Načtení kódu immobilizéru Fiat Punto 95

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Batezip
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:52
Bydliště: Litvínov

Načtení kódu immobilizéru Fiat Punto 95

Příspěvek od Batezip »

Zdravím,
Známý má problém. Ztratil origo klíče a pak i náhradní od punta. Štítek s pinem není. Problém je, že ve fiatu chtěj nehorázný prachy za vyřešení této situace. Výměna řídící jednotky atd... Pin nechtěj dát.

Tak se chci zeptat, jestli zde na fóru není nějaká dobrá duše, která by za rozumný peníz dokázala vyčíst, případně vyřadit immobilizér? :?

Předem díky
O1 1.9Tdi AGR => PP764, Brzdy 288mm
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

No ja si nechal poslat primo z fiatu CODE kartu stala 450 kč ale cekal jsem asi 14 dni Podle te karty mi nahrali klic .................... ale bylo to na stilu
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 11:26

Příspěvek od pajda »

Stilo má code2.Punto do 99 má code1.Code karta je ti na nic a pokud nemáš hnědej klíč MASTER,tak si dohrál.Musí se objednat ten master klíč(nejsem si jistej jestli se dodává) a k němu dva klíče(jeden nejde nakodovat,musí bejt dva).Jenže se musí dát nová jednotka imo.,protože ta stará má kód kterej se nedá změnit.Ta nová je prázdná.Jednotka motoru má taky nataženej starej kód a proto jí musíš taky vyměnit.
Takže klíče + jednotku imo.+jednotku motoru.To je tak 30k

Pak si můžeš objednat jen jednotku motoru,odpojit jednotku imo.a vyříznout jakejkoli klíč(aby šel do zámku).Nová jednotka je prázdná a když nemá odkud natáhnout kód,žádnej nechce.

Nebo si zajeď na vrakoviště,kup klíče,spínačku,jednotky a vše vyměň.

A hlavně ať známej znova nestratí klíče.Nebo že by čorka? :-D
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 11:26

Příspěvek od pajda »

Pardón,měl jsem pocit že jde o rok 95,nevim proč.Jakej je to rok?
Á,už vim proč (noteeth)
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

naco to robit tak komplikovane a draho..vypnut v motore immo a je to vybavene..mozes si potom vypilovat aj 1000 klucov a pojde to...
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Batezip
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:52
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Batezip »

To pajda:
Čorka to není, kdo by kradl takovej šrot :D .
To je hustý, vyřešení ztracených klíčů stojí víc jak celý auto ve slušným stavu v bazaru (noteeth).

To Package:
Jak se to dá prosím tě vypnout v motoru? Nějakej postup či schéma máš?
Kdyby si to tu nechtěl z nějakých důvodů šířit, můžeš přes SZ.
O1 1.9Tdi AGR => PP764, Brzdy 288mm
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 11:26

Příspěvek od pajda »

dělá se to sw úpravou.Ale jsou tací,kteří ti ji vypnou úplně (wallbash)
Batezip
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:52
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Batezip »

pajda píše:dělá se to sw úpravou.Ale jsou tací,kteří ti ji vypnou úplně (wallbash)
Ty to umíš? Nebo mohl bys mi někoho doporučit?
O1 1.9Tdi AGR => PP764, Brzdy 288mm
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Odpovědi: 1
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

Package píše:naco to robit tak komplikovane a draho..vypnut v motore immo a je to vybavene..mozes si potom vypilovat aj 1000 klucov a pojde to...
ani nemusis pilovat klic, to nastartujes vetsim sroubovakem (noteeth) (noteeth)
Nissan Primera SW 1,9 DCi
V9tek
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:28

Příspěvek od V9tek »

Nedávno jsem stejný problém řešil u mojeho Punta, je to 1,7TD 46kw r.v98. Řešení je následující:

Jednotka imobilizeru je vlastně taková černá kostka umístěná dole na vstřikovacím čerpadle do který vedou 3 dráty. Za ní je schovaný kalasický elektroventil. Ta jednotka je ze strany, kde do ní vstupujou dráty, zalitá takovým bordelem (něco mezi lepidlem a keramikou).Já jsem to řešil tak že jsem vzal starý dláto a opatrně to odsekal. Za tim už je v silikonu uložený plošný spoj, ten je třeba vytáhnout a odletovat drát který vede do čerpadla, pozor je tam ještě připojená kostra takovým jakoby plíškem , tak nepoplést. No a pokud se tenhle drát připojí na + tak sepne elektroventil a po nastartování motor naskočí. Já to vyřešil protažením drátu ke spínací sřínce a tam to naletoval. Pak je dobrý ještě rozebrat přístrojovku a vyndat kontrolku imobilizéru aby zbytečně nesvítila. Pak si stačí podle zámku nechat vyrobit nový klíč bez imobilizéru, za což jsem dal 500,-kč a další rezervní klíč mi zkopírovali za 100,-Kč
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

tak sa to da iba u dieslu;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“