Stránka 1 z 1

Přehled trysek FratelliBosio TDI s rotač. čerpadlem/PD CENÍK

Napsal: 25 srp 2008, 23:48
od Dukes
Zajímáte-li se o zvýšení výkonu Vašeho TDI pomocí trysek, přečtěte si prosím těchto pár řádek před založením nového tématu. Děkuji.




VŠECHNY VSTŘIKOVACÍ TRYSKY MŮŽETE NYNÍ ZAKOUPIT V ESHOPU ZDE: https://shop.dieselpower.cz/


Vzhledem k tomu, že se na fóru neustále členové dotazují na stejné dotazy, rozhodl jsem se napsat menší souhrn informací ohledně zvyšování výkonu pomocí trysek u motorů TDI s rotačním čerpadlem.

Napíšu zde přehled o kolik, které trysky Fratelli Bosio Obrázek zvýší výkon motoru:

Motory 1Z, AHU, AGR(motory, které mají turbodmychadlo s wastegate) , sériový výkon 66kW/90 PS 202 Nm :

Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 520……cca 115 PS
Sprint 502……cca 118 PS
Sprint 1019...cca 122-124 PS
Sprint 764……cca 125-128 PS

Řada POWERPLUS:

Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.


Motory ALH ( motory, které mají turbodmychadlo s proměnou geometrií lopatek), sériový výkon 66kW/90 PS 210 Nm:

Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 520……cca 115 PS
Sprint 502……cca 118 PS
Sprint 1019...cca 122-124 PS
Sprint 764……cca 125-128 PS

Řada POWERPLUS:

Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.


Motory AFN, AVG, AHF (motory sériově osazovány turbodmychadlem s proměnlivým naklápěním lopatek), sériový výkon 81 kW/ 110 PS 235 Nm:

Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 520…. vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 502….cca 115 PS
Sprint 1019...cca 120-122 PS
Sprint 764….cca 120-125 PS

Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.


Motory ASV (motory sériově osazovány turbodmychadlem s proměnlivým naklápěním lopatek), sériový výkon 81 kW/ 110 PS 235 Nm:

Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 520…. vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 502….cca 118 PS
Sprint 1019...cca 125 PS
Sprint 764….cca 125-128 PS

Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.


Vhodné je k novým tryskám provést chiptuning na míru DIESELPOWER s.r.o. , kterým se patřičně doladí výkon vozu a jeho průběh. Další nepřehlédnutelné plus chiptuningu po výměně trysek je především snížení kouřivosti, zlepšení emisí, snížení spotřeby paliva nebo rekalibrace měřiče spotřeby paliva.
U motoru osazenými turbodmychadlem s wastegate, lze výměnou trysek a chiptuningu relativně bezpečně dosáhnout výkonu zhruba 135 PS.
U motoru osazenými turbodmychadlem s proměnlivou geometrií lopatek, lze výměnou trysek a chiptuningu dosáhnout výkonu zhruba až 145 PS.


Osazení sériového motoru TDI (66/ 81 kW) tryskami RACE 520 nebo RACE 520 stage 2 bez dalších hardwarových úprav (větší turbodmychadlo, IC atd.) nedoporučujeme!

Vstřikovací trysky Fratelli Bosio jsou určeny k odborné montáži v dieselservisech či specializovaných autodílnách. Na veškerý fotomateriál uveřejněný v tomto tématu se vztahují autorská práva firmy DIESELPOWER s.r.o.. Jejich šíření bez souhlasu není dovoleno.

Napsal: 28 lis 2008, 17:34
od Dukes
Jako důkaz, že lze po výměně trysek dosáhnout opravdu pěkného nárůstu výkonu a točivého momentu přikládám graf jednoho našeho spokojeného zákazníka.

Vůz: Škoda Octavia TDI 66kW (ALH)

Úpravy: trysky POWERPLUS 764 (vč. repase a seřízení vstřikovačů), Allard Power Pipe kit

Obrázek

Nárůst výkonu oproti sérii 36,56 PS a 94,46 Nm.

Kouřivost vozu se při plné zatěži lehce zvýšila, jinak v normě.

Měření bylo pro objektivnost provedeno u konkurenčí firmy. Výborný výsledek tedy jen potvrzuje, že produkty a práce firmy Dieselpower je na nejvyšší úrovni.

Poděkování patří Tritonisovi za poskytnutí grafu

AGR + SPRINT 502

Napsal: 15 lis 2009, 15:33
od Dukes
Po delší době přidám zase jeden graf vozu, kde byl výkon motoru zvýšen pomocí větších trysek Fratelli Bosio.

Škoda Octavia TDI 66 kW (AGR) + trysky FB SPRINT 502 (+ 17 kW/ 23 PS/ 38 Nm)


Obrázek

Sériové hodnoty udávané výrobcem: 66 kW/ 90 PS/ 202 Nm
Naměřené sériové hodnoty: 65 kW/ 88 PS/ 209 Nm
Naměřené hodnoty po úpravě: 81,5 kW/ 111 PS/ 247 Nm
Nárůst výkonu: 17 kW/ 23 PS/ 38 Nm

Vůz měl před výměnou trysek na tachometru stav 200.000 km.

