Problém s čerpadlom, alebo s čím?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Slim
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 kvě 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Problém s čerpadlom, alebo s čím?

Příspěvek od Slim »

Hojda. Passat 35I (alias B4) sedan, 1.9TDi 66kW 1Z s tryskami od Reeshy (Sprint 81kW, najazdených asi 20k km, aj predtým tam boli 81kW trysky). Už v ňom mám štvrté čerpadlo. Prvé umrelo, lebo predošlá majiteľka tam liala bionaftu. Druhé umrelo, lebo sa mu chcelo. Tretie neštartovalo, keď sa mu pomohlo, bežalo. Tým pádom dostalo štvrté, ktoré fungovalo pol roka. Od nákupu auta pred cca. 4. rokmi jazdí len na Shell (klasika a V-Power), OMV (beriem len na väčších a "osvedčených" pumpách) a v Maďarsku na Shell a MOL. Žiadnu malú a noname pumpu nenavšetvujem, nelejem tam žiadny sajrajt, auto dostáva takú údržbu, že by som ho najradšej podpálil za to, ako sa mi odvďačilo zas... zas mi kixlo čerpadlo, bolo na repas v Slivenci u K+K, bolo nastavené na stolici. Včera auto bežalo jak hodinky, po odstavenej noci ráno zas nechytalo. Ani po následných pokusoch o navýšenie predvstřiku, nútenom žhavení... nič mu nepomáha. V piatok ide späť do Slivenca, nech mrknú zas na čerpadlo, ale už fakt neviem, čo s ním robiť. Robí mi ho dobrý kamarát, je to výborný servisák, ale na čerpadlá proste nie je orientovaný a už mu došli nápady a nervy. Auto bolo opravované vždy u ľudí, ktorí vedia čo robia (Andre, ten kamarát, K+K, Pán servisák Krejčík, atď.), ale bohužiaľ sa mu stalo zas toto. Po nahodení čerpadla boli preventívne vymenené aj rozvody (o 20k km už by šlo aj tak na výmenu) a nič. Ak je motor teplý, chytá, beží, chrochtá. Ak je studený, ani za boha, nepomáha mu nič. Malo menené aj nejaké čidlá teploty, čidlo žhavenia, všetko možné... nenapadá niekoho, kam do riti sa máme ešte dívať? (hm) :( Som z toho celkom smutný, lebo nemám čím jazdiť, v práci mám služobáka len k služobným účelom a toto mi moc nesvedčí, nakoľko aj do práce to mám tak z ruky, že MHD proste neprichádza v úvahu...
Just another badass...
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Hlavně aby ti nespadávala nafta. Kdyby bylo vadné čerpadlo, nebude to spíš chytat teplé. A zkontroluj předvstřik.
Uživatelský avatar
Slim
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 kvě 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slim »

conti píše:Hlavně aby ti nespadávala nafta. Kdyby bylo vadné čerpadlo, nebude to spíš chytat teplé. A zkontroluj předvstřik.
Predvstřik bol kontrolovaný, manipulovaný, všetko s tým už bolo robené, nič to nepomáha :roll:
Just another badass...
Uživatelský avatar
Slim
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 kvě 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slim »

Vyriešené... neskutočné... ale auto funguje zas a motor má hladký chod, ako víno ;)
Just another badass...
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

čím to teda bolo?
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Uživatelský avatar
Slim
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 kvě 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slim »

No prv to bolo samozrejme predovšetkým aj čerpadlo, malo vadná hlavu. Šlo na repas do K+K Slivenec, kde ho opravili a nastavili podľa výrobných údajov. Potom však auto neštartovalo za studena. Ani za boha. Upravovala sa štartovacia dávka, nič nepomáhalo. Tak som kamošovi povedal, že pri 330k km by som mal zas meniť rozvoďák, nech ho vymení tiež... a všimol si, že remenica na ozubený remeň u čerpadla má 0.5mm výkyv vpravo aj vľavo, možno aj menší. Tak sa poradil s múdrejšími a vymenil to, blbé koliesko za 500Kč. Poskladal to a auto naštartuje aj na Sibíri a po repasi s tým čerpadlom mi v 320.700km auto beží zas ako nové. Dúfam že dlho, alebo aspoň do chvíle, čo ho predám (LOL)
Just another badass...
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Slim píše:No prv to bolo samozrejme predovšetkým aj čerpadlo, malo vadná hlavu. Šlo na repas do K+K Slivenec, kde ho opravili a nastavili podľa výrobných údajov. Potom však auto neštartovalo za studena. Ani za boha. Upravovala sa štartovacia dávka, nič nepomáhalo. Tak som kamošovi povedal, že pri 330k km by som mal zas meniť rozvoďák, nech ho vymení tiež... a všimol si, že remenica na ozubený remeň u čerpadla má 0.5mm výkyv vpravo aj vľavo, možno aj menší. Tak sa poradil s múdrejšími a vymenil to, blbé koliesko za 500Kč. Poskladal to a auto naštartuje aj na Sibíri a po repasi s tým čerpadlom mi v 320.700km auto beží zas ako nové. Dúfam že dlho, alebo aspoň do chvíle, čo ho predám (LOL)
to nemělo s kolem nic společného, je na kuželu, jedině že by bylo volné, ale to si nedovedu představit, ta vůle je ve futrech v čerpadle, to Ti spíš měnil kolečko dole na klice :?
Uživatelský avatar
Slim
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 kvě 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slim »

pafka píše:
Slim píše:No prv to bolo samozrejme predovšetkým aj čerpadlo, malo vadná hlavu. Šlo na repas do K+K Slivenec, kde ho opravili a nastavili podľa výrobných údajov. Potom však auto neštartovalo za studena. Ani za boha. Upravovala sa štartovacia dávka, nič nepomáhalo. Tak som kamošovi povedal, že pri 330k km by som mal zas meniť rozvoďák, nech ho vymení tiež... a všimol si, že remenica na ozubený remeň u čerpadla má 0.5mm výkyv vpravo aj vľavo, možno aj menší. Tak sa poradil s múdrejšími a vymenil to, blbé koliesko za 500Kč. Poskladal to a auto naštartuje aj na Sibíri a po repasi s tým čerpadlom mi v 320.700km auto beží zas ako nové. Dúfam že dlho, alebo aspoň do chvíle, čo ho predám (LOL)
to nemělo s kolem nic společného, je na kuželu, jedině že by bylo volné, ale to si nedovedu představit, ta vůle je ve futrech v čerpadle, to Ti spíš měnil kolečko dole na klice :?
Uff, tak teraz si ma dostal do rohu, musím sa ho spýtať (noteeth) Ale bolo to kolečko ozubené, to je sichr (rofl)
Just another badass...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“