vybíjení baterky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vybíjení baterky
Po třech dnech nenastartuju auto. Mám tam půl roku starou Vartu blue 70AH. Dobíjení dává 14.51V, při zamknutém autě je klidový odběr z baterky 55mA, je to ok? S elektrikou jsem nic nedělal. Startér ani neotočí motorem a budiky komplet zhasnou a vynulujou se, napětí padá až k 6V. Je to baterka ko nebo je problém těch 55mA?
Golf IV 1.9 TDI PD 74kW
55 mA není nic co by baterku vybilo za tři dny. Je to celkem normální, odebírá to radio,hodiny,imobilizer,alarm.... 55 mA za 24 hodin odebere 1,32 Ah, za tři dny je to zaokrouhleně 4 Ah, takže při kapacitě 70 Ah zbývá (nebo by mělo zbývat) ještě dost. Takhle to alespoň podle toho co popisuješ vypadá na nemocnou baterku.
Tak baterku jsem dal na reklamaci a pro jistotu jsem udělal ještě několik měření.
Z těch 55mA bere téměř vše autorádio, po odpojení to ukazuje 0.00A, číli méně než 10mA.
Když nahodím budiky a vypnu, tak to skoro hodinu bere včetně rádia až 0.09A, pak to klesne na 0.05A.
Zajímavé je že když otevřu a zavřu kufr, tak to bere hodně dlouho 0.15A ale pak taky klesne.
Jestli je auto zamčené nebo ne nemá vliv, odběr se nemění. Vliv maj pouze otevřené dveře, otevřená kapota dělá +0.02A.
Tak to jen tak pro zajímavost...
Z těch 55mA bere téměř vše autorádio, po odpojení to ukazuje 0.00A, číli méně než 10mA.
Když nahodím budiky a vypnu, tak to skoro hodinu bere včetně rádia až 0.09A, pak to klesne na 0.05A.
Zajímavé je že když otevřu a zavřu kufr, tak to bere hodně dlouho 0.15A ale pak taky klesne.
Jestli je auto zamčené nebo ne nemá vliv, odběr se nemění. Vliv maj pouze otevřené dveře, otevřená kapota dělá +0.02A.
Tak to jen tak pro zajímavost...
Golf IV 1.9 TDI PD 74kW
Ty odběry jsou v pořádku.
Vsadil bych na baterku. Mezi námi - VARTA je to nejhorší, co jsi mohl do auta pořídit. V posledních letech jde jejich kvalita od deseti k nule. Tolik reklamací na Vartu jsem řešil, že v porovnání s jinými značkami je to až desetinásobek. Osobně věřím baterkám BOSCH a BANNER.
Vsadil bych na baterku. Mezi námi - VARTA je to nejhorší, co jsi mohl do auta pořídit. V posledních letech jde jejich kvalita od deseti k nule. Tolik reklamací na Vartu jsem řešil, že v porovnání s jinými značkami je to až desetinásobek. Osobně věřím baterkám BOSCH a BANNER.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
0,55 je moc. Maximální odběr by měl být do 0,2 - 0,25 (odběr alarmu), vše navíc je špatně. Může to dělat to rádio, jsou rádia, která po vysunutí klíčku samy vypnou a některá ne. Záleží, jak to rádio máš připojené k palubní síti. Tam může být zakopaný pes. Při tomto odběru se opravdu může stát, že po 3 dnech nenastartuješ. Vyzkoušeno. Ten odběr při otevření kufru je v pořádku. Nejprve se rozsvítí světla a aktivuje se komfortní jednotka a pak se zase vypne.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1696
- Registrován: 03 črc 2006, 17:22
- Bydliště: Ústí nad Labem
Odpovědi: 0
Souhlas 0,055A je zhurba 2x tolik než je přípustno. Vzhledem k tomu, že baterka není nikdy nabita na 100% kapacity by se někdy mohlo stát, že nenastartuješ. Najdi zdroj odběru.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Ještě to může dělat spínací skříňka. Je v ní několik kontaktů ze strany (startování, žhavení apod.) a jeden ze zadu, který právě při sepnutí, když vyndáš klíček, vypne všechno na autě. pokud tam to sepnutí není, jde Ti normálně proud do auta. Zkontroluj si to. Může třeba trošičku vrčet ventilátorek v klimě apod..