Stránka 1 z 1

Turbo zapíná později

Napsal: 19 kvě 2006, 17:50
od gigi
Normálně by mělo zapínat kolem 1800 ot (1,9tdi 96 r.v., chip z 66 na 80?kw), teď zapíná výše - do 2300 jede s velmi slabou akcelerací. Od 2300 se to rozjede jak raketa, táhne rovnoměrně nahoru bez problémů. Před rokem jsem měl podobný problém, v servise zkrátili hadičky (kolem turba) a jezdilo se zase normálně. Tentokrát v servise to zase zkontroloval, nějakou také zkrátil, äle jezdí to pořád stejně blbě. Váhu vzduchu jsem zkoušel z jiného auta - tím to asi nebude.

Má smysl měnit všechny hadičky? - zkracovat se to už moc nedá - cena v Seatu je 65Kč/1 dm !!!, tzn. 1 metr za 650,-Kč !!!. Originál jsou potažené úpletem, nestačily by holé (1m=20Kč)?

Něco říkali, že se seká turbo - není to blbost?

Nebo hledat závadu jinde?

Napsal: 19 kvě 2006, 18:10
od Kornout
U 66kw rv. 96 jsou turba s obtokovým ventilem a ten se většinou neseká, v tom asi problém nebude, jedině že by tam byl bordel a pořádně nedosedala ta klapka.
Ty hadičky můžeš klidně dát gumový, alespoň na vyzkoušení určitě, abys vyloučil závadu.
VAG nepíše nic?

Napsal: 19 kvě 2006, 18:17
od gigi
vag něco hlásil, ale zaboha si nemůžu vzpomenout, ale něco se vzduchem - něco jako "jiná hodnota" něčeho? Fakt nevím...

Napsal: 19 kvě 2006, 18:50
od PAIA
ten samej problém mam já na 81kw jede až od 2000,do tý doby nic a pak vystřelí ale zaboha nemůžu najít čim to je

Napsal: 20 kvě 2006, 02:36
od macof
mal som podobny problem ,skus vymenit ventil N75/regulacia tlaku turba/

Napsal: 20 kvě 2006, 11:18
od go.vojta
Pokud ti to v malejch nejde s obtokovým turbem a pak to jede v poho, tak bych to moc v turbu nehledal.. napíchni to znova na vaga a pořádně to projed. akční členy a skutečný hodnoty.. zkus mrknout na základní předvstřik. a nedělá to náhodou od toho čipu???

Napsal: 20 kvě 2006, 12:57
od Andre
Právě že u obtokového turba, pokud má opožděný náběh, to jinde než v turbu samotném být nemůže, protože je omezované tlakem, který samo vytvoří.
Máš asi 3 možnosti: obtoková klapka, prasklá pružina v regulační plechovce, nebo opálené lopatky na turbíně

Tak dej pak vědět...

Napsal: 20 kvě 2006, 14:43
od Pepe Karita
Andre píše:Právě že u obtokového turba, pokud má opožděný náběh, to jinde než v turbu samotném být nemůže, protože je omezované tlakem, který samo vytvoří.
Máš asi 3 možnosti: obtoková klapka, prasklá pružina v regulační plechovce, nebo opálené lopatky na turbíně

Tak dej pak vědět...
Andre to samé ma asi i já jako by šlo turbo od dvou a púl zejtra ti brknu.

Napsal: 20 kvě 2006, 17:04
od Tomas.cz
go.vojta píše:Pokud ti to v malejch nejde s obtokovým turbem a pak to jede v poho, tak bych to moc v turbu nehledal.. napíchni to znova na vaga a pořádně to projed. akční členy a skutečný hodnoty.. zkus mrknout na základní předvstřik. a nedělá to náhodou od toho čipu???
Akční členy ve Vagu se zkoušej při vyplém nebo zaplém motoru?

Napsal: 20 kvě 2006, 18:13
od go.vojta
oboje. zaleží co zkoušíš.. Andre.. pokud bude obtokovej ventil otenřenej tak mu to nepojede vůbec, jedině, že by byl částečně otenřenej to by mohlo bejt. to jo.

Napsal: 20 kvě 2006, 19:21
od gigi
Dnes jsem zkontroloval a vyměnil některé hadičky - bez výsledku.

Ještě jsem si vzpomněl, že v zimě to jezidlo normálně, ale na jaře začaly problémy a to vždy přes den, kdy bylo více nad nulou, večer a v noci zase normálně. Možná tudy vede cesta?