
kontrolka mazaní
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kontrolka mazaní
Nazdar panove...chcem sa vas spytat nez pojdem do servisu....pocas jazdy sa mi vcera rozsvietila kontrolka mazani, pochopitelne hned som zastavil a skontroloval olej, ten je v pohode, ked som auto znovu nastartoval tak kontrolka nesvietila a ale po asi 50km zacala znovu svietit a to asi takym stylom akoby sa zblaznila najprv svietila, potom nie a potom to len blikalo ......... no a dnes ked som sadol do auta a otocil klucom tak sa mi vobec nerosvietila ako by sa mala pri starte a pocas jazdy tiez nesvietila a ani blkikala tak ako vcera..... vdaka za info
) ......... jedna sa o Accorda 2.0iTD r.v.1997

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 156
- Registrován: 26 led 2006, 18:21
- Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI
Odpovědi: 0
Re: kontrolka mazaní
vatak píše:Nazdar panove...chcem sa vas spytat nez pojdem do servisu....pocas jazdy sa mi vcera rozsvietila kontrolka mazani, pochopitelne hned som zastavil a skontroloval olej, ten je v pohode, ked som auto znovu nastartoval tak kontrolka nesvietila a ale po asi 50km zacala znovu svietit a to asi takym stylom akoby sa zblaznila najprv svietila, potom nie a potom to len blikalo ......... no a dnes ked som sadol do auta a otocil klucom tak sa mi vobec nerosvietila ako by sa mala pri starte a pocas jazdy tiez nesvietila a ani blkikala tak ako vcera..... vdaka za info) ......... jedna sa o Accorda 2.0iTD r.v.1997
bud blbne cidlo, alebo - a to skor je zakarbonovany motor.. nezmenil si olej?
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 156
- Registrován: 26 led 2006, 18:21
- Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI
Odpovědi: 0
ako prve by som dal dole olejovu vanu, predpokladam ze bude plna sajrajtu poriadne vycistil ju vymenil ol. filter a dal tam povodny olej(co tam predtym vzdy isiel), potom by som znova tak po 3000km vymenil povodny olej a myslim ze budes mat pokoj a klud.. nie je to najlacnejsie riesenie ale neviem kolko stoji cidlo tlaku oleja na tvoj motor mozno je drahsie ako hento..
kazdy vyrobca ma v oleje ine chujoviny a menit znacku za znacku by som nikdy nemenil, motor by mal dozit na tom oleji na ktorom zacal zit
kazdy vyrobca ma v oleje ine chujoviny a menit znacku za znacku by som nikdy nemenil, motor by mal dozit na tom oleji na ktorom zacal zit
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
nemyslim ze navrat k staremu oleju bude riesenie... ak je to karbonom, tak ten uz mohol narobit neplechu i teraz... mohol nieco zaniest... ako jedine bezpecne riesenie vidim nechat si preplachnut motor (niekde na nete som o tom videl zmienku ale kde? to netusim... treba sa popytat... to je co sa karbonu tyka... co sa oleju tyka je sice pravda ze mozno nieje najstastnejsie riesenie menit stale olej ale na druhu stranu robi sa to bezne a nevidim jediny dvovod preco nie.... len je pravdou ze treba olej potom spociatku pomenit castejsie prave koli tomu ze vacsinou sa tam da olej kvalitnejsi a ten rozpusti humus co tam bol po predoslom oleji...
kazdopadne sa pozri co mas v olejovj vani a pozri to cidlo tlaku...
edit: a ak to doteraz nezapchalo kanaliky, osobne by som tam dal opat toho valvolineho, a nim doteraz nacaty preplach dokoncil... proste ten olej par krat vymen aj s filtrom po nejakych cca 500-1000 alebo 2000km a si za vodou... myslim ze to najhorsie mas za sebou.... no netvrdim ze je to 100% riesenie ale osobne by som to tak spravil... nehovoriac o tom ze ten karbon co tam mas moze byt naruseny a aj ked vratis spat castrol moze ti nieco upchat... ovsem tieto uvahy maju zmysel ak je to karbonom a nie cidlom... takze kuk do tej vane a kuk na cidlo...
kazdopadne sa pozri co mas v olejovj vani a pozri to cidlo tlaku...
edit: a ak to doteraz nezapchalo kanaliky, osobne by som tam dal opat toho valvolineho, a nim doteraz nacaty preplach dokoncil... proste ten olej par krat vymen aj s filtrom po nejakych cca 500-1000 alebo 2000km a si za vodou... myslim ze to najhorsie mas za sebou.... no netvrdim ze je to 100% riesenie ale osobne by som to tak spravil... nehovoriac o tom ze ten karbon co tam mas moze byt naruseny a aj ked vratis spat castrol moze ti nieco upchat... ovsem tieto uvahy maju zmysel ak je to karbonom a nie cidlom... takze kuk do tej vane a kuk na cidlo...
Peugeot 406, HDI, 110ps
nove cidlo a zasa svieti :o((
tak som dal skontrolovať to olejove čidlo a bolo ozaj zle tak som ho vymenil.... ale teraz nastal dalsi problem a to opat s kontrolkou oleja zhruba po ujeti 300km //podotykam ze po vymene toho stareho za nove// sa mi rozne a stale svieti ked sa mi zohreje motor na provoznu teplotu.. tak poradte co teraz... ako vravim oleja je tam dosť a zacne to svietit az stupne teplota v motore.. vdaka za odpovede
- markusaurelius
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02 úno 2007, 22:29
Odpovědi: 0
ano to mas pravdu asi bo ja som presiel zo shell na castrol a mam problem s cidlom hladiny oleja na mojom vw.. zostalo svietitaj po doliati oleja .. casom zhaslo ale dost som sa vydesil .. asi to bola chyba menit vyrobcu oleja.Byrto píše:ako prve by som dal dole olejovu vanu, predpokladam ze bude plna sajrajtu poriadne vycistil ju vymenil ol. filter a dal tam povodny olej(co tam predtym vzdy isiel), potom by som znova tak po 3000km vymenil povodny olej a myslim ze budes mat pokoj a klud.. nie je to najlacnejsie riesenie ale neviem kolko stoji cidlo tlaku oleja na tvoj motor mozno je drahsie ako hento..
kazdy vyrobca ma v oleje ine chujoviny a menit znacku za znacku by som nikdy nemenil, motor by mal dozit na tom oleji na ktorom zacal zit
VW G5 R32 DSG