kontrolka mazaní

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vatak
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:42

kontrolka mazaní

Příspěvek od vatak »

Nazdar panove...chcem sa vas spytat nez pojdem do servisu....pocas jazdy sa mi vcera rozsvietila kontrolka mazani, pochopitelne hned som zastavil a skontroloval olej, ten je v pohode, ked som auto znovu nastartoval tak kontrolka nesvietila a ale po asi 50km zacala znovu svietit a to asi takym stylom akoby sa zblaznila najprv svietila, potom nie a potom to len blikalo ......... no a dnes ked som sadol do auta a otocil klucom tak sa mi vobec nerosvietila ako by sa mala pri starte a pocas jazdy tiez nesvietila a ani blkikala tak ako vcera..... vdaka za info :o) ......... jedna sa o Accorda 2.0iTD r.v.1997
Byrto
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 18:21
Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI

Re: kontrolka mazaní

Příspěvek od Byrto »

vatak píše:Nazdar panove...chcem sa vas spytat nez pojdem do servisu....pocas jazdy sa mi vcera rozsvietila kontrolka mazani, pochopitelne hned som zastavil a skontroloval olej, ten je v pohode, ked som auto znovu nastartoval tak kontrolka nesvietila a ale po asi 50km zacala znovu svietit a to asi takym stylom akoby sa zblaznila najprv svietila, potom nie a potom to len blikalo ......... no a dnes ked som sadol do auta a otocil klucom tak sa mi vobec nerosvietila ako by sa mala pri starte a pocas jazdy tiez nesvietila a ani blkikala tak ako vcera..... vdaka za info :o) ......... jedna sa o Accorda 2.0iTD r.v.1997

bud blbne cidlo, alebo - a to skor je zakarbonovany motor.. nezmenil si olej?
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
vatak
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:42

Příspěvek od vatak »

menil som teraz olej ale len znacku predtym som tam mal castrol a teraz som tam dal valvoline no viskozita je ta ista plna sintetika.....tiez som rozmyslal nad tym cidlom
Byrto
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 18:21
Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI

Příspěvek od Byrto »

ako prve by som dal dole olejovu vanu, predpokladam ze bude plna sajrajtu poriadne vycistil ju vymenil ol. filter a dal tam povodny olej(co tam predtym vzdy isiel), potom by som znova tak po 3000km vymenil povodny olej a myslim ze budes mat pokoj a klud.. nie je to najlacnejsie riesenie ale neviem kolko stoji cidlo tlaku oleja na tvoj motor mozno je drahsie ako hento..

kazdy vyrobca ma v oleje ine chujoviny a menit znacku za znacku by som nikdy nemenil, motor by mal dozit na tom oleji na ktorom zacal zit
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

zkusil bych diagnostiku co to vyhodi
zkontrolovat popripade vymenit cidlo
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:30

Příspěvek od tmracing »

nemyslim ze navrat k staremu oleju bude riesenie... ak je to karbonom, tak ten uz mohol narobit neplechu i teraz... mohol nieco zaniest... ako jedine bezpecne riesenie vidim nechat si preplachnut motor (niekde na nete som o tom videl zmienku ale kde? to netusim... treba sa popytat... to je co sa karbonu tyka... co sa oleju tyka je sice pravda ze mozno nieje najstastnejsie riesenie menit stale olej ale na druhu stranu robi sa to bezne a nevidim jediny dvovod preco nie.... len je pravdou ze treba olej potom spociatku pomenit castejsie prave koli tomu ze vacsinou sa tam da olej kvalitnejsi a ten rozpusti humus co tam bol po predoslom oleji...
kazdopadne sa pozri co mas v olejovj vani a pozri to cidlo tlaku...

edit: a ak to doteraz nezapchalo kanaliky, osobne by som tam dal opat toho valvolineho, a nim doteraz nacaty preplach dokoncil... proste ten olej par krat vymen aj s filtrom po nejakych cca 500-1000 alebo 2000km a si za vodou... myslim ze to najhorsie mas za sebou.... no netvrdim ze je to 100% riesenie ale osobne by som to tak spravil... nehovoriac o tom ze ten karbon co tam mas moze byt naruseny a aj ked vratis spat castrol moze ti nieco upchat... ovsem tieto uvahy maju zmysel ak je to karbonom a nie cidlom... takze kuk do tej vane a kuk na cidlo...
Peugeot 406, HDI, 110ps
vatak
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:42

nove cidlo a zasa svieti :o((

Příspěvek od vatak »

tak som dal skontrolovať to olejove čidlo a bolo ozaj zle tak som ho vymenil.... ale teraz nastal dalsi problem a to opat s kontrolkou oleja zhruba po ujeti 300km //podotykam ze po vymene toho stareho za nove// sa mi rozne a stale svieti ked sa mi zohreje motor na provoznu teplotu.. tak poradte co teraz... ako vravim oleja je tam dosť a zacne to svietit az stupne teplota v motore.. vdaka za odpovede
skymann
Přispěvovatel
Příspěvky: 150
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2006, 17:21

Příspěvek od skymann »

V prvom rade si daj skontrolovat v servise manometrom skutocny tlak oleja[a nespoliehaj na vymene cidlo],pretoze ak ti to naozaj nemaze a nie je to len chyba cidla tak mas problem.Tou vymenou oleja ak si naozaj dodrzal viskozitu si nic pokazit nemohol .
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

No tak ted to bude olejovy cerpadlo jestlize stoupa teplota a to novy cidlo je ok tak to vazne nemaze
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
Duri999
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2006, 12:45
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Duri999 »

Machča nemusi to byt cerpadlo moze to byt aj vybehany motor (moze stracat tlak na kluke) to by bol ten horsi pripad ale spravil by som asi to co ti radil skymann a uvidis podla tlaku ;)
Uživatelský avatar
markusaurelius
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2007, 22:29

Příspěvek od markusaurelius »

Byrto píše:ako prve by som dal dole olejovu vanu, predpokladam ze bude plna sajrajtu poriadne vycistil ju vymenil ol. filter a dal tam povodny olej(co tam predtym vzdy isiel), potom by som znova tak po 3000km vymenil povodny olej a myslim ze budes mat pokoj a klud.. nie je to najlacnejsie riesenie ale neviem kolko stoji cidlo tlaku oleja na tvoj motor mozno je drahsie ako hento..

kazdy vyrobca ma v oleje ine chujoviny a menit znacku za znacku by som nikdy nemenil, motor by mal dozit na tom oleji na ktorom zacal zit
ano to mas pravdu asi bo ja som presiel zo shell na castrol a mam problem s cidlom hladiny oleja na mojom vw.. zostalo svietitaj po doliati oleja .. casom zhaslo ale dost som sa vydesil .. asi to bola chyba menit vyrobcu oleja.
VW G5 R32 DSG
Odpovědět

Zpět na „Asijské vozy“