otec má túto Audinu, nie niesom audinolog a ani ten druhý


Díkes,
Slim
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No s tim osobne nesouhlasim. V6 kdyz je ok, tak ma krasny zvuk oproti 4valcum a mnohem klidnejsi chod.Toledak píše:Samé problémy, počínaje dvouma rozvoďákama, přes čerpadlo a ne zrovna dobré utěsnění vík motoru, až po jeho ne zrovna kultivovaný chod konče.O proti tomu motoru V6 si 1.9TDi 81kW krásně ševelí a i když přidáš plyn, tak má mnohem příjemnější projev.U té V6ky máš při přidání plynu pocit, že se rozskočí na 6 jednoválců.Tady ty motory se bohužel nepovedly.
Jasnej souhlas s první větou,že si to vezme nějakej litr navíc je snad jasný každýmu,stejně tak dražší díly a víc práce,ale zas tak bych ten motor nezatracoval-Toledák.frantacech píše:No s tim osobne nesouhlasim. V6 kdyz je ok, tak ma krasny zvuk oproti 4valcum a mnohem klidnejsi chod.Toledak píše:Samé problémy, počínaje dvouma rozvoďákama, přes čerpadlo a ne zrovna dobré utěsnění vík motoru, až po jeho ne zrovna kultivovaný chod konče.O proti tomu motoru V6 si 1.9TDi 81kW krásně ševelí a i když přidáš plyn, tak má mnohem příjemnější projev.U té V6ky máš při přidání plynu pocit, že se rozskočí na 6 jednoválců.Tady ty motory se bohužel nepovedly.
rozvodak ma jen jeden ale pomerne blbe pristupny a cele je to drazsi.
utesneni vik - kdyz se to delaporadne, nikde to netece. Musi se ale obcas aspon vycistit filtr odvetravani klikove skrine, ktery je dost blbe pristupny. Vymena termostatu - 1 den prace.
Ale zere a jsou drahe dily. odchazi vacky a cerpadla.
proste o 2 valce vic problemu.
Já ho nezatracuju, jen říkám, že to není to pravé sametovémonty píše:Jasnej souhlas s první větou,že si to vezme nějakej litr navíc je snad jasný každýmu,stejně tak dražší díly a víc práce,ale zas tak bych ten motor nezatracoval-Toledák.frantacech píše:No s tim osobne nesouhlasim. V6 kdyz je ok, tak ma krasny zvuk oproti 4valcum a mnohem klidnejsi chod.Toledak píše:Samé problémy, počínaje dvouma rozvoďákama, přes čerpadlo a ne zrovna dobré utěsnění vík motoru, až po jeho ne zrovna kultivovaný chod konče.O proti tomu motoru V6 si 1.9TDi 81kW krásně ševelí a i když přidáš plyn, tak má mnohem příjemnější projev.U té V6ky máš při přidání plynu pocit, že se rozskočí na 6 jednoválců.Tady ty motory se bohužel nepovedly.
rozvodak ma jen jeden ale pomerne blbe pristupny a cele je to drazsi.
utesneni vik - kdyz se to delaporadne, nikde to netece. Musi se ale obcas aspon vycistit filtr odvetravani klikove skrine, ktery je dost blbe pristupny. Vymena termostatu - 1 den prace.
Ale zere a jsou drahe dily. odchazi vacky a cerpadla.
proste o 2 valce vic problemu.
To je stejne i u V6 - naraznik dolu, predni pricka dolu, vypustit vodu. Pakarna.lt.kubosh píše:No nevim, ale 6 - 5 valcu mi prijde o jeden valec vic problemu.
AAT/AEL ma taky dva casovaci remeny. Jeden pro vacku atd. a druhy pro cerpadlo.
Vymenne intervaly 60 & 90tis. AEL ma na plochem remenu navic takove zasr. napinaci rameno, ktere stoji pres 8tis. (Mne se na nem vysypalo lozisko a to se samotne neprodava.)
Jinak ten petivalec je docela blbe dlouhej, takze jakakoli operaci s remenama predchazi docela dlouhe odstrojeni/nastrojeni.