Stránka 1 z 2
vibrace napínací kladky mikrořemene - vyřešeno
Napsal: 23 kvě 2008, 18:53
od StB
Při opatrném přidávání plynu, ale i při klesání otáček se kolem 1000 ot/min rozvibruje napínací kladka drážkového řemene (Megane 1,9 dT-je pod pružinou), pak se vše uklidní. Má rozkmit o značné frekvenci cca 0,5 cm, ale je to dost slyšet. Čím to? Že by odcházela napínací pružina kladky? Tváří se dobře. Děkuji za názory.
Napsal: 23 kvě 2008, 20:41
od Dayco
ak je tam volnobežka na alternatore tak ti ona odchadza

Napsal: 24 kvě 2008, 15:48
od StB
Ne, volnoběžka na altíku není. Má to svoje dny-někdy to zlobí a někdy ne.
Napsal: 22 srp 2008, 20:58
od StB
Nikdo nemá zkušenost s touto závadou? Zatím jsem dal o cca 1.cm kratší řemen a kmitání napínací kladky se posunulo více k volnoběžným otáčkám, ale stejně je to špatný. S původním řemenem to dokonce přeskakovalo na řemenicích (klika, voda) o drážku ven.
Napsal: 23 srp 2008, 02:17
od bombastiq
StB píše:Nikdo nemá zkušenost s touto závadou? Zatím jsem dal o cca 1.cm kratší řemen a kmitání napínací kladky se posunulo více k volnoběžným otáčkám, ale stejně je to špatný. S původním řemenem to dokonce přeskakovalo na řemenicích (klika, voda) o drážku ven.
je dost možný že některá věc na tom řemeni není v ose s ostatíma
pokud to vyhazuje řemen ven z ozubení tak tipuju že je na něčem vysipaný ložisko ,zhoď řemen a projdi jestli se všechno dobře točí
a jestli je všechno (osy) kolmo k řemenu
další možnost je ta že seuvolůnila na něčem řemenice nebo že některá věc dostala nevývažek
jinak to předepínání cos měřil je za chodu motoru nebo když s tim točíš rukou????
Napsal: 23 srp 2008, 12:42
od StB
Vše se na pohled (i omak) zdá být OK. Předepínání jsem sledoval jen sa chodu. Nejsem si jist, ale řekl bych, že se toto začlo projevovat po výměně řemenice na klice. Je možné že by byla nová nevyvážená?
Napsal: 24 srp 2008, 10:47
od winco
skontroluj hlawnu remenicu....obcas blbne guma co tlmi narazy na remenici
Napsal: 24 srp 2008, 11:35
od bepa
Megan DTI ma volnobežku na altíku máš ji total zadřenou
Napsal: 24 srp 2008, 12:10
od StB
Není to DTI, ale DT a ten volnoběžku nemá.
to winco: je možné že nová řemenice je špatná?
Dělá to jen v rozsahu 850-950 ot/min, ale stačí rozsvítit světla a skoro se to uklidní. Altíkem to není-zkoušel jsem jiný.
Napsal: 24 srp 2008, 18:02
od winco
stat sa moze wsetko...nowa remenica made in china ?? ak mas moznost wymen na skusku a dotiahni na predpisany moment.....napinaci element si skusal wymenit??
Napsal: 24 srp 2008, 18:14
od StB
řemenice made in germany, napínací element (pružinu) jsem zkoušel-i když z vrakáče.
Napsal: 24 srp 2008, 22:06
od chosepm
Mam ten samej problém na Espace 2.2dT...po výměně pružiny s tlumičem na šponovací kladce akorát přesun do vyžších otáček, jinak bez velkých změn. Je fakt, že kladka taky kmitala, a to už nedělá, ale rozkmitává se řemen před náběhem na kliku a pohvizduje si...mam tip na nějakou chybu na řemenici na klice, ale zatim nevim. Budu dál zkoumat

Napsal: 10 zář 2008, 21:15
od StB
Tak se konečně zadařilo, přesto že se vše tvářilo OK, vyměnil jsem napínací kladku i s pružinou a je klid.
Napsal: 22 zář 2008, 15:58
od StB
No nic, znovu na stromy, zdálo se mi po výměně kladky chvíli vše ok, ale druhej den při jízdě smutné zjištění: nic se nezlepšilo.
Napsal: 23 zář 2008, 20:22
od winco
napis este raz do podrobna prosim co presne s i wymenil za nowe....co si wyskusal z druheho auta....atd.....kompletny ziwotopis....datumy wynexaj..