citroen xantia 1.9 Dturbo, motor DHX r-v-96
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
citroen xantia 1.9 Dturbo, motor DHX r-v-96
prosím o radu motor se přehřál a střelila hadice k výměníku jak je naftový filtr,
od té doby nejde motor natočit,
nafta jde k čerpadlu, řídící jednotka motor asi pracuje protože motor žhaví, motor točí, blokování startu je odpojeno již dříve startovalo se bez zadání kodu, pojistky OK, baterka OK zátěžový test, z výfuku se nekouří, naftu o určitě nepráší,
já citroeny nemusím, je to pro známécho je už zoufalý, děkuji miloš
od té doby nejde motor natočit,
nafta jde k čerpadlu, řídící jednotka motor asi pracuje protože motor žhaví, motor točí, blokování startu je odpojeno již dříve startovalo se bez zadání kodu, pojistky OK, baterka OK zátěžový test, z výfuku se nekouří, naftu o určitě nepráší,
já citroeny nemusím, je to pro známécho je už zoufalý, děkuji miloš
Je to ten zasra... imobilizér.Ten se takhle zblbne vždy čas od času,to že se táří že je o.k. to nic neznamená.
Ještě bych zkusil STOP ventil na čerpadle,a prohlédl bych všechny kablíky co vedou do čerpadla,bývají často oxidované konekry,a nahnilé dráty.
Ten motor musí chytit i bez řídící jednotky,tta je tam navíc,samo o sobě je to mechanický,já to tak mám taky,řj nemám,a chodí to i bez ní.
Sundat asi nějak ten imobilizační bazmek z čerpadla,a pak točit,pokud nejde nafta drží to IMO
Ještě bych zkusil STOP ventil na čerpadle,a prohlédl bych všechny kablíky co vedou do čerpadla,bývají často oxidované konekry,a nahnilé dráty.
Ten motor musí chytit i bez řídící jednotky,tta je tam navíc,samo o sobě je to mechanický,já to tak mám taky,řj nemám,a chodí to i bez ní.
Sundat asi nějak ten imobilizační bazmek z čerpadla,a pak točit,pokud nejde nafta drží to IMO
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
já to jen tak zběžně prolezl a na té hlavě jsem nenašel ani ten stopvenil, asi to nějak zkusím udělat z toho manuál, v tom se hrabalo už moc lidí a nikdo nic, ten manulál to bude asi řešení protože co jsem tak poslouchal ten stroj ujel víc na laně jak na motor,JiRaY píše:Je to ten zasra... imobilizér.Ten se takhle zblbne vždy čas od času,to že se táří že je o.k. to nic neznamená.
Ještě bych zkusil STOP ventil na čerpadle,a prohlédl bych všechny kablíky co vedou do čerpadla,bývají často oxidované konekry,a nahnilé dráty.
Ten motor musí chytit i bez řídící jednotky,tta je tam navíc,samo o sobě je to mechanický,já to tak mám taky,řj nemám,a chodí to i bez ní.
Sundat asi nějak ten imobilizační bazmek z čerpadla,a pak točit,pokud nejde nafta drží to IMO
co je pro mě dobré že to nemá snímač otáček a jede to i manuálně, pak napíšu díky moc miloš
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
to asi ne olej je černý, a zkusím to na startovací sprej to určitě chytne, na tu stop cívku jsem se právě díval není tam, je tam dekl na hlavě opatřený zalamovacím šroubem a vedou z toho čtyři dráty, když točím nafta ani neprskne
pod tí deklem je žába na prameni podle autodat je tam řídící jednotka jak ji předělat na manuál? miloš
pod tí deklem je žába na prameni podle autodat je tam řídící jednotka jak ji předělat na manuál? miloš
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
k tomu čerpadlu k hlavě čerpadla kde má být údajně řídící jednotka tam vedou ty čtyři dráty,
1drát fachá 12V rosvítí i žárovku,
2drát tlakový spínač a kontrolka oleje je tam 0.02V, ono je to jako kostra pro tu kontrolku a spínač,
3 drát imobilizer tam je 7.35V ale žádný proud nic to nerožne a
4 je kostra ta fachá když ukostřím žárovku svítí.
tak asi co má lézt z toho imobilizeru jaké napětí a jaký proud
miloš
1drát fachá 12V rosvítí i žárovku,
2drát tlakový spínač a kontrolka oleje je tam 0.02V, ono je to jako kostra pro tu kontrolku a spínač,
3 drát imobilizer tam je 7.35V ale žádný proud nic to nerožne a
4 je kostra ta fachá když ukostřím žárovku svítí.
tak asi co má lézt z toho imobilizeru jaké napětí a jaký proud

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
včera pařilo slunce a na čtvrt hodky jsem to moc neviděl, je to fakt pancíř vrták si moc neprnul, jsem to trochu odmašlil, řízl rozbrusem , na té řj vyšrouboval dva imbus šroubky a byl jsem u zdroje stopventilu, zítra si jedu pro dekl na termostat už byla prasklá hadice k chladiči a snad nastartuji milošconti píše:Na ten ventil se nedostaneš dokud to nesundáš. A nesundáš to dokud čerpadlo nevyndáš. Nic to neni. Čerpadlo máš venku za čtvrt hoďky. Zaaretuj si rozvody, označ polohu čerpadla a ven s ním. Ty šrouby musíš navrtat a nějakým bazmekem vyndat. Jinak se na to připojení nedostaneš.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0