Stránka 1 z 1
okta 1.9TDI kouři i na volnobeh pomoc
Napsal: 01 kvě 2008, 21:40
od budhaauto
netusite nekdo co je vhaji?? kouri mi to i na volnobeh a to nemluvim otom kdzy se seslapne plin!! nemate nekdo radu?? Dekuji
Napsal: 01 kvě 2008, 21:46
od Mireck
jak to kouri aky dym cierny biely ?
Zere olej?
motor
Napsal: 01 kvě 2008, 21:49
od budhaauto
ahoj koupil sem bouracku lehce na predek jen na chladicovku,a jakmile nastartuju tak kouri cerne,jesli yere volej to netusim mam to zatim nedodelane ale dym je cerny!
Napsal: 02 kvě 2008, 07:59
od lake
mal som ten isty problem ale na inej znacke...po starte z nicihi nic len cierny kudol stale...uz sme mysleli,ze nieco vazne a nakonic to bol len blby vzduchovy filter

Napsal: 02 kvě 2008, 14:57
od Slavkov
Šprajcnutá chcíp-klapka?
VAG-em TDI graf jestli to není skočený...
Jak to jede?
Obecně to vypadá na moc nafty a málo vzduchu nebo něco ve špatný čas

okta
Napsal: 03 kvě 2008, 17:32
od budhaauto
dekuji vsem za rady!!! jeste ji nemam nastrojenou az ji nastrojim a projedu snad zjistim vice a napisu vam. Diky vsem
Napsal: 05 kvě 2008, 10:28
od Rauch
u mna bola vadna vaha vzduchu....
už jste na něco přišli?
Napsal: 11 kvě 2008, 15:14
od papirex
mám podobný problém. Pass 99, motor 115k, vstřiky 130k, ještě není vyměněný turbo na 130k, přímé sání GREEN, kouří šedý kouř. černý je jasné, že to bude moc nafty, díky vstřikům, ale bílý kouř? olej? těsnění?
Nebo že by i váha vzduchu? co doporučujete? zkusit vyyměnit turbo a váhu?
Napsal: 21 kvě 2008, 10:19
od GogoMental
. . . . mám podobný problém na GOLF III TDI, než se zahřeje motor kouří (šedy světlý). Jakmile je motor zahřátý, kouřit přestane.
Prý mám vyměnit trysky.
Napsal: 21 kvě 2008, 14:34
od Zdeněk M
GogoMental píše:. . . . mám podobný problém na GOLF III TDI, než se zahřeje motor kouří (šedy světlý). Jakmile je motor zahřátý, kouřit přestane.
Prý mám vyměnit trysky.
Cerne to kouří když je to bohatý na naftu,nebo je velký predvstrik-vstrikuje se brzy,vetsinou ma motor strasne tvrdej chod,jak traktor a zvlast když mu pridas,tak zarachta.Modre a sede když je spatnej predvstrik,malej-vstrikuje se pozde,pokud kouří modre jen par minut po studeným startu tak sou to vstriky. Zkontroluj rozvody,setrvak, vacku na pravitko a cerpadlo na kolik a i dynamicky,jakej ukaže predvstrik za tepla.
Napsal: 22 kvě 2008, 22:48
od bobyd
Kdyz kouri bile od turba vetsinou to smrdi jako olej ne jako nafta.