Co je moc to je moc!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Co je moc to je moc!!!
M1DD ford
Naposledy upravil(a) hansdob dne 02 bře 2024, 09:54, celkem upraveno 1 x.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Co je moc to je moc!!!
A jo to je ten Ford...
No, pěkný, kámoš má 1.0Ecoboost v Courierovi a tam je to dělaný stejně tak to raději omrknu..
No, pěkný, kámoš má 1.0Ecoboost v Courierovi a tam je to dělaný stejně tak to raději omrknu..
Re: Co je moc to je moc!!!
Nám se v práci zastavil motor 1.0 Ecoboost na 120tis řemen popraskanej ale zatím držel.
Re: Co je moc to je moc!!!
Passat Alltrack '14 CFGC
Passat Alltrack '12 CFFB
Sharan 4motion '15 CUVC
Fabia '02 AQV
P307 '03 NFU
Camaro '76 LT 350
TT Roadster Quattro '00 APX
Honda AFRICA TWIN Adventure '22
Passat Alltrack '12 CFFB
Sharan 4motion '15 CUVC
Fabia '02 AQV
P307 '03 NFU
Camaro '76 LT 350
TT Roadster Quattro '00 APX
Honda AFRICA TWIN Adventure '22
Re: Co je moc to je moc!!!
známýmu loni pežot něco jako partner osobní,něco kolem 30tis km bud po servisu nebo těsně před, 1,2 ,1.4 asi s turbem,na dálnici rozsvítilo mazání.Taky řemen v oleji a otěr z řemenu ucpal koš. Motor ko.Nějak to nakonec uhrál na kulanci i když to bylo po záruce. Prej se to taky děje často..
Re: Co je moc to je moc!!!
Protože se řemen máčí v oleji.
A moderní benzínový přímovstřik za studena ředí olej benzínem.
A benzín je po novu víc bio a bio složka žere gumu.
Takže těch závad s rozpadlým řemenem bude víc než v minulosti, kdy byl benzín E5. Taky ten dlouhej interval výměny oleje tomu vůbec nepomáhá.
Jako nechápu moc ten vývoj. Různé složité řetězové rozvody, co nevydrží o nic dýl jak normální řemen a je strašnej oser to měnit, protože motor není konstrukčne uzpůsobenej pro měnění.
Řemeny máčený v oleji, když z principu se řemeny a olej nemají rádi.
Klasické rozvody se vyměnili 3x za život auta za pár korun. Tak co na tom bylo potřeba vymejšlet novýho?
A moderní benzínový přímovstřik za studena ředí olej benzínem.
A benzín je po novu víc bio a bio složka žere gumu.
Takže těch závad s rozpadlým řemenem bude víc než v minulosti, kdy byl benzín E5. Taky ten dlouhej interval výměny oleje tomu vůbec nepomáhá.
Jako nechápu moc ten vývoj. Různé složité řetězové rozvody, co nevydrží o nic dýl jak normální řemen a je strašnej oser to měnit, protože motor není konstrukčne uzpůsobenej pro měnění.
Řemeny máčený v oleji, když z principu se řemeny a olej nemají rádi.
Klasické rozvody se vyměnili 3x za život auta za pár korun. Tak co na tom bylo potřeba vymejšlet novýho?
Re: Co je moc to je moc!!!
Ideálně ještě řetězové rozvody co jsou u setrváku, pro snažší a levnější výměnu.
Re: Co je moc to je moc!!!
nefím kam to dát, tak to dám sem, moderátor promine.
Volkswagen, je vlastně z druhé strany Renault.
Volkswagen, je vlastně z druhé strany Renault.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000