zaslepení EGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Audislav
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2008, 11:28
Bydliště: Brno

zaslepení EGR

Příspěvek od Audislav »

Čau fachmani, potřebuju takovou radu, tedy hlavně od těch co už zaslepovali EGR ventil nejlépe na motorech TDI 1Z. Asi před měsícem jsem zaslepoval EGR na tomto motoru, a dělal jsem to tak, že jsem ho zaslepil 2 tenkýma plíškama, jelikož mně předtím skrz ten ventil díky tlaku při tlačení turba ukapával trošku olej. Měsíc to drželo v poho, tento týden jsem měnil trysky na tomto motoru (sprint 502) a je to fakt hódně živý, ale všiml jsem si že mně přes ten EGR ventil, zase ukapává trošku olej. Je tedy možný, aby mně ten tlak(nevím jaký tam vůbec je) protrhnul ty zaslepovací plíšky(který jsou teda hodně tenký). Pokud ano, z jak silného materiálu je nejlépe toto zaslepení udělat. Předem díky za názory
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,

nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

jj.možný to je,pokud tam máš nějakej fakt plíšek,tak je to hodně pravděpodobný!!!
Uživatelský avatar
Audislav
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2008, 11:28
Bydliště: Brno

Příspěvek od Audislav »

jo jo, chtěl jsem tam dát tak 1 mm plech, ale byl jsem u našich a otec říkal, že tam dáme jinej, že bude stačit slaboučkej(je to měďěnej fakt tenoučkej plíšek jak papír v domnění že tam není nijakej velkej tlak). Ale zhruba ten měsíc to drželo, nikde žádnej olej skrz to nešel, což předtím bylo opačně.Ale jak jsem vyměnil ty trysky a teď to turbo tahá pořádně, tak bych řekl že se ten plíšek protrhnul, jelikož mně skrz ten ventil zase prokapává jemně olej, a kudy by se to tam jinak dostalo, kdyby to zaslepení těsnilo?
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,

nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

Uživatelský avatar
Audislav
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2008, 11:28
Bydliště: Brno

Příspěvek od Audislav »

já už se na tu nabídku těch záslepek díval, ale to už snad ani není plech, to je "kus železa". Zajímalo by mně kolik je tak optimální tloušťka toho plechu, nebo prostě té záslepky co se tam dá a taky, jestli někdo kdo dal např. takovej tenkej plíšek jako já, jestli mu to třeba ten tlak profouknul. Rozdělávat to budu asi až v úterý, takže pak na to kouknu jak to s tím plíškem dopadlo
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,

nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Já to kdysi udělal taky z tenkýho jelikož jsem na chatě nic lepšího neměl a normálně se propálil. Normálně plech 1,5mm nebo co tom mám za tabuli a v pohodě drží už na spoustě aut.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Věřím tomu, že ho máš durch ("papírový a měděný") (noteeth) Jinak cca 3-5mm :)
GIV Variant TDi ???kW
xpassat
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 12:55

Příspěvek od xpassat »

Nevím, jak tlustý plech je nutný, sám tam mám hliník cca 1mm a drží - na straně sání, kde je předpokládám menší teplota....

ale co nechápu: co dělá v okruhu EGR ten prosakující olej?
Uživatelský avatar
Breeoom
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2008, 09:38

Příspěvek od Breeoom »

o vikendu sem moji octe 1,9tdi 77kw vrazil 1.5mm plech pod egr ze strany sani-mensi teplota. motor naprosta spica. Je to uplne jiny svezeni. Tahne pekne od spodu a hlavne to neni takovej chrochtak co to byl. Ujel sem asi 200km a pohoda, az dnnes rano, byla trochu zima a po par metrech to ohlasilo emise do dilny. Ale jede to porad skvele, tak si tu kontrolku motoru asi prelepim izolackou :-)
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
Uživatelský avatar
Breeoom
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2008, 09:38

Příspěvek od Breeoom »

Tady je este duvod proc sem to delal. Mam najeto pres 5o ooo a takovej hnus se podoba leda kdyz sem cistil vejfuk u fichtla a ne sani moderniho motoru. Je to smrt... obesit toho kdo vymyslel egr

Obrázek
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
Uživatelský avatar
Breeoom
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2008, 09:38

Příspěvek od Breeoom »

To mi poser holy zada. tak si tak jedu z prace a najednou koukam, ze mi sice sviti kontrolka emisi, ale taky ze mi maxidot ukazuje prumernou spotrebu 3.8l/100km. teda nez sem zaparkoval, tak mi to vylezlo na 3.9 ale i tak je to rozdil cca 0.2-0.4l/100km jenom tim, ze je zaslepeny egr... takze oni setri tim, ze pali vic nafty?? to je divny ne??? prece cim min nafty spalim, tim mensi emise vyprodukuju!!! (LOL) nechapu (wallbash)
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No tak hlavně na OII TDi bych ho nezaslepoval nebo zajeď k někomu kdo ti ho v jednotce odstaví určitě, jinak ti to chybu emisí bude hlásit pořád.
Uživatelský avatar
Breeoom
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2008, 09:38

Příspěvek od Breeoom »

To: tomas: ale spotreba za to stoji... :o I motor je mnohem pruznejsi... (rofl)
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No za 4 l/100km to musí být teda odvaz jízda :D (noteeth) :D

Ale jak říkám domluv se s někým a odstraňte ho softwarově ať máš klid.
Uživatelský avatar
Breeoom
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2008, 09:38

Příspěvek od Breeoom »

to tomas: slapni na to at nam vlasy vlajou :D :D to stopro. Musim nekoho sehnat. Ale kdyz to bude softem tak to jen tak nedam zpet a neprojdu ani emisema... takhle tam za pet minut vratim origo tesneni s dirou a bude to. Nestacilo by udelat do toho plechu nalou dirku?? cca 1-2mm?? Tlak se pak mozna menit trochu bude a RJ to nepozna... :? nebo ne??
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“