel.
podle manualu pri aretaci by mel byt 3 valec v HU (ja to tka mam ale dej na me)))))) ja mma auto srot