Stránka 1 z 1

Snížení výkonu=snížení spotřeby?

Napsal: 14 kvě 2006, 09:22
od jank102
Zajímalo by mě zda se snížením vykonu pomocí softu (trysek nebo cerpadla) se sníží i spotřeba a o kolik? Bylo by realne u Passatu 1.9tdi dostat se ke 3l/100km? Dík

Napsal: 14 kvě 2006, 09:50
od reesha
určitě jo, pokud by ti stačila maximálka tak 50kmh :)

Napsal: 14 kvě 2006, 09:57
od Kec
Výkon není potřeba snížit, ale zvýšit!!!! :D :D :D

Napsal: 14 kvě 2006, 12:47
od go.vojta
Tím, že bys snížil výkon by ses k lepší spotřebě určitě nedostal, proteže bys na to potom musel víc šlapat aby to jelo. spíš naopak zvýšením a rozumnou jízdou se dostaneš k lepší spotřebě.. A 3 litry je realné, ale to vyžadoje velmi opatrnou jízdu, nafoukat kola a nemít nějaké válce. vypnout všechny spotřebiče, vyleštit lak, jsou to všechno prkotiny, ale pokud chceš jezdit ekorun jízdy tak jsou docela důležité.. kamoš na oktávce, když jede do těch 80 tak se dostane i pod 4, ale záleží na trase. jak tam jsou kopce tak je to bez šance. je to nepravovaná oktávka. 90ps tdi.

Napsal: 14 kvě 2006, 16:01
od Luke288
clovek co sme mu prodali B5 passata jel trasu Praha-Budejovice s 81kW TDI za 3,4l. nechapal jsem to

Napsal: 14 kvě 2006, 18:00
od lt.kubosh
Jako akademicka otazka zajimave. V praxi nechapu lidi co si koupi jedenapultunove auto vyssi stredni tridy a pak chteji jezdit zadarmo.
Kupte si Polo 1.2TDi nebo jeste lepe povoz. Maximalku bude mit stejnou jako Passat pod 3/100 (wallbash)

Napsal: 14 kvě 2006, 19:26
od vagus
Semtam nějaký tuner nabízí úpravu vedoucí v efektu ke snížení spotřeby v běžném provozu. Třeba tady: http://shop.dieselschrauber.de/index.php/cPath/37_40

Zda to fakt uspoří inzerovaných 20% v městském provozu a 5% při velkém zatížení na dálnici, to nevím :?

Napsal: 14 kvě 2006, 19:50
od Alex
Verím tomu, že za cenu mierneho zníženia výkonu sa dá dosiahnuť slušné zníženie spotreby. Ale musí chcieť aj vodič, teda nedupať na to, lebo ak sa bude snažiť dohnať úbytok výkony stratený chipom, spotreba sa nezlepší. Teda ak to spraví majiteľ taxislužby, aby ušetril, význam to nemá... Musí chcieť aj vodič.

Napsal: 20 kvě 2006, 13:01
od Lumpo
lt.kubosh píše:Jako akademicka otazka zajimave. V praxi nechapu lidi co si koupi jedenapultunove auto vyssi stredni tridy a pak chteji jezdit zadarmo.
Kupte si Polo 1.2TDi nebo jeste lepe povoz. Maximalku bude mit stejnou jako Passat pod 3/100 (wallbash)
Polo se 1,2 Tdi nikdy nedělalo, spíš Lupo - něco málo o tom vím a potom ještě Audi A2. Jinak s 1,2Tdi se nechá v poho okolo těch 3L jezdit. Když se člověk odváže, tak za 4, ale to už je pořád plnej kotlík :D

Napsal: 20 kvě 2006, 19:29
od monty
:P 04-05 VW Polo 1,2 TDI 47 KW - Cricket

Napsal: 21 kvě 2006, 08:43
od BOSCHFMTuning
Lumpo píše:
lt.kubosh píše:Jako akademicka otazka zajimave. V praxi nechapu lidi co si koupi jedenapultunove auto vyssi stredni tridy a pak chteji jezdit zadarmo.
Kupte si Polo 1.2TDi nebo jeste lepe povoz. Maximalku bude mit stejnou jako Passat pod 3/100 (wallbash)
Polo se 1,2 Tdi nikdy nedělalo, spíš Lupo - něco málo o tom vím a potom ještě Audi A2. Jinak s 1,2Tdi se nechá v poho okolo těch 3L jezdit. Když se člověk odváže, tak za 4, ale to už je pořád plnej kotlík :D
tak to jsi opravdu fajnšmejkr ;-) že viš takove veci :roll:

Snížení výkonu

Napsal: 21 kvě 2006, 20:40
od bobG3
"Snížení výkonu=zvýšení spotřeby " protože pokud se ladí parametry na spotřebu, stoupne i výkon, pokud se chipuje a někdo umí, mimo jiné zvyšuje i účinnost motoru, takže pokud chceš nižší spotřebu, musíš říct tunerovi co chceš, a podložit si plynový pedál pokud máš dřevěnou nohu. Účinnost zvýšíš např. zvětšením komprese/ komp. tlaků, změnou předvstřiku v záv. na otáčkách, změnou časování ventilů - což u stávajících TDI, nelze- ale dost se to zlepší pečlivým nastavením rozvodů - pokud koupíš auto a u rozvodů vidíš značky, je to signál k seřízení .

Napsal: 21 kvě 2006, 21:01
od chiptuning
sousedovi jsem delal fabku 1.2HTP po asi 5 tisicich km odzkouseno spotreba o 0.5l mensi a auto je sviznejsi,kamosovi jsem delal R master 2,2dci/90ps/ takovy vlaznejsi chip a taky si to pochvaluje ujel na nadr 1200km oproti drivejsim 900 km , samozdrejmne ,ze oba jezdi normalne /zadny zavodnici/.
s renaultem jezdi dopravu a platil si ho sam,takze to neni ta dodavka na dalnici co jede 150 a vic (crazy)