Přehled trysek FratelliBosio TDI s rotač. čerpadlem/PD CENÍK
Napsal: 25 srp 2008, 23:48
Zajímáte-li se o zvýšení výkonu Vašeho TDI pomocí trysek, přečtěte si prosím těchto pár řádek před založením nového tématu. Děkuji.
VŠECHNY VSTŘIKOVACÍ TRYSKY MŮŽETE NYNÍ ZAKOUPIT V ESHOPU ZDE: https://shop.dieselpower.cz/
Vzhledem k tomu, že se na fóru neustále členové dotazují na stejné dotazy, rozhodl jsem se napsat menší souhrn informací ohledně zvyšování výkonu pomocí trysek u motorů TDI s rotačním čerpadlem.
Napíšu zde přehled o kolik, které trysky Fratelli Bosio zvýší výkon motoru:
Motory 1Z, AHU, AGR(motory, které mají turbodmychadlo s wastegate) , sériový výkon 66kW/90 PS 202 Nm :
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 520……cca 115 PS
Sprint 502……cca 118 PS
Sprint 1019...cca 122-124 PS
Sprint 764……cca 125-128 PS
Řada POWERPLUS:
Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.
Motory ALH ( motory, které mají turbodmychadlo s proměnou geometrií lopatek), sériový výkon 66kW/90 PS 210 Nm:
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 520……cca 115 PS
Sprint 502……cca 118 PS
Sprint 1019...cca 122-124 PS
Sprint 764……cca 125-128 PS
Řada POWERPLUS:
Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.
Motory AFN, AVG, AHF (motory sériově osazovány turbodmychadlem s proměnlivým naklápěním lopatek), sériový výkon 81 kW/ 110 PS 235 Nm:
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 520…. vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 502….cca 115 PS
Sprint 1019...cca 120-122 PS
Sprint 764….cca 120-125 PS
Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.
Motory ASV (motory sériově osazovány turbodmychadlem s proměnlivým naklápěním lopatek), sériový výkon 81 kW/ 110 PS 235 Nm:
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 520…. vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 502….cca 118 PS
Sprint 1019...cca 125 PS
Sprint 764….cca 125-128 PS
Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.
Vhodné je k novým tryskám provést chiptuning na míru DIESELPOWER s.r.o. , kterým se patřičně doladí výkon vozu a jeho průběh. Další nepřehlédnutelné plus chiptuningu po výměně trysek je především snížení kouřivosti, zlepšení emisí, snížení spotřeby paliva nebo rekalibrace měřiče spotřeby paliva.
U motoru osazenými turbodmychadlem s wastegate, lze výměnou trysek a chiptuningu relativně bezpečně dosáhnout výkonu zhruba 135 PS.
U motoru osazenými turbodmychadlem s proměnlivou geometrií lopatek, lze výměnou trysek a chiptuningu dosáhnout výkonu zhruba až 145 PS.
Osazení sériového motoru TDI (66/ 81 kW) tryskami RACE 520 nebo RACE 520 stage 2 bez dalších hardwarových úprav (větší turbodmychadlo, IC atd.) nedoporučujeme!
Vstřikovací trysky Fratelli Bosio jsou určeny k odborné montáži v dieselservisech či specializovaných autodílnách. Na veškerý fotomateriál uveřejněný v tomto tématu se vztahují autorská práva firmy DIESELPOWER s.r.o.. Jejich šíření bez souhlasu není dovoleno.
VŠECHNY VSTŘIKOVACÍ TRYSKY MŮŽETE NYNÍ ZAKOUPIT V ESHOPU ZDE: https://shop.dieselpower.cz/
Vzhledem k tomu, že se na fóru neustále členové dotazují na stejné dotazy, rozhodl jsem se napsat menší souhrn informací ohledně zvyšování výkonu pomocí trysek u motorů TDI s rotačním čerpadlem.
Napíšu zde přehled o kolik, které trysky Fratelli Bosio zvýší výkon motoru:
Motory 1Z, AHU, AGR(motory, které mají turbodmychadlo s wastegate) , sériový výkon 66kW/90 PS 202 Nm :
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 520……cca 115 PS
Sprint 502……cca 118 PS
Sprint 1019...cca 122-124 PS
Sprint 764……cca 125-128 PS
Řada POWERPLUS:
Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.
Motory ALH ( motory, které mají turbodmychadlo s proměnou geometrií lopatek), sériový výkon 66kW/90 PS 210 Nm:
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 520……cca 115 PS
Sprint 502……cca 118 PS
Sprint 1019...cca 122-124 PS
Sprint 764……cca 125-128 PS
Řada POWERPLUS:
Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.
Motory AFN, AVG, AHF (motory sériově osazovány turbodmychadlem s proměnlivým naklápěním lopatek), sériový výkon 81 kW/ 110 PS 235 Nm:
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 520…. vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 502….cca 115 PS
Sprint 1019...cca 120-122 PS
Sprint 764….cca 120-125 PS
Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.
Motory ASV (motory sériově osazovány turbodmychadlem s proměnlivým naklápěním lopatek), sériový výkon 81 kW/ 110 PS 235 Nm:
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 520…. vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 502….cca 118 PS
Sprint 1019...cca 125 PS
Sprint 764….cca 125-128 PS
Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.
Vhodné je k novým tryskám provést chiptuning na míru DIESELPOWER s.r.o. , kterým se patřičně doladí výkon vozu a jeho průběh. Další nepřehlédnutelné plus chiptuningu po výměně trysek je především snížení kouřivosti, zlepšení emisí, snížení spotřeby paliva nebo rekalibrace měřiče spotřeby paliva.
U motoru osazenými turbodmychadlem s wastegate, lze výměnou trysek a chiptuningu relativně bezpečně dosáhnout výkonu zhruba 135 PS.
U motoru osazenými turbodmychadlem s proměnlivou geometrií lopatek, lze výměnou trysek a chiptuningu dosáhnout výkonu zhruba až 145 PS.
Osazení sériového motoru TDI (66/ 81 kW) tryskami RACE 520 nebo RACE 520 stage 2 bez dalších hardwarových úprav (větší turbodmychadlo, IC atd.) nedoporučujeme!
Vstřikovací trysky Fratelli Bosio jsou určeny k odborné montáži v dieselservisech či specializovaných autodílnách. Na veškerý fotomateriál uveřejněný v tomto tématu se vztahují autorská práva firmy DIESELPOWER s.r.o.. Jejich šíření bez souhlasu není dovoleno.