
Jak spravne udelat vyfuk Tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 133
- Registrován: 24 led 2006, 20:22
- Bydliště: Panenský Týnec
Odpovědi: 0
Jak spravne udelat vyfuk Tdi
Zdarec panove jak spravne udelat vyfuk na Tdi abych mu trosku prilepsil 

BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Výfuk tdi.
Napíš niečo o aute.......potom sa s tým dá niečo robiť......
...to be or not to be... - faster
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 09 bře 2006, 14:34
- Bydliště: královehradecký kraj
Odpovědi: 0
Re: Jak spravne udelat vyfuk Tdi
Myslim že to bylo ještě na starym fóru,TDI nejlíp pojede bez výfukuMachča píše:Zdarec panove jak spravne udelat vyfuk na Tdi abych mu trosku prilepsil

- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Re: Jak spravne udelat vyfuk Tdi
váha píše:Myslim že to bylo ještě na starym fóru,TDI nejlíp pojede bez výfukuMachča píše:Zdarec panove jak spravne udelat vyfuk na Tdi abych mu trosku prilepsil
Tak to už vôbec nie......je také jednoznačné........to je skôr AUDIOTUNING ako MOTORTUNING.
Časovanie ventilov ja naladené na určitý hodnoty a to ako na strane výfuku tak aj sania. Holá trubka od turba do zadu je riešenie ale ak sa pýtate či sa to dá lepšie........ano dá sa.
...to be or not to be... - faster
Jde přece o tdi, tady jde přece o co nejlepší výplach spalovacího prostoru plnícím vzduchem, aby nezůstaly spaliny ve spalovacím prostoru (i když ty snižují max. spal. teplotu a tím pádem i emise NOx). Snad pokud jde o rezonanční plnění, ovlivněné délkou výfuku, ale myslím, že to nebude takové náchylné a citlivé, jako u benzínových motorů. U tdi si myslím, že výfuk napomůže jedině zvukovému projevu. Stejně pokud je v činnosti EGR, tak ten výplach nebude tak kritický (stejně se budou přiusávat spaliny) a navíc plnící tlak spolehlivě vytlačí spaliny ven. Takže bych si to dovolil shrnout tak, že provedením výfuku se pouze upraví zvukový projev. Ke zvýšení výkonu vedou jiné cesty.
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Dobre urobený tdi výfuk od turba ok môžem opvedať 12Ps naviac.vwphun píše:Jde přece o tdi, tady jde přece o co nejlepší výplach spalovacího prostoru plnícím vzduchem, aby nezůstaly spaliny ve spalovacím prostoru (i když ty snižují max. spal. teplotu a tím pádem i emise NOx). Snad pokud jde o rezonanční plnění, ovlivněné délkou výfuku, ale myslím, že to nebude takové náchylné a citlivé, jako u benzínových motorů. U tdi si myslím, že výfuk napomůže jedině zvukovému projevu. Stejně pokud je v činnosti EGR, tak ten výplach nebude tak kritický (stejně se budou přiusávat spaliny) a navíc plnící tlak spolehlivě vytlačí spaliny ven. Takže bych si to dovolil shrnout tak, že provedením výfuku se pouze upraví zvukový projev. Ke zvýšení výkonu vedou jiné cesty.
...to be or not to be... - faster
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Marcos píše:Na TDI...žádný výfuk, dobrý výfuk...
Ako môžete povedať takú k*k*tinu........
Holá trubka od turba do zadu???? Ok zvýšiš výkon ale zmeníš charakteristiku motora:
Verzia 1: HOlá trubka - výkon + 5ps niekde v 4000rpm - zvukový dojem +30Ps
Verzia 2: Modifikované pulzná komora downpipe, absorpčný tlmič..... - výkon + 12Ps v celom rozsahu otáčok s vrcholom v nízkych až stredných otáčkach - zvukový dojem + 12Ps
...to be or not to be... - faster
Heh už sem zase začínáš cpát ty tvoje pulzní svody.Ukaž nějaký grafy,kde se dá potvrdit těch +12PS.Stingray píše:Marcos píše:Na TDI...žádný výfuk, dobrý výfuk...
Ako môžete povedať takú k*k*tinu........
Holá trubka od turba do zadu???? Ok zvýšiš výkon ale zmeníš charakteristiku motora:
Verzia 1: HOlá trubka - výkon + 5ps niekde v 4000rpm - zvukový dojem +30Ps
Verzia 2: Modifikované pulzná komora downpipe, absorpčný tlmič..... - výkon + 12Ps v celom rozsahu otáčok s vrcholom v nízkych až stredných otáčkach - zvukový dojem + 12Ps


Sting: Ano, pokud se udela hned za turbem akceleracni komora, tak se muze zajimave posunout spool-up turba, ale ze by to melo mit nejaky vyrazny vliv na vykon, tak k tomuto jsem skepticky. Uvazte sami, turbo pracuje na principu rozdilu tlaku pred a za turbinou, takze pokud je za turbem co nejmene restriktivni vyfuk...turbo se roztoci rychleji a taky vice, tedy potud, co mu to umozni nastaveni actuatoru, resp. ecu.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 156
- Registrován: 26 led 2006, 18:21
- Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI
Odpovědi: 0
hoši vy tu hadžete jednu perlu za druhou..
fakt ako nic v zlom ale ake casovanie ventilov na tdicku a vplyv tlaku vