čistit motor ruznymi chemickymi pripravky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čistit motor ruznymi chemickymi pripravky
Dalsi dotaz, ktery je jiste velmi aktualni i pro ostatni je, zda je dobre nechat cistit motor ruznymi chemikaliemi, ktere odstrani karbon a vse az na kov. Mate s tim nejake pozitivni zkusenosti?
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Stará moudrost praví: pokud to dobře jezdí, tak se do toho nehrabat. Včas měnit olej a slušně s tím zacházet. Pokud EGR zasere ssání, tak se to vyčistit musí, stejně tak zatuhnuté lopatky u turba. Jinak dost často jsou ty chemické přípravky jen podvod a byznys pro prodejce. Pokud jsou to přípravky, keré nepomohou, ani neuškodí, tak budiž, někdo potřebuje pocit, že autu něčím prospěl.
Když jsem si pořídil prvního diesela, tak mne "odborníci" strašili, jak ta česká nafta zničí čerpadlo a jak se prohnu, až ho budu shánět. No a čerpadlo mi nikdy neodešlo a bez chemie jsem se dodnes obešel. Jo při GO motoru je to aktuální otázka.
Když jsem si pořídil prvního diesela, tak mne "odborníci" strašili, jak ta česká nafta zničí čerpadlo a jak se prohnu, až ho budu shánět. No a čerpadlo mi nikdy neodešlo a bez chemie jsem se dodnes obešel. Jo při GO motoru je to aktuální otázka.
Jak pise origoš, jsem asi jeden z tech co si rad mysli ze obcas udela motoru dobre, ikdyz uz je to stara kurv@.
Koupil jsem vcera v Makru za 300 nejakej sajrajt do nafty co cisti vstriky a cerpadlo, zvysuje vykon a podobny zvasty.
Jak budu po nedeli tankovat supnu to tam a o pripadnem uspechu budu informovat.
pozn.: Jestli v sekci BAZAR uvidite inzerat odemne typu "SHANIM CERPADLO NA 1.9TD" tak to nekupte
Koupil jsem vcera v Makru za 300 nejakej sajrajt do nafty co cisti vstriky a cerpadlo, zvysuje vykon a podobny zvasty.
Jak budu po nedeli tankovat supnu to tam a o pripadnem uspechu budu informovat.
pozn.: Jestli v sekci BAZAR uvidite inzerat odemne typu "SHANIM CERPADLO NA 1.9TD" tak to nekupte

Renault Megane 1.5dCi 78kW 2008
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 225
- Registrován: 30 led 2006, 11:59
- Bydliště: Brno
Odpovědi: 0
Přesně tak jak píše Origoš měl jsem Octávku a nezdil jsem na ní bez pár km 400 00 a bez problémů ,ale hlavní bylo asi to,že jsem nešetřil a dostala co potřebovala.Jednou za čas se vyčistil EGR ventil,a asi při 280 000 se čistily lopatky turba.A musím podotkonut,že mě nikdy nenechal ve srabu a vždycky mě dovezla domů.Takže pokud chcete jezdi bez problému zapomeňte na reklamu a dejte svému autu co potřebuje a ono vás za to doveze kam budete chtít a i domů
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Dnes jsem našel tohle:
http://www.diopan.cz/citroenbx/tipy_rad ... _maziv.htm
Doporučuji přečíst, ikdyž je to dlouhé, může to být velmi poučné.
http://www.diopan.cz/citroenbx/tipy_rad ... _maziv.htm
Doporučuji přečíst, ikdyž je to dlouhé, může to být velmi poučné.
- Matrix
- Aktivista
- Příspěvky: 1478
- Registrován: 23 led 2006, 15:19
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
Články ing. Jiřího Čecha, někým zavrhovaný jinými vychvalovaný. Já osobně ho beru. Bishopa jsem vyzkoušel a používám. Ale hrůzu mi nahání značka STP, která se prodává po všech možnejch hyper a supermarketech. Ta na mě působí dost nevěryhodně. Osobně s ní nemám žádné zkušenosti,ani ji nikdo z mého okolí nepoužívá že by na ní nadával, nevím proč, ale subjektivně na mě působí podvodnicky. A pokud si někdo četl letáček od firmy Prolong, tak se jistě veli od srdce nasmál ohledně testování toho přípravku na Škodě Favorit, se kterou někde na horách bez oleje najeli 130 km a samozřejmě se motor nezadřel
. Takže přesně jak píše ing.Čech - Pokud něco vypadá příliš dobře na to, aby to byla pravda, tak to ve skutečnosti pravda není.

Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 975
- Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
- Bydliště: Havířov
Odpovědi: 0
Chlapi zeptám se jinak, snad Tonda promine že se mu tady s tím seru.
Jak nebo resp. čím čistit motor po vrchu? Vím že to je teď uprostřed zimy neaktuální ale na jaře zas budu koukat pod kapotu na kupu zapraseného železa a zoxidovaného hliníku olezlého solí z cest.
Mám zkušenosti jenom s Arvou a vy ?
Jak nebo resp. čím čistit motor po vrchu? Vím že to je teď uprostřed zimy neaktuální ale na jaře zas budu koukat pod kapotu na kupu zapraseného železa a zoxidovaného hliníku olezlého solí z cest.
Mám zkušenosti jenom s Arvou a vy ?
Naposledy upravil(a) Radim205D dne 31 led 2007, 12:49, celkem upraveno 1 x.
E91 N52B30 

Reklama STP se objevovala na závodních tratích v mých dětských letech ~ 1975. Takže firmy bych se nebál, nicméně časy se mění a kdo chce přežít musí jít s DOBOU.Matrix píše:Články ing. Jiřího Čecha, někým zavrhovaný jinými vychvalovaný. Já osobně ho beru. Bishopa jsem vyzkoušel a používám. Ale hrůzu mi nahání značka STP, která se prodává po všech možnejch hyper a supermarketech. Ta na mě působí dost nevěryhodně. Osobně s ní nemám žádné zkušenosti,ani ji nikdo z mého okolí nepoužívá že by na ní nadával, nevím proč, ale subjektivně na mě působí podvodnicky. A pokud si někdo četl letáček od firmy Prolong, tak se jistě veli od srdce nasmál ohledně testování toho přípravku na Škodě Favorit, se kterou někde na horách bez oleje najeli 130 km a samozřejmě se motor nezadřel. Takže přesně jak píše ing.Čech - Pokud něco vypadá příliš dobře na to, aby to byla pravda, tak to ve skutečnosti pravda není.
Mondeo combi MK IV, 2.0TDCI 103kW, panther metalíza
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
taky něco přihodím: dnes jsem koukal v obchodě na zimní přísadu do nafty, shcválně jsem pročetl složení: základ ropná nafta, dále petrolej a pak nějaké malé množství nějakých dlouhojmených chemikálií. co z toho plyne? při dávkování 1:1000 nebo i 1:500 myslím, že se to ztratí v tom množství.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno