VW golf 1.6 TD 51 kW (JR) neudrží volnoběh

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
drtikol
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 31 bře 2008, 18:24

VW golf 1.6 TD 51 kW (JR) neudrží volnoběh

Příspěvek od drtikol »

Zdar,

Mám problém s historikem VW Golf II s motorem JR, po zahřátí motoru (např jízda po dálnici) po vyřazení rychle spadnou otáčky a motor zdechne.

i následný start pak trvá dost dlouho... nevíte čím to je?
sarissky erich
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2007, 12:45

Příspěvek od sarissky erich »

sevas a neroby ti podtlak v nadrzi kamo
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

muže se jen přez něco zavzdušnovat- jukni na hadici jestli tam nejde vzduch
drtikol
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 31 bře 2008, 18:24

Příspěvek od drtikol »

Ok, dneska nechtěl startovat ani se studeným motorem,,, motor se točil jako by naprázdno, že nebylo palivo. tak se zkusím podívat na ty hadice a vyměnit palivový filtr.

nemátě ještě nějaký tip jak zjistit těsnost těch hadic ? je u tohoto typu v nádrži elektrické podávací čerpadlo? díky moc za každou radu
Uživatelský avatar
Audislav
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2008, 11:28
Bydliště: Brno

Příspěvek od Audislav »

no otec měl kdysi Passata taky 1,6 TD a už když ho kupoval tak to taky nechtělo držet otáčky, hůř to starotvalo, tak to prohlídl a zjistil že je trošku prodřená hadička která je napojena na trubky které privádějí palivo z nádrže, tak ten kousek vyměnil a bylo po problémech. Nejsem si teď jistej kudy jsou ty hadičky k palivovému filtru přivedeny u Golfa, ale tehdy u Passata šly pod držákem baterky u pravého tlumiče pérování. Tak bych zkusil asi hledat problém v tom přívodu paliva, ale měl bys taky vidět, jestli ti jdou od filtru na čerpadlo bublinky
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,

nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1307
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

vyměň palivovej filtr. Jinak v nádrži je jen sítko a jednou za čas si zaslouží vyčistit, budeš čučet co tam bude za sajrajt.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

drtikol píše:Ok, dneska nechtěl startovat ani se studeným motorem,,, motor se točil jako by naprázdno, že nebylo palivo. tak se zkusím podívat na ty hadice a vyměnit palivový filtr.

nemátě ještě nějaký tip jak zjistit těsnost těch hadic ? je u tohoto typu v nádrži elektrické podávací čerpadlo? díky moc za každou radu
hlavně si dej od filtru k čerpadlu průhlednou hadici ta ti toho řekne mnohem víc miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“