Audi A100 2.5TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Slim
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 kvě 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Audi A100 2.5TDi

Příspěvek od Slim »

Ahoj,

otec má túto Audinu, nie niesom audinolog a ani ten druhý (noteeth) Je to Audina z roku 93, automat, tuším to má 112 koní(?), kód motoru AAT. Premýšľa o tom že by tam šľahol iný motor, prevodovku by nechal lebo mu automat vyhovuje, tak sa chcem spýtať, či s tým nemáte niekto slúsenosti, prípadne či sa tam dá dať bez veľkých úprav aj iný motor, trebárs 6 valcové TDička... Cenovo ale verím tomu že bude rád za 5 valec (hm) A otázočka ešte nakoniec, viete niekto doporučiť niekoho, alebo nejakú firmu, čo by sa zaoberala týmito motormi, konkrétne dovozmi motorov alebo celých áut s týmto motorom?

Díkes,

Slim
Just another badass...
Uživatelský avatar
Slim
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 kvě 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slim »

Aha, spatna skupina, az teraz sa divam ze tu je ne VW group, toz sorry (LOL)
Just another badass...
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

audi patri do wv group takze si tu spravne :)
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Nevím jestli je to dobrá volba dát tam 6V motor!!
Uživatelský avatar
Slim
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 kvě 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slim »

kevino píše:audi patri do wv group takze si tu spravne :)
Teraz už áno, predtým som to náhodou dal do ne VW group... (LOL)
zdenace píše:Nevím jestli je to dobrá volba dát tam 6V motor!!
Nene, viď thread nižšie, už sme to vyriešili, nechcem tam dař už V6, nevedel som že sú to mr*ky 8)
Just another badass...
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

V6 2.5TDi, tak ten motor raději obcházet velkým obloukem!
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

Toledak píše:V6 2.5TDi, tak ten motor raději obcházet velkým obloukem!
:o Prooč??
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Samé problémy, počínaje dvouma rozvoďákama, přes čerpadlo a ne zrovna dobré utěsnění vík motoru, až po jeho ne zrovna kultivovaný chod konče.O proti tomu motoru V6 si 1.9TDi 81kW krásně ševelí a i když přidáš plyn, tak má mnohem příjemnější projev.U té V6ky máš při přidání plynu pocit, že se rozskočí na 6 jednoválců (noteeth) .Tady ty motory se bohužel nepovedly. :(
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

Toledak píše:Samé problémy, počínaje dvouma rozvoďákama, přes čerpadlo a ne zrovna dobré utěsnění vík motoru, až po jeho ne zrovna kultivovaný chod konče.O proti tomu motoru V6 si 1.9TDi 81kW krásně ševelí a i když přidáš plyn, tak má mnohem příjemnější projev.U té V6ky máš při přidání plynu pocit, že se rozskočí na 6 jednoválců (noteeth) .Tady ty motory se bohužel nepovedly. :(
No s tim osobne nesouhlasim. V6 kdyz je ok, tak ma krasny zvuk oproti 4valcum a mnohem klidnejsi chod.

rozvodak ma jen jeden ale pomerne blbe pristupny a cele je to drazsi.
utesneni vik - kdyz se to delaporadne, nikde to netece. Musi se ale obcas aspon vycistit filtr odvetravani klikove skrine, ktery je dost blbe pristupny. Vymena termostatu - 1 den prace.

Ale zere a jsou drahe dily. odchazi vacky a cerpadla.

proste o 2 valce vic problemu.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

V6 tdi má dva rozvodáky. jeden na vačky a druhý malý od jedné vačky k čerpadlu.. (LOL)
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

frantacech píše:
Toledak píše:Samé problémy, počínaje dvouma rozvoďákama, přes čerpadlo a ne zrovna dobré utěsnění vík motoru, až po jeho ne zrovna kultivovaný chod konče.O proti tomu motoru V6 si 1.9TDi 81kW krásně ševelí a i když přidáš plyn, tak má mnohem příjemnější projev.U té V6ky máš při přidání plynu pocit, že se rozskočí na 6 jednoválců (noteeth) .Tady ty motory se bohužel nepovedly. :(
No s tim osobne nesouhlasim. V6 kdyz je ok, tak ma krasny zvuk oproti 4valcum a mnohem klidnejsi chod.

rozvodak ma jen jeden ale pomerne blbe pristupny a cele je to drazsi.
utesneni vik - kdyz se to delaporadne, nikde to netece. Musi se ale obcas aspon vycistit filtr odvetravani klikove skrine, ktery je dost blbe pristupny. Vymena termostatu - 1 den prace.

