vw golf iv 1,9Tdi PD 85kw problem s turbem

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
nomac
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2007, 21:16
Bydliště: Šternberk

vw golf iv 1,9Tdi PD 85kw problem s turbem

Příspěvek od nomac »

Zdravím panove potřeboval bych prosím poradit poněvadž me auto si začalo dělat co se mu zachce :( Turbo má zátah jednou krasně od spodu dojde to na nějakých cca 2200otaček tam to do nějakych 2400 otáček přestane táhnout a od těch 2400 už to zase tahne. Stoho do toho sednu a neda se stím nikam jet přidam někde do kopce a vypne se to a jede to na nouzoví režim. anebo to při jízde netahne od spodu ale až od nějakych těch 2000-2200 otáček. a takle se to pořad střída takže stím někam jet je celkem o nervi. když to bylo na vagu tak mi ten borec řekl že bud nejakej ten podtlakovej ventil nebo turbo. takže od něj vlastně nic nevím. Mužete mi prosím nekdo poradit co stím?? a jak přijít na to co je tam špatně. mockrat díky za jakoukoliv radu.
Uživatelský avatar
AT5
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2008, 15:13
Bydliště: SR

Příspěvek od AT5 »

Pravdepodobne pridrete turbo.
Keď vieme prečo, potom vieme ako
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

.-nalogovat... kouknout na plechovku.. hlavne použit hledat :-)
VW T5 GP 103 KW long
nomac
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2007, 21:16
Bydliště: Šternberk

Příspěvek od nomac »

Takže myslíte že turbo ven a mrknout na ty lopatky??? poradte nam někdo jak na to dik
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

este píše:.-nalogovat... kouknout na plechovku.. hlavne použit hledat :-)
jj plechovka hadičky
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

1pavel píše:
este píše:.-nalogovat... kouknout na plechovku.. hlavne použit hledat :-)
jj plechovka hadičky
Taky to muže delat n75,dela to taky to samý co prituhlý lopatky.
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

hejbe se ti plechovka (to co ti ovlada lopaty na turbu) N75 jak je víše napsáno tak N75 sni uzce respektive přímo souvisý chce to zkouknout a nalogovat.. jak to máš daleko do kopru
VW T5 GP 103 KW long
nomac
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2007, 21:16
Bydliště: Šternberk

Příspěvek od nomac »

plechovku jsme měli venku munuly tyden. Ta chodí, a hadička píchlá není. za to táhlo na turbu jsem tahal, chodí krásně volně bez jakéhokoliv odporu. N75 jsem měl na zkoušku půjčeny a bylo to to samé. Akorát ten ventil byl z 81kw. Vadí to?
martin4853
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 28 črc 2008, 14:55

Příspěvek od martin4853 »

kamos ma G 4 74 kW PD a dela mu uplne to same ! jsou to pridrene lopatky v turbu. kamos mu to procistil a po mesici mu to zaclo delat znovu. tak znova dokola ! a za necely mesic zase. tak jezdil do prace felicii a golfa nechal mechanikovi na 2 mesice a auto slapalo krasne. ten kluk s tim golfem jezdil na petku asi 60km/hod a tak se neni cemu divit. chce to malinko tomu slapnout ;) a navic ta 85kW 6 kvalt jede bez problemu 220km/hod. repas turba ho vysel cca 4000 Kc ve Škodovce.
nomac
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2007, 21:16
Bydliště: Šternberk

Příspěvek od nomac »

borci ještě se chci zeptat. můžou ty lopatky být přidřený i když ta páčka co k ní vede táhlo podtlaku chodí no problem? Jinak dnes to bylo na VAGu a píše to "plnící tlak- regulační odchylka". V sobotu jdem na to! Tubbo ven a rozebrat. Tož jsem zvědav.. Dám vědět jak to dopadlo.
nomac
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2007, 21:16
Bydliště: Šternberk

Příspěvek od nomac »

Tak borci je to v cajku, vyzkoušeno Olomouc - Karlovy vary a zpět a pohoda. Jede jako při koupi. Bylo to turbo. Kámoš poradil i na magnetce stáhnout tu destičku co po ni ty lopatky kloužou a lopatky zalapovat. Kestička stažena asi jen o 4 stovky a je jak nová. Takhle by se nemělo stát to co se taky časo píše, že to vydrží 2000 tis. km a je to znova. diky za rady :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“