Ovladač množství (N146)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
xpassat
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 12:55

Ovladač množství (N146)

Příspěvek od xpassat »

VAG mně napsal toto:
01268-Ovladač množství (N146)

navíc bliká kontrolka žhavení. Po smazání chyby se znovu objeví.

Je to na výměnu celéjo čerpadla, nebo toho ovladače N146? Poradí někdo?
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

hlava čerpadla, je KO, někdy pomůže rozebrat , vyčistit , je tam na ni hromada rzi
kubik111
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2007, 17:25
Bydliště: Banovce nad Bebravou, SR

Příspěvek od kubik111 »

kamaratova audi A6 nesla nastartovat Vag nacital to iste co tebe (snimac hladiny paliva) Problem sme vyriesili takym sposobom ze sme naplnli nadrz do 3/4 a potom sme to ustartovali az to chytilo a teraz to jazdi bez problemov
Dokedy :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kubik111 píše:kamaratova audi A6 nesla nastartovat Vag nacital to iste co tebe (snimac hladiny paliva) Problem sme vyriesili takym sposobom ze sme naplnli nadrz do 3/4 a potom sme to ustartovali az to chytilo a teraz to jazdi bez problemov
Dokedy :)
ses trochu nestrefil on má ovladač množství N-146!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
xpassat
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 12:55

Příspěvek od xpassat »

Žhavení přestalo blikat, už jsem najel asi dalších 500km a nic. :(
Mám to nějak řešit?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

xpassat píše:Žhavení přestalo blikat, už jsem najel asi dalších 500km a nic. :(
Mám to nějak řešit?
koukni jen jestli ti tam nejdou bublinky když je v palivu vzduch tak N146 je zmatený protože kolísá vnitřní tlak v čerpadle a řj neví jak to uregulovat ,jinak jezdi ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TRULI 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2008, 22:18
Bydliště: SR

Re: Ovladač množství (N146)

Příspěvek od TRULI 1 »

xpassat píše:VAG mně napsal toto:
01268-Ovladač množství (N146)

navíc bliká kontrolka žhavení. Po smazání chyby se znovu objeví.

Je to na výměnu celéjo čerpadla, nebo toho ovladače N146? Poradí někdo?
Toto mi vypisovalo ešte ked chalôani mali POWER BOX napojený. Nešlo ani vymazat chybu. Ked sme to odopli tak všetko OK. (crazy) Hádam to nemáš v aute.
Slovensko
VW Passat B7
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Jj, powerboxy to dělaly s oblibou... ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
dirtmtb
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2011, 22:57

Příspěvek od dirtmtb »

Jestli tam mas powerbox tak ho z tama vyhod a dej to naprimo tak jako original 100% je KO
yxyxyx
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2008, 22:48

Příspěvek od yxyxyx »

Pánové, díky za radu, nastala stejná chyba, stejná vada ve VAGu i s tím blikáním a dělá to powerbox...
pfujara
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 13 dub 2011, 22:26

Příspěvek od pfujara »

1,9SDI 47kw r.v99

Ve výpisu chyb je:
01268 - Ovladac mnozstvi (N146)
17-10 - regulacni diference - Sporadicky
01268 - Ovladac mnozstvi (N146)
27-00 - nesmyslny signal

Vždy po naplnění nádrže palivem doplna!
Při jízdě začne motor při puštění plynu chcípat.
Hodí to výše zmíněnou chybu.
Udělá to párkrát a do vyjetí nádrže je klid, po naplnění se problém projeví znova.
Nemá někdo zkušenost co by to mohlo být?
Filtr paliva vyměněn, trysky přeměřeny a seřízeny.
Ford S-max 1.8 TDCi 92kw, r.v 2008, Ford Transit 2.2 r.v 2012
Michal99
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2006, 18:44
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Michal99 »

shnilá kabeláž tak hledej od čerpadla do řj
VW Sharan 1.9TDI AFN,egr off,MAF off
donedávna Ford Mondeo 1,8TD combi,EGR Off,KAT Off
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

vymente regulacne hlavy, nic jednoduchsie nieje.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

bubliny v palivu jsou nebo ne
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
pfujara
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 13 dub 2011, 22:26

Příspěvek od pfujara »

Dělá to vždy za jízdy pod plynem a když se plyn pustí a má jít na volnoběh tak motor chcípne, nepředchází žádné cukání.
Bubliny musím ještě zkontrolovat mám tam černý hadičky tak není vidět.
Vypozorovali jsme že když doberem palivo tak to dělá po pár kilometrech.
Musí se startovat znova.
A někdy mě to dělalo asi 100km po tankování, stačilo za jízdy vypnout a zapnout klíček bez startování a jelo to dál.
Jako kdyby to vypnulo přívod paliva a po otočení klíčku se pustil a jede zas normálně.
Problém je že to udělá dvakrát za měsíc a pak už je vše v pořádku.
Ze začátku jsem měl podezření na špatnou naftu.
Ford S-max 1.8 TDCi 92kw, r.v 2008, Ford Transit 2.2 r.v 2012
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“