brzdy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

brzdy

Příspěvek od chiptuning »

kdyz vam to vsem tak jede tak co taky brzdit?????
treba osmipistove brzdy cz vyroby :roll:
Obrázek
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Kontakt+ceny+parametry?
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

kontakt zjistim kamos si je daval na calibru a dozadu ctyrpisty
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Výroba a prodej tuning / racing brzdových sad, brzdové plovoucí kotouče 311x9.5, 313x30, 330x30, 360x32, brzdové třmeny 4píst 4x40mm (hmotnost 2,4kg), adaptační držáky brzdičů a duralové středy dle daného vozu, velký výběr třecích materiálů brzdových segmentů. Sady pro vozy koncernu W, Toyota, Honda, Subaru, Mazda, Peugeot, Nisan skladem. Od 26000kč.

Kontakt: MARI-DESIGN

email: info@mari-design.cz
tel: +420 777 049 904 www: www.mari-design.cz
Obrázek
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Dík.Ta cena je celkem odvaz ikdyž jsou i držší!!Asi zatim zůstamu u 312+ferodo z A6+brzdový valec T4+6mm trubky(válec-->ABS) místo 280 B4 TDI orig.

Moh by,někdo udělat sprin 100-->0 možná by to byla dobrá podívaná.

PS:Taky myslím na to jak to zastavit :) . Už mi chybí jen zadek z A8 :( .
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 19:23

Příspěvek od JanCI »

je mozne dat do GIII 66KW z GIV 150konovej tie velke kotuce a strmene? tusim312mm
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Nevím jak bys to chtěl dokázat, nemáš na to těhlici a ta z G4 ti tam nepůjde. Do GIII jdou pěkně kotouče 280mm z Toleda TDI 81Kw, je to rozteč 4x100.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: brzdy

Příspěvek od MKTech »

chiptuning píše:kdyz vam to vsem tak jede tak co taky brzdit?????
treba osmipistove brzdy cz vyroby :roll:
Obrázek
Pokud nemají venkovní prachovky na pístkách je zbytečné to řešit ¨v běžném provozu celkem na problémy se zaseknutými pístky.
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 19:23

Příspěvek od JanCI »

Kornout píše:Nevím jak bys to chtěl dokázat, nemáš na to těhlici a ta z G4 ti tam nepůjde. Do GIII jdou pěkně kotouče 280mm z Toleda TDI 81Kw, je to rozteč 4x100.
ak eby to bola GIV 66kw? tak vtedy by tam isli?
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

JanCI píše:
Kornout píše:Nevím jak bys to chtěl dokázat, nemáš na to těhlici a ta z G4 ti tam nepůjde. Do GIII jdou pěkně kotouče 280mm z Toleda TDI 81Kw, je to rozteč 4x100.
ak eby to bola GIV 66kw? tak vtedy by tam isli?
ne!

protoze GIV ma 5x100 a GIII 4x100, jen snad GIII VR6 ma 5x112
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

mvolesko píše:
JanCI píše:
Kornout píše:Nevím jak bys to chtěl dokázat, nemáš na to těhlici a ta z G4 ti tam nepůjde. Do GIII jdou pěkně kotouče 280mm z Toleda TDI 81Kw, je to rozteč 4x100.
ak eby to bola GIV 66kw? tak vtedy by tam isli?
ne!

protoze GIV ma 5x100 a GIII 4x100, jen snad GIII VR6 ma 5x112
G III VR6 je 5x100
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 19:23

Příspěvek od JanCI »

asi som sa zle vyjadril,
ci idu tie 3xx kotuce z GIV(150k) na GIV (90k) kde su 260tusim,niekde som to mal ,a neviem to najst:(
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

JanCI píše:asi som sa zle vyjadril,
ci idu tie 3xx kotuce z GIV(150k) na GIV (90k) kde su 260tusim,niekde som to mal ,a neviem to najst:(
Nejdou z jednoho důvodu máš jiné těhlice kde jsou na pevno držáky Brzdičů. Musel by jsi dát těhlice z 96 nebo 110Kw pak tam dostaneš cokoli.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

JanCI píše:asi som sa zle vyjadril,
ci idu tie 3xx kotuce z GIV(150k) na GIV (90k) kde su 260tusim,niekde som to mal ,a neviem to najst:(
jo to samozdrejme jdou ale musis dat i jine brzdice(nekdy i tehlice), pokud mas 288mm a vymenis jen kotouce za 312mm tak staci vymenit jen drzaky brzdicu
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

mvolesko píše:
JanCI píše:asi som sa zle vyjadril,
ci idu tie 3xx kotuce z GIV(150k) na GIV (90k) kde su 260tusim,niekde som to mal ,a neviem to najst:(
jo to samozdrejme jdou ale musis dat i jine brzdice, pokud mas 288mm a vymenis jen kotouce za 312mm tak staci vymenit jen drzaky brzdicu
tam měnit držáky nejdou je to součástí těhlice u 90Ps
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“