Stránka 1 z 2
Uprava FRS.....
Napsal: 07 bře 2008, 07:54
od Dejvi99
Zdravím všechny, tak mám FRS zcela v serii (cca2měs.) jsem spokojen s autem jako celkem ale pár koníků navíc by se hodilo..... Takže jsem projel celé forum, které jsem četl poslední půlrok a rozhodoval co bych v budoucnu podnikl za úpravy..... Tak nyní nastíním svojí myšlenku, varianta která mě napadla se skládá z chipu (samozřejmě jedině od Reeshy) + vstřiky Race 520 + a větší turbo (nevím jaký ale větší u které by se nemuselo šíleně předělávat) a dále zvětšení nasávacího prostoru v nárazníku ale (Čajíček), tak tod moje představa chtěl bych znát Váš názor na danou upravu (věci nutné pro správný chod této kombinace, vhodnější kombinaci, atd. a možný výkon z této kombinace. Díky za všechny nápady a inspirace .... Rád bych realizoval funkční úpravu.... PS: Jediné co bych nechtě l je černý dieslový kouř .....

Napsal: 07 bře 2008, 09:04
od rici.houba
...trysky zbytečný...u FRS jsou dostačující... ...jinak držim palce,ať všechno šlape jak má... ...průběžně podávej info,ať vím.
Napsal: 07 bře 2008, 09:10
od rici.houba
máš SZ...
Napsal: 07 bře 2008, 10:47
od Dejvi99
Díky za SZ ... jde mi o to aby byl motor tak nějak vývážený .... Scháním info od zkušených uživatelů který mají zkušenosti s podobným typem úprav .... (jaké turbo použít) Rád bych slyšel možné komplikace.... Takže seriový trysky vydrží a doadají potřebné množství kolem 190PS?
A kolik je realný výkon z takové to kombinace rád bych aby min šlo o 180Ps....
Napsal: 07 bře 2008, 10:51
od FABSA
Fmic, turbo z ARL , Vstriky PD race, chip a 190 - 200 PS
Napsal: 07 bře 2008, 11:01
od Dejvi99
Jsem asi lok ale co je Fmic? Nějak mě to nedocvaklo ....
A to turbo z jakýho auta nejlépe? Nejlépe co s nejmenší pracností ( aby se mi tam vešlo), nejsem uplný fajn šmekr na označování Turb

Napsal: 07 bře 2008, 11:05
od rici.houba
FMIC -Front Mountain Inter Cooler ---vystrčenej Ic na předku...zběžně!!!
Napsal: 07 bře 2008, 11:17
od Dartanion
Čajíček teď ladí celý auto. Má tam další bláznivinu - turbo nad kapotou, no ale co se dá dělat, když má čtyřkolo a potřebuje dlouhý svody. Jsem zvědav jak mu to po nové úpravě - sání, svody, výfuk pojede. Držím mu palce, ať to má kýžený efekt

Napsal: 07 bře 2008, 13:07
od Dejvi99
No s vystrčením počítám i zvětšeným průduchem v nárazníku.... No Čajda je kapitola sama pro sebe

styl úpravy se mi líbí ale na mě je extrém ikdyž ty hodnoty by se mi líbili

Napsal: 07 bře 2008, 14:33
od rici.houba
...taky jsem zvědavej jak mu to teď bude lítat!!! Je přihlášenej na Berounský vrch,tak doufam,že dorazí!!!!!!

Napsal: 07 bře 2008, 16:21
od Dukes
Dejvi máš SZ.

Napsal: 07 bře 2008, 19:52
od JasteR
FABSA píše:Fmic, turbo z ARL , Vstriky PD race, chip a 190 - 200 PS
Dobra varianta, jeste jinou spojku a ARL turbicko hybrida

= 2xxPS
..jinak pokud mas OK turbo tak bych ho mozna predal na Hybrida pak bude srovnatelny s ARL dal IC a Reeshachip a 190Konuku tam mas a bude to asi nejlevnejsi... a mozna to pobere i spojka...

Napsal: 07 bře 2008, 20:35
od Tomasvw
rici.houba píše:FMIC -Front Mountain Inter Cooler ---vystrčenej Ic na předku...zběžně!!!
sory je to trochu OT ale mountain su po anglicky hory

je to front mount- ako v predu namontovaný

Napsal: 07 bře 2008, 20:46
od rici.houba
Napsal: 09 bře 2008, 19:12
od Dejvi99
Tak se mi na SZ něco sešlo a vypadá to zajmavě
