
CHLADIČ PALIVA - JEHO UMÍSŤENÍ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
CHLADIČ PALIVA - JEHO UMÍSŤENÍ
čest, zakoupil jsem celohliníkový chladič nafty, mám to na svoji rotačku.otázkou je, kam jej umístit??jako o polohu mi nejde
ale zda na zpátečku bo do čerpadla.má představa byla taková, že palivo by mělo jít do čerpadla co nejchladnější, tož jsem jej chtěl zapojit hned za filtr do čerpadla.co si o tom myslíte??děkuji za postřehy

SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
Chladič nafty se umisťuje na podlahu vozu na zpětné vedení paliva, a to z důvodu toho, aby se do nádrže nevracela moc horká nafta. Nicméně na rotačce chladič není potřeba, neb nafta se zdaleka tolik neohřeje.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
ajaj, prvně se zeptej a pak kupuj
skutečnost je ale taková, že po dolazení je teplota paliva 80 st -tedy pokud si to dobře pamatuji, tak nevím, zda je to moc či normal.to, že PD s tímto mají větší problémy vím, a i to, že to mají na zpátečce na podlaze.já bych jej ale umístil dopředu na náporové chlazení a v zimě ho klidně sundám.musím do toho jít, alespoň to vyzkouším, pak napíši o co jsem přišel bo čeho jsem docílil
jinak musím podotknout, že mám 12 mm hlavu a tam že se to zahřívá víc.tak uvidíme.děkuji za příspěvky


SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
- Dartanion
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 231
- Registrován: 19 říj 2007, 10:12
- Bydliště: Zinnwald
Odpovědi: 0
Chladič
Klidně ho tam dej! Já to teď taky řeším, protože mám vysokotlakou pumpu na naftu... Jestli máš chladič z PD, tak ten není svojí velikostí a hlavně účinkem úplně ideální, ten to fakt schladí jen o málo... Na netu jsem našel přímo chladič na naftu - náporák, ale ten je zas moc velkej. Co jsi pořídil ty? Něco ze starýho Mercedesu či co?!
AYGO D4D 55PS + AIXAM 12PS + IBIZA MTDi 1++PS
Vypadá dobře, dal bych ho za filtr a prdnul někam pod světlo za mřížku, ale dal bych před nějakou hustší mřížku, protože ho "prostřelit" kamínkem a pak natáhnout vzduch nebo voduThopr píše:
Koupil toto.....

RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
bo jsem se domníval, že takhle to bude mít efekt největší.jinak v zimě jsem jej chtěl zakrýt nebo zdemontovat.otázkou je, jaká teplota je ideální.mám poznatky z brzdy, že studené palivo=větší výkon.tak jsem sehnal, koupil,namontoval,zkouším. zítra to hodím na tu zpátečku ale i tak mi to nejde do hlavy, nač chladit celou nádrž, když takhle půjde do čerpadla max. studené palivo.ale nechám si poradit.díkyHuml píše:takhle je to blbě zapojený a efekt je nula, na co chladíš studenou naftu z nádrže, je potřeba chladit tu naftu co se ohřála v čerpadle, pak to bude mít celý smysl

SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F