Ale zere a jsou drahe dily. odchazi vacky a cerpadla.

proste o 2 valce vic problemu.
Jasnej souhlas s první větou,že si to vezme nějakej litr navíc je snad jasný každýmu,stejně tak dražší díly a víc práce,ale zas tak bych ten motor nezatracoval-Toledák.
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

go.vojta píše:V6 tdi má dva rozvodáky. jeden na vačky a druhý malý od jedné vačky k čerpadlu.. (LOL)
Aha, tak jo.
Ten bych sice nazval remen pohonu cerpadla, ale souvisi s rozvody.

No a pak tam je jeste pekne dlouhy plochy remen.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

monty píše:
frantacech píše:
Toledak píše:Samé problémy, počínaje dvouma rozvoďákama, přes čerpadlo a ne zrovna dobré utěsnění vík motoru, až po jeho ne zrovna kultivovaný chod konče.O proti tomu motoru V6 si 1.9TDi 81kW krásně ševelí a i když přidáš plyn, tak má mnohem příjemnější projev.U té V6ky máš při přidání plynu pocit, že se rozskočí na 6 jednoválců (noteeth) .Tady ty motory se bohužel nepovedly. :(
No s tim osobne nesouhlasim. V6 kdyz je ok, tak ma krasny zvuk oproti 4valcum a mnohem klidnejsi chod.

rozvodak ma jen jeden ale pomerne blbe pristupny a cele je to drazsi.
utesneni vik - kdyz se to delaporadne, nikde to netece. Musi se ale obcas aspon vycistit filtr odvetravani klikove skrine, ktery je dost blbe pristupny. Vymena termostatu - 1 den prace.

Ale zere a jsou drahe dily. odchazi vacky a cerpadla.

proste o 2 valce vic problemu.
Jasnej souhlas s první větou,že si to vezme nějakej litr navíc je snad jasný každýmu,stejně tak dražší díly a víc práce,ale zas tak bych ten motor nezatracoval-Toledák.
Já ho nezatracuju, jen říkám, že to není to pravé sametové :-D
Nafta patří do TDi!
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

No nevim, ale 6 - 5 valcu mi prijde o jeden valec vic problemu.

AAT/AEL ma taky dva casovaci remeny. Jeden pro vacku atd. a druhy pro cerpadlo.
Vymenne intervaly 60 & 90tis. AEL ma na plochem remenu navic takove zasr. napinaci rameno, ktere stoji pres 8tis. (Mne se na nem vysypalo lozisko a to se samotne neprodava.)

Jinak ten petivalec je docela blbe dlouhej, takze jakakoli operaci s remenama predchazi docela dlouhe odstrojeni/nastrojeni.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

lt.kubosh píše:No nevim, ale 6 - 5 valcu mi prijde o jeden valec vic problemu.

AAT/AEL ma taky dva casovaci remeny. Jeden pro vacku atd. a druhy pro cerpadlo.
Vymenne intervaly 60 & 90tis. AEL ma na plochem remenu navic takove zasr. napinaci rameno, ktere stoji pres 8tis. (Mne se na nem vysypalo lozisko a to se samotne neprodava.)

Jinak ten petivalec je docela blbe dlouhej, takze jakakoli operaci s remenama predchazi docela dlouhe odstrojeni/nastrojeni.
To je stejne i u V6 - naraznik dolu, predni pricka dolu, vypustit vodu. Pakarna.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“