
KWP flash
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 23 led 2006, 17:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
KWP flash
Čau,potřeboval bych poradit,flashoval jsem obsah jednotky motoru na Fabii TDI a při zápisu se mi přerušila komunikace,teď samozřejmě jednotka ani nejde načíst ,poradíte někdo co s tím ? Musím paměť vyletovat a nahrát v programátoru nebo je nějaká jiná šance ? Díky za rady 

- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: KWP flash
Pájet a programovat jediná šance. To je normálnímatesoft píše:Čau,potřeboval bych poradit,flashoval jsem obsah jednotky motoru na Fabii TDI a při zápisu se mi přerušila komunikace,teď samozřejmě jednotka ani nejde načíst ,poradíte někdo co s tím ? Musím paměť vyletovat a nahrát v programátoru nebo je nějaká jiná šance ? Díky za rady
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 23 led 2006, 17:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: KWP flash
Díky moc,myslel jsem si toreesha píše:Pájet a programovat jediná šance. To je normálnímatesoft píše:Čau,potřeboval bych poradit,flashoval jsem obsah jednotky motoru na Fabii TDI a při zápisu se mi přerušila komunikace,teď samozřejmě jednotka ani nejde načíst ,poradíte někdo co s tím ? Musím paměť vyletovat a nahrát v programátoru nebo je nějaká jiná šance ? Díky za rady

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 281
- Registrován: 26 led 2006, 11:41
- Bydliště: SLOVAKIA
- Kontaktovat uživatele:
Re: KWP flash
ňmatesoft píše:Čau,potřeboval bych poradit,flashoval jsem obsah jednotky motoru na Fabii TDI a při zápisu se mi přerušila komunikace,teď samozřejmě jednotka ani nejde načíst ,poradíte někdo co s tím ? Musím paměť vyletovat a nahrát v programátoru nebo je nějaká jiná šance ? Díky za rady
ked sa pri kwp2000 prerusi komunikacia, da sa obnovit, pokial neodpojis baterku, alebo nevypnes kluc.
cim si to flashoval?vagprogom?
dash recalibration, chiptuning, autoelektrika
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
KWP2000 Flasher na Passatu 3BG
Zdar panove, využiju tohle vlakno i pro muj problem.
Snažil jsem se připojit KWP2000 flasherem k ECU od Passata 3BG a bohužel jsem ani po několika hodinach neuspěl. Nemám konektor od ŘJ, takže jsem se tam snažil napojit přes diagnostickou zásuvku.
Zkoušel jsem následující:
1. Vyndat pojistku č.5 - neúspěšně,
2. pojistku č.11 nemám
3. chtěl jsem odpojit pin č.1 z konektoru na palubce (ten zelený co jde do zezadu tachometru), ale zjistil jsem, že pin 1 je neosazený!
4. Nakonec jsem vyndal pin č.5 z toho zeleného konektoru z palubky a na ten jsem se napojil K-lajnou toho KWP2000 flasheru. Podle všeho by na tomhle pinu měla být vyvyedená K-line z ECU.
No a pak to začalo. Chvili mi to nekomunuikovalo vubec a po chvili mi to nacetlo identifikaci ECU, ale když jsem ji dal přečíst tak mi to napsalo něco jako "error setting timing parameters"
Máte někdo nějakej nápad co dál? Je chyba v tom flasheru? Neboje potřeba ještě odpojit něco jiného? Nebo se na to mám rovnou vykašlat a zajít za někým kdo má ten adaptér rovnou na ECU?
Predem dík za pomoc...
Snažil jsem se připojit KWP2000 flasherem k ECU od Passata 3BG a bohužel jsem ani po několika hodinach neuspěl. Nemám konektor od ŘJ, takže jsem se tam snažil napojit přes diagnostickou zásuvku.
Zkoušel jsem následující:
1. Vyndat pojistku č.5 - neúspěšně,
2. pojistku č.11 nemám
3. chtěl jsem odpojit pin č.1 z konektoru na palubce (ten zelený co jde do zezadu tachometru), ale zjistil jsem, že pin 1 je neosazený!
4. Nakonec jsem vyndal pin č.5 z toho zeleného konektoru z palubky a na ten jsem se napojil K-lajnou toho KWP2000 flasheru. Podle všeho by na tomhle pinu měla být vyvyedená K-line z ECU.
No a pak to začalo. Chvili mi to nekomunuikovalo vubec a po chvili mi to nacetlo identifikaci ECU, ale když jsem ji dal přečíst tak mi to napsalo něco jako "error setting timing parameters"
Máte někdo nějakej nápad co dál? Je chyba v tom flasheru? Neboje potřeba ještě odpojit něco jiného? Nebo se na to mám rovnou vykašlat a zajít za někým kdo má ten adaptér rovnou na ECU?
Predem dík za pomoc...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 281
- Registrován: 26 led 2006, 11:41
- Bydliště: SLOVAKIA
- Kontaktovat uživatele:
podla mna kvalita komunikacie zavisi aj od "vyladenie" kabla. skusil by som sa spytat predajcu....
dash recalibration, chiptuning, autoelektrika
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam KWP tiez z polska od viakenu.Mam ho uz pol roka a este sami nepodarilo nakomunikovat zidne auto a to som ich vyskusal pozehnane.Jarda_V píše:Já mám KWP od poláků už si moc nepamatuji jak se jmenovali asi Vlanken. Dle podkladů by to po kabelu fungovat mělo. Dvakrát to blikne a ECU not found...
Jsou dve verze zapojeni KWP.Jedna Origo a jedna upravena Radiusem.Rozdil je pouze v napajeni LM339.Origo ma 12V z OBD a Radiusova 5V z USB.Ta origo chodi lepe.Dobre je jeste zapojit na K-LINE diodu katodou do K-LINE a anodou do kostry.Pri pozorovani na osciloskopu se signal trosku vycistil.Ono je nekdy vedeni K-LINE dost dlouhy a nabaluje se do signalu spousta smeti.
Ja to mam s polska od viakenu.Skusim urobit tu upravu.Dam potom vediet.Vdaka Hoyoanydraj píše:Jsou dve verze zapojeni KWP.Jedna Origo a jedna upravena Radiusem.Rozdil je pouze v napajeni LM339.Origo ma 12V z OBD a Radiusova 5V z USB.Ta origo chodi lepe.Dobre je jeste zapojit na K-LINE diodu katodou do K-LINE a anodou do kostry.Pri pozorovani na osciloskopu se signal trosku vycistil.Ono je nekdy vedeni K-LINE dost dlouhy a nabaluje se do signalu spousta smeti.