Stránka 1 z 4

170+ PS Golfik IV slape jak hodinky

Napsal: 27 kvě 2006, 11:42
od Rikin
Po mensi upravovaci akci vcera mi z meho 85 kW PD TDI dostal Reesha nejakych 170-175 PS a 400 Nm (samozrejme za vydatne pomoci noveho turba a vstriku), jede to jak drak ted. :)

Pred upravou jsem mel ~145 PS pomoci chipu a ted se mi zda ze mi to jede na ctverku stejne jako driv na trojku atp. :)

Chci moc podekovat vsem, kteri mi s upravou pomahali, predevsim Holzovi za jeho snad sedmi hodinove nasazeni, Reeshovi za chip a vynikajici pristup, pak Forestovi a Lustovi za jejich cenne rady a Humlovi za vymenu vahy vzduchu. Diky moc chlapi!

Re: 170+ PS Golfik IV slape jak hodinky

Napsal: 27 kvě 2006, 13:05
od chucky
Rikin píše:Po mensi upravovaci akci vcera mi z meho 85 kW PD TDI dostal Reesha nejakych 170-175 PS a 400 Nm (samozrejme za vydatne pomoci noveho turba a vstriku), jede to jak drak ted. :)

Pred upravou jsem mel ~145 PS pomoci chipu a ted se mi zda ze mi to jede na ctverku stejne jako driv na trojku atp. :)

Chci moc podekovat vsem, kteri mi s upravou pomahali, predevsim Holzovi za jeho snad sedmi hodinove nasazeni, Reeshovi za chip a vynikajici pristup, pak Forestovi a Lustovi za jejich cenne rady a Humlovi za vymenu vahy vzduchu. Diky moc chlapi!
a co spojka?

Re: 170+ PS Golfik IV slape jak hodinky

Napsal: 27 kvě 2006, 14:33
od Rikin
chucky píše:a co spojka?
Spojka zatim drzi, nicmene pocitam, ze odejde tak do pul roku, bude to jenom otazka casu... Kazdopadne Reesha tu mapu udela tak, aby nebyl v nizkych otackach tak velky kroutak, takze se nenici az tak hrozne.

Lusta, ktery ma prakticky tu stejnou upravu na stejnem aute uz spojku resi.

Pokud se chystas do podobne upravy, tak se s tim musi pocitat. Prinejhorsim to nechas oblozit, to neni tak drahe.

Re: 170+ PS Golfik IV slape jak hodinky

Napsal: 28 kvě 2006, 10:59
od chucky
Rikin píše:
chucky píše:a co spojka?
Spojka zatim drzi, nicmene pocitam, ze odejde tak do pul roku, bude to jenom otazka casu... Kazdopadne Reesha tu mapu udela tak, aby nebyl v nizkych otackach tak velky kroutak, takze se nenici az tak hrozne.

Lusta, ktery ma prakticky tu stejnou upravu na stejnem aute uz spojku resi.

Pokud se chystas do podobne upravy, tak se s tim musi pocitat. Prinejhorsim to nechas oblozit, to neni tak drahe.
No a co tam máš za turbo? Z PD130?

Na kolik tě to vyšlo cenově, celá tahle úprava?

Re: 170+ PS Golfik IV slape jak hodinky

Napsal: 28 kvě 2006, 13:08
od Rikin
chucky píše: No a co tam máš za turbo? Z PD130?

Na kolik tě to vyšlo cenově, celá tahle úprava?
Turbo mam GT1749VB ze 150 PD. Nicmene na tuto upravu by jsi vystacil i s tim ze 130ky, ale turbo ze 150ky ma lepsi potencial na dalsi zvysovani vykonu (kolem 200 PS) a mene se namaha.

Pokud zvolis stejnou upravu jako ja, tak pocitej s cenou asi 30-35 tis, zalezi za kolik a jake veci sezenes (pokud napriklad zvolis pouzite turbo, repasovane atp...), dale je treba si pripravit tak 5 tis na nejake necekane vydaje, napriklad uprava se nejak zkomplikuje (zjistis, ze mas vadnou vahu vzduchu, nebo ja jsem napriklad musel jeste menit IC, protoze od toho meho se nedal odsroubovat snimac tlaku (sroubky byly tak zrezle, ze popraskaly))

Pokud chces podobnou upravu a nechces do toho ted tolik investovat nebo na to nemas, tak si urcite porid lepsi vstirky, to ti prida tak 25 PS (pokud se nepletu) a casem si koupis turbo... Nejvetsi blbost je jit do chipu, potom zjistis, ze ti to nestaci a penize za chip jsi vlastne vyhodil z okna (protoze chip budes potrebovat novy).

Re: 170+ PS Golfik IV slape jak hodinky

Napsal: 28 kvě 2006, 13:52
od chucky
Rikin píše:
chucky píše: No a co tam máš za turbo? Z PD130?

Na kolik tě to vyšlo cenově, celá tahle úprava?
Turbo mam GT1749VB ze 150 PD. Nicmene na tuto upravu by jsi vystacil i s tim ze 130ky, ale turbo ze 150ky ma lepsi potencial na dalsi zvysovani vykonu (kolem 200 PS) a mene se namaha.

