Ovladač množství (N146)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ovladač množství (N146)
VAG mně napsal toto:
01268-Ovladač množství (N146)
navíc bliká kontrolka žhavení. Po smazání chyby se znovu objeví.
Je to na výměnu celéjo čerpadla, nebo toho ovladače N146? Poradí někdo?
01268-Ovladač množství (N146)
navíc bliká kontrolka žhavení. Po smazání chyby se znovu objeví.
Je to na výměnu celéjo čerpadla, nebo toho ovladače N146? Poradí někdo?
ses trochu nestrefil on má ovladač množství N-146!kubik111 píše:kamaratova audi A6 nesla nastartovat Vag nacital to iste co tebe (snimac hladiny paliva) Problem sme vyriesili takym sposobom ze sme naplnli nadrz do 3/4 a potom sme to ustartovali az to chytilo a teraz to jazdi bez problemov
Dokedy
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
koukni jen jestli ti tam nejdou bublinky když je v palivu vzduch tak N146 je zmatený protože kolísá vnitřní tlak v čerpadle a řj neví jak to uregulovat ,jinak jezdixpassat píše:Žhavení přestalo blikat, už jsem najel asi dalších 500km a nic.![]()
Mám to nějak řešit?

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Re: Ovladač množství (N146)
Toto mi vypisovalo ešte ked chalôani mali POWER BOX napojený. Nešlo ani vymazat chybu. Ked sme to odopli tak všetko OK.xpassat píše:VAG mně napsal toto:
01268-Ovladač množství (N146)
navíc bliká kontrolka žhavení. Po smazání chyby se znovu objeví.
Je to na výměnu celéjo čerpadla, nebo toho ovladače N146? Poradí někdo?

Slovensko
VW Passat B7
VW Passat B7
1,9SDI 47kw r.v99
Ve výpisu chyb je:
01268 - Ovladac mnozstvi (N146)
17-10 - regulacni diference - Sporadicky
01268 - Ovladac mnozstvi (N146)
27-00 - nesmyslny signal
Vždy po naplnění nádrže palivem doplna!
Při jízdě začne motor při puštění plynu chcípat.
Hodí to výše zmíněnou chybu.
Udělá to párkrát a do vyjetí nádrže je klid, po naplnění se problém projeví znova.
Nemá někdo zkušenost co by to mohlo být?
Filtr paliva vyměněn, trysky přeměřeny a seřízeny.
Ve výpisu chyb je:
01268 - Ovladac mnozstvi (N146)
17-10 - regulacni diference - Sporadicky
01268 - Ovladac mnozstvi (N146)
27-00 - nesmyslny signal
Vždy po naplnění nádrže palivem doplna!
Při jízdě začne motor při puštění plynu chcípat.
Hodí to výše zmíněnou chybu.
Udělá to párkrát a do vyjetí nádrže je klid, po naplnění se problém projeví znova.
Nemá někdo zkušenost co by to mohlo být?
Filtr paliva vyměněn, trysky přeměřeny a seřízeny.
Ford S-max 1.8 TDCi 92kw, r.v 2008, Ford Transit 2.2 r.v 2012
Dělá to vždy za jízdy pod plynem a když se plyn pustí a má jít na volnoběh tak motor chcípne, nepředchází žádné cukání.
Bubliny musím ještě zkontrolovat mám tam černý hadičky tak není vidět.
Vypozorovali jsme že když doberem palivo tak to dělá po pár kilometrech.
Musí se startovat znova.
A někdy mě to dělalo asi 100km po tankování, stačilo za jízdy vypnout a zapnout klíček bez startování a jelo to dál.
Jako kdyby to vypnulo přívod paliva a po otočení klíčku se pustil a jede zas normálně.
Problém je že to udělá dvakrát za měsíc a pak už je vše v pořádku.
Ze začátku jsem měl podezření na špatnou naftu.
Bubliny musím ještě zkontrolovat mám tam černý hadičky tak není vidět.
Vypozorovali jsme že když doberem palivo tak to dělá po pár kilometrech.
Musí se startovat znova.
A někdy mě to dělalo asi 100km po tankování, stačilo za jízdy vypnout a zapnout klíček bez startování a jelo to dál.
Jako kdyby to vypnulo přívod paliva a po otočení klíčku se pustil a jede zas normálně.
Problém je že to udělá dvakrát za měsíc a pak už je vše v pořádku.
Ze začátku jsem měl podezření na špatnou naftu.
Ford S-max 1.8 TDCi 92kw, r.v 2008, Ford Transit 2.2 r.v 2012