zaslepení EGR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zaslepení EGR
Čau fachmani, potřebuju takovou radu, tedy hlavně od těch co už zaslepovali EGR ventil nejlépe na motorech TDI 1Z. Asi před měsícem jsem zaslepoval EGR na tomto motoru, a dělal jsem to tak, že jsem ho zaslepil 2 tenkýma plíškama, jelikož mně předtím skrz ten ventil díky tlaku při tlačení turba ukapával trošku olej. Měsíc to drželo v poho, tento týden jsem měnil trysky na tomto motoru (sprint 502) a je to fakt hódně živý, ale všiml jsem si že mně přes ten EGR ventil, zase ukapává trošku olej. Je tedy možný, aby mně ten tlak(nevím jaký tam vůbec je) protrhnul ty zaslepovací plíšky(který jsou teda hodně tenký). Pokud ano, z jak silného materiálu je nejlépe toto zaslepení udělat. Předem díky za názory
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
jo jo, chtěl jsem tam dát tak 1 mm plech, ale byl jsem u našich a otec říkal, že tam dáme jinej, že bude stačit slaboučkej(je to měďěnej fakt tenoučkej plíšek jak papír v domnění že tam není nijakej velkej tlak). Ale zhruba ten měsíc to drželo, nikde žádnej olej skrz to nešel, což předtím bylo opačně.Ale jak jsem vyměnil ty trysky a teď to turbo tahá pořádně, tak bych řekl že se ten plíšek protrhnul, jelikož mně skrz ten ventil zase prokapává jemně olej, a kudy by se to tam jinak dostalo, kdyby to zaslepení těsnilo?
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Hoď taspoň takovejhle plech: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22978
já už se na tu nabídku těch záslepek díval, ale to už snad ani není plech, to je "kus železa". Zajímalo by mně kolik je tak optimální tloušťka toho plechu, nebo prostě té záslepky co se tam dá a taky, jestli někdo kdo dal např. takovej tenkej plíšek jako já, jestli mu to třeba ten tlak profouknul. Rozdělávat to budu asi až v úterý, takže pak na to kouknu jak to s tím plíškem dopadlo
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
o vikendu sem moji octe 1,9tdi 77kw vrazil 1.5mm plech pod egr ze strany sani-mensi teplota. motor naprosta spica. Je to uplne jiny svezeni. Tahne pekne od spodu a hlavne to neni takovej chrochtak co to byl. Ujel sem asi 200km a pohoda, az dnnes rano, byla trochu zima a po par metrech to ohlasilo emise do dilny. Ale jede to porad skvele, tak si tu kontrolku motoru asi prelepim izolackou 

4l/100km tomu rikam prima spotreba...
To mi poser holy zada. tak si tak jedu z prace a najednou koukam, ze mi sice sviti kontrolka emisi, ale taky ze mi maxidot ukazuje prumernou spotrebu 3.8l/100km. teda nez sem zaparkoval, tak mi to vylezlo na 3.9 ale i tak je to rozdil cca 0.2-0.4l/100km jenom tim, ze je zaslepeny egr... takze oni setri tim, ze pali vic nafty?? to je divny ne??? prece cim min nafty spalim, tim mensi emise vyprodukuju!!!
nechapu 


4l/100km tomu rikam prima spotreba...
to tomas: slapni na to at nam vlasy vlajou
to stopro. Musim nekoho sehnat. Ale kdyz to bude softem tak to jen tak nedam zpet a neprojdu ani emisema... takhle tam za pet minut vratim origo tesneni s dirou a bude to. Nestacilo by udelat do toho plechu nalou dirku?? cca 1-2mm?? Tlak se pak mozna menit trochu bude a RJ to nepozna...
nebo ne??



4l/100km tomu rikam prima spotreba...