Stránka 1 z 2

turbo na ALH

Napsal: 11 čer 2006, 13:35
od haplo
asi mi cez noc niekto vymontoval turbo :-D ... strata výkonu-vobec necitim kopance do spojky. Nikdy to nebolo ziadne lietadlo ale teraz sa vlece ako SDI. Vobec nepocujem zapinanie turba (piskot)
a nevytiahnem viac ako 140km/h.

prosim poradte co moze byt pricina nech som mudrejsi ked stym pojdem do servisu

ALH 2003/ 66 000km a pred tyzdnom som bol na kompletke v origo servise, az doteraz klapalo vsetko ako hodinky :(

Re: turbo na ALH

Napsal: 11 čer 2006, 18:06
od travel242fx
haplo píše:asi mi cez noc niekto vymontoval turbo :-D ... strata výkonu-vobec necitim kopance do spojky. Nikdy to nebolo ziadne lietadlo ale teraz sa vlece ako SDI. Vobec nepocujem zapinanie turba (piskot)
a nevytiahnem viac ako 140km/h.

prosim poradte co moze byt pricina nech som mudrejsi ked stym pojdem do servisu

ALH 2003/ 66 000km a pred tyzdnom som bol na kompletke v origo servise, az doteraz klapalo vsetko ako hodinky :(
moze byt vela pricin prasknuta hadica,zla vaha vzduchu,ventil N75
najpv by si mal znova zacat diagnostikou cez pocitac co to ukaze alebo neukaze.

Napsal: 11 čer 2006, 18:38
od Huml
Jestli se ta ztráta výkonu stala přes noc, mohla by to být hadička na podtlak co ovládá turbo překousaná nějakou zvěří.

Napsal: 11 čer 2006, 19:21
od haplo
Huml píše:Jestli se ta ztráta výkonu stala přes noc, mohla by to být hadička na podtlak co ovládá turbo překousaná nějakou zvěří.
tak to je mozne - ZOO je tu cez kopec (noteeth)

tu prasknutu hadicu by som asi postrehol pocas jazdy....a kedy zhruba zacina odchadzat vaha vzduchu ? aj ked to je asi rozne

Napsal: 11 čer 2006, 20:37
od DIAGNOSTIK
podívej se na hodnoty váhy v 01-08-10.Mělo by tam být nad 950 v 2500ot.

Napsal: 12 čer 2006, 07:07
od chucky
měl jsem podobny problem a vypadla mi tlakova hadice.....

Napsal: 15 čer 2006, 13:07
od haplo
tak pani prave som mal telefonat zo servisu(autoriz VW)> diagnostikovali nedostatocny tlak v turbe.....ze jedine vymenit cele!?

vidite ine riesenie, máte skúsenosť?

je mozne aby to odislo tak skoro?(66 000km), choval som sa k tomu s citom tak ma to stve! (hm)

Napsal: 15 čer 2006, 18:51
od martex
jak už tady bylo psáno příčin může být víc.... zajeď k někomu na diagnostiku a nech si vypsat závady.. tím začni... (napiš čísla chyb.kodů)

Napsal: 15 čer 2006, 22:09
od haplo
dobre, mam od diagnostiky vypis na asi 3 strany.....zajtra to sem pridam

Napsal: 16 čer 2006, 07:52
od haplo
vôbec sa v tom nevyznam ale toto som nasiel:

17964 P1556 035
Regulace plníciho tlaku
Regulační mez nedosažena
sporadická závada

potom tam je niečo o Funkčnej kontrole a tam som vyčítal:

obraz závady s číslom 1024 signalizuje závadu riadiacej jednotky

Napsal: 16 čer 2006, 16:06
od chiptuning
nedosazena reg. mez- videl bych to na prekousanou hadicku k turbu,vcera jsem zrovna to samy delal na jedne okte 02 pan mel neskutecnou radost,ze staci hadicka za 30 korun ;)

Napsal: 16 čer 2006, 16:57
od haplo
taku radost by som mal aj ja, ale auto bolo aj na stojane...je mozne ze to prehliadli? poprípade ako by som to mohol sám skontrolovať? kde ta hadicka je?

Napsal: 16 čer 2006, 18:26
od Huml
Ta hadička vede po té černé sací trubce až dolů k turbu, tak ji zkontroluj po celé délce. Pokud bude v pořádku, chce to ještě z někým, aby ti nastartoval a ty si se díval jestli se vtáhne to táhlo regulace turba, po vypnutí se uvolní.

Napsal: 16 čer 2006, 19:09
od martex
udělej to jak píše Huml ! omrkni to zasouvání táhla od podtlak.nádobky cca 8mm. zkontroluj taky trubku co vede od turba přes IC do motoru.

jinak dneska jsem zrovna řešil podobnej problém a byla to vylítlá podtlaková hadička od ovl.škrtící klapky - takže to bralo falešnej vzduch....

Napsal: 07 črc 2006, 07:22
od haplo
nasiel som po dlhom hladani niekoho kto sa mi na to ochotne pozrel:

najprv sme to prevetrali z napojenim pocitacom. diagnoza bola: vaha vzduchu neukazuje "spravne hodnoty" a tlak v turbe je pod minimalnu hranicu (tusim vravel okolo 1100)

na zdvihaku mi potom odspodu zatahal za to tiahlo na podtlakovom ventile: zevraj to ma ist velmi lahko no ale u mna to moc neslo...z toho bol zaver takyto: vymontovat turbo, vymenit ten podtlakovy ventil a precistit turbo.

chcel to za cca 10 000 Sk

"problem" je v tom ze uz to auto znovu ide. da to znovu aj 180km/h a spotreba normalna

(noteeth)

mam si dat vymontovat to turbo aj tak? neda a ten ventil bez toho vymenit? je ta cena ok? (hm)