Stránka 1 z 2
Při maximálním zrychlování motor houpe 1,9 TDi AHU (1Z) 66kW
Napsal: 12 kvě 2006, 21:26
od Toledak
Mám takový problém, no vlastně dva.Tak ten první, při plné akceleraci motor začne od 2000 tis. ot. houpat, čím vyšší převodový stupeň, tím je to víc znát, nejhorší je to na 5ku.Mám nainstalován měřič tlaku turba, ten tlak vyletí na 1.1 baru a pak spadne na 0,7 baru, od tud zase vyletí na 0,9baru a pak zase klesne na 0,7 atd..., zkončí to až se ubere plyn.Motor AHU 1,9 TDi 66kW chip BitPower, trysky PowerPlus 520.No a ten další problém, na 4tý a 5tý přev. stupeň to do 1600 ot. cuká, jako by vynechával jeden válec, pokud přidám plyn přestane to i když jsem pod 1600 otáčkami.Ale pokud plyn držím jen trochu a má tendenci to jen vlažně zrychlovat, cukání je asi tak nejsilnější.Asi jste se s tím nikdo nesetkal, že?Na diagnostice čisté jako padlý sníh.Kolega říkal, že oba tyto problémy by mohlo dělat čerpadlo, motor má za sebou 200 000 km.
Napsal: 12 kvě 2006, 21:41
od SLAMAK
to houpani nevim ale to cukani me delalo taky . na foru me poradili vymenit podtlakovy hadicky od turba a od te doby mam po probemu .
Napsal: 12 kvě 2006, 21:44
od Toledak
SLAMAK píše:to houpani nevim ale to cukani me delalo taky . na foru me poradili vymenit podtlakovy hadicky od turba a od te doby mam po probemu .
Od turba k ventilu, který to turbo ovládá?
Napsal: 12 kvě 2006, 22:02
od SLAMAK
vymenil jsem je vsechny . najdi si prispevek ,, Schema zapojeni turba a nebo Nizky tlak v sacim potruby . tam jsme to resili . treba to pomuze aji tobe .
Napsal: 12 kvě 2006, 22:06
od Toledak
Všechny?

to je asi 10 km hadiček, no potěš

Napsal: 13 kvě 2006, 01:10
od Kornout
Ale kdeže, jedna k řj, 3 od N75ky.
Napsal: 13 kvě 2006, 08:22
od Toledak
Kornout píše:Ale kdeže, jedna k řj, 3 od N75ky.
no k řídící jednotce vede akorát hadička ze sacích parohů, na měření tlaku v sání, ta by to mohla být???
Napsal: 13 kvě 2006, 16:32
od RC51
Ja mam len jednu podotazku. Kde sa daju kupit (okrem originalu) tie podtlakove hadicky?
Alebo sa daju pouzit aj benzinove hadicky ?
Pital som sa uz rozne, ale nikde ich nedrzia.
Napsal: 13 kvě 2006, 18:43
od go.vojta
kup si přepadové hadičky na naftu. mají je v každé prodejně s náhradnímy díly a pasujou tam úplně v pohodě.
Napsal: 14 kvě 2006, 08:59
od cippis
Měl jsem něco podobného. Byly to ucpané trubky co vedou naftu z nádrže. Na spotřebu co potřebuje zrychlení tam toho tolik nestačilo protékat. Nešlo to dokonce ani profouknout , musel jsem tu přívodní trubku vyměnit. Pak to zase fičelo
Napsal: 14 kvě 2006, 10:41
od Toledak
Tak já to tedy zkusím profouknout tlak 8 barů snad bude stačit

Napsal: 14 kvě 2006, 12:34
od Huml
Zkus nejdřív zkontrolovat ty hadičky a pokud by byly OK, tak houpání motoru při zrychlování dělá dost často vadnej N75, zkus ho propláchnout v benzínu a vyfoukat nebo od někoho na zkoušku zkusit přehodit.
Napsal: 14 kvě 2006, 12:57
od SLAMAK
ja jsem tam dal ty od nafty a je to v poho . akorat jedna ma vetsi prumer jinak jsou vsechny stejny .
Napsal: 15 kvě 2006, 17:32
od Toledak
Tak já tedy zkusím ty hadičky a propláchnu N75.Můžu ho dát na vyčištění do ultrazvukové vany?
Napsal: 16 kvě 2006, 21:04
od cereus
"Mám takový problém, no vlastně dva.Tak ten první, při plné akceleraci motor začne od 2000 tis. ot. houpat, čím vyšší převodový stupeň, tím je to víc znát, nejhorší je to na 5ku."
Presne toto iste som mal aj ja (TDI 66kW). Objavilo sa to parkrat, ale potom to prestalo, tak som s tym nic nerobil. Ale rad by som sa aj ja dozvedel, co to je. Najviac to hupalo na 5.-ke nad 100 km/h pri zrychlovani, po ubrani plynu bez problemov.