Pokud zvolis stejnou upravu jako ja, tak pocitej s cenou asi 30-35 tis, zalezi za kolik a jake veci sezenes (pokud napriklad zvolis pouzite turbo, repasovane atp...), dale je treba si pripravit tak 5 tis na nejake necekane vydaje, napriklad uprava se nejak zkomplikuje (zjistis, ze mas vadnou vahu vzduchu, nebo ja jsem napriklad musel jeste menit IC, protoze od toho meho se nedal odsroubovat snimac tlaku (sroubky byly tak zrezle, ze popraskaly))

Pokud chces podobnou upravu a nechces do toho ted tolik investovat nebo na to nemas, tak si urcite porid lepsi vstirky, to ti prida tak 25 PS (pokud se nepletu) a casem si koupis turbo... Nejvetsi blbost je jit do chipu, potom zjistis, ze ti to nestaci a penize za chip jsi vlastne vyhodil z okna (protoze chip budes potrebovat novy).
A proč nemáš 200koní, když máš turbo ze 150PD?

Proč jsi odšroubovával snímač tlaku?

Re: 170+ PS Golfik IV slape jak hodinky

Napsal: 28 kvě 2006, 14:15
od Rikin
A proč nemáš 200koní, když máš turbo ze 150PD?
Protoze IC.
Proč jsi odšroubovával snímač tlaku?
Protoze bez jineho snimace tlaku bych se nedostal na tech 1,55 baru co mam ted (s puvodnim to slo pokud se nepletu do 1,45).

Re: 170+ PS Golfik IV slape jak hodinky

Napsal: 28 kvě 2006, 14:37
od chucky
Rikin píše:
A proč nemáš 200koní, když máš turbo ze 150PD?
Protoze IC.
Proč jsi odšroubovával snímač tlaku?
Protoze bez jineho snimace tlaku bych se nedostal na tech 1,55 baru co mam ted (s puvodnim to slo pokud se nepletu do 1,45).
jaký IC má 150PD?

Re: 170+ PS Golfik IV slape jak hodinky

Napsal: 28 kvě 2006, 15:08
od Rikin
chucky píše:jaký IC má 150PD?
Obrovsky, snad 5x vetsi nez ten co ma 115 PD.

Nicmene tobe nestaci jenom vetsi IC, ale potrebujes k tomu ruzne ty trubky, vetraky atp.

Nevim co mas za motor ty, ale instalace IC ze 150 PD do 115 PD za pouziti originalnich komponentu muze vyjit az na 20-30 tis.

Napsal: 28 kvě 2006, 15:14
od chucky
Tak to joo...

A za kolik máš z 0-100? Změř to...

Napsal: 29 kvě 2006, 19:50
od haplo
tak to zrychlenie by ma tiez zaujimalo.....a este jedna vec co si spravil s brzdami? ;)

Napsal: 29 kvě 2006, 20:21
od chucky
haplo píše:tak to zrychlenie by ma tiez zaujimalo.....a este jedna vec co si spravil s brzdami? ;)
brzdy netřeba (rofl)

Napsal: 29 kvě 2006, 20:25
od Rikin
haplo píše:tak to zrychlenie by ma tiez zaujimalo.....a este jedna vec co si spravil s brzdami? ;)
Jj, zrychleni musim zmerit, snad se k tomu dostanu.

Brzdy mam zatim bohuzel pouze seriove, nemam ted moc chechtaku. ;( Prijdou v pohode zatim co se ucinku tyce, zase nejezdim porad s plynem na podlaze, u tech brzd by spis mohl byt problem aby se nejak nezkrivily...

Mozna casem ale upgradnu na Zimmermanny. Pravdepodobne ale pockam az mi odejdou stavajici a az budu resit jejich nahradu, tak koupim nejake lepsi.

Premyslel jsem i o koupi lepsich alu/pneu (mam 16" 205/55), uvazoval jsem o 17" 215/45, ale zase se bojim, aby to nebylo moc siroke na ten vykon... (aby neslo zrychleni moc dolu).

Ideal by bylo asi 17" 205/50 (podle me ve Skodovce dobre vedeli proc to davali na ORS1 (skoro stejny vykon, stejny podvozek)), ale to bych asi moc nepoznal...

Uz jsem slysel nazory, ze ubytek zrychleni je neznatelnuy (pri zmene sirky pneu z 205 na 215), ale zase si rikam, ze kazda desetina sec dobra... Na druhou stranu jsem slysel i nazory ze je to poznat hodne, tak vazne nevim...

Napsal: 29 kvě 2006, 20:37
od Luke288
ten rozdil v sirce gum o ropaka s takovym kroutakem nepoznas. ja prezouvam ze zimnich 195 na letni 225 a skoro nic nepozoruju...

Napsal: 29 kvě 2006, 20:57
od Kornout
205, nebo 215 , rozdíl ve zrychlení nepoznáš, spíš bych to ale nechal na těch 205, bohatě to stačí a hlavně máš lehkej zadek a na mokru při vyšších rychlostech to bude víc přetáčivý.