K hodnotám po úpravě dodám, že vůz měl naprosto nezajeté trysky, takže hodnoty nejsou ještě konečné. Ještě pujdou o kousek výš (cca 3-7%) po zajetí (cca 1000 km).

Cena trysek Fratelli Bosio SPRINT 502 včetně výměny, seřízení a repase vstřikovačů je 8.257,- Kč vč. DPH.

Napsal: 19 lis 2009, 17:42
od Dukes
VW PASSAT B5 1.9 TDI 81 kW (AFN) + SPRINT 764 a DIESELPOWER soft chip


Obrázek

Sériové hodnoty udávané výrobcem: 81 kW/ 110 PS/ 235 Nm
Naměřené sériové hodnoty: 87 kW/ 118 PS/ 263 Nm
Naměřené hodnoty SPRINT 764: 98 kW/ 133 PS/ 295 Nm
Nárůst výkonu: 11 kW/ 15PS/ 32 Nm
Naměřené hodnoty SPRINT 764 + soft chip: 104,5 kW/ 142 PS/ 329 Nm
Nárůst výkonu: 6,5 kW/ 9 PS/ 34 Nm


Vůz měl před výměnou trysek na tachometru stav 180.000 km.

U tohoto vozu byl již v sérii naměřen vyšší výkon a to i přes najetých 180.000 km, stojí zatím dlouhodobé používání speciálního aditiva pro zvýšení cetanového čísla.

Opět byly do vozu namontovány nezajeté trysky, takže po zajetí půjde výkon ještě trochu nahoru.

Napsal: 13 črc 2010, 22:58
od Dukes
Škoda Octavia TDI 81 kW (ASV) + trysky SPRINT 764

Obrázek

Napsal: 30 led 2011, 18:29
od Dukes
Tak tu máme zase jeden graf

Škoda Octavia TDI 81 kW (ASV) + vstřikovací trysky FB POWERPLUS 502 (10,5 kW/ 14 PS/ 39 Nm)


Obrázek

Sériové hodnoty udávané výrobcem: 81 kW/ 110 PS/ 235 Nm
Naměřené sériové hodnoty: 88 kW/ 120PS/ 263 Nm
Naměřené hodnoty po úpravě: 98,5 kW/ 134 PS/ 302 Nm
Nárůst výkonu: 10,5 kW/ 14 PS/ 39 Nm

Trysky nebyly zajety.

Novinka - vstřikovací trysky Fratelli Bosio SPRINT 1019

Napsal: 07 bře 2011, 16:03
od Dukes
Škoda Octavia TDI 66 kW (ALH) + vstřikovací trysky Fratelli Bosio SPRINT 1019 (17 kW/ 23 PS/ 65 Nm) + chiptuning DIESELPOWER

Obrázek

Sériové hodnoty udávané výrobcem: 66 kW/ 90 PS/ 210 Nm
Naměřené sériové hodnoty: 72 kW/ 98 PS/ 217 Nm
Naměřené hodnoty po úpravě: 89 kW/ 121 PS/ 282 Nm
Nárůst výkonu: 17 kW/ 23 PS/ 65 Nm

Trysky byly nezajeté. Po zajetí se dá očekávat ještě decentní nárůst výkonu.

Vůz měl již před výměnou trysek problém s regulací turbo-tlaku (přituhlá mechanika variabilní regulace lopatek), což je vidět na kolísání ve středním pásmu otáček.
Po instalaci trysek a navýšení výkonu se problém daleko více projevil. Z toho důvodu jsou na křivce vidět výrazné propady.
U automobilu, který je vpořádku, dostaneme hladký průběh.

Následná úprava softwaru na míru problém "vyřešila" a zároveň ještě výrazně vylepšila výkonové parametry.


Obrázek

Sériové hodnoty udávané výrobcem: 66 kW/ 90 PS/ 210 Nm
Naměřené sériové hodnoty: 72 kW/ 98 PS/ 217 Nm
Naměřené hodnoty po úpravě: 106 kW/ 144 PS/ 324 Nm
Nárůst výkonu: 34 kW/ 46 PS/ 114 Nm

Napsal: 17 úno 2012, 11:19
od Dukes
Škoda Octavia TDI 66 kW (ALH) + vstřikovací trysky Fratelli Bosio POWERPLUS 520

Obrázek

Sériové hodnoty udávané výrobcem: 66 kW/ 90 PS/ 210 Nm
Naměřené sériové hodnoty: 71 kW/ 96 PS/ 212 Nm
Naměřené hodnoty po úpravě: 93 kW/ 127 PS/ 305 Nm
Nárůst výkonu: 23 kW/ 31 PS/ 93 Nm

Napsal: 22 led 2014, 17:14
od Dukes
Seat Alhambra 81 kW (AVG) + vstřikovací trysky Fratelli Bosio POWERPLUS 502

Obrázek

Sériové hodnoty udávané výrobcem: 81 kW/ 110 PS/ 235 Nm
Naměřené sériové hodnoty: 82 kW/ 112 PS/ 247 Nm
Naměřené hodnoty po úpravě: 92 kW/ 125 PS/ 279 Nm
Nárůst výkonu: 9,5 kW/ 13 PS/ 32 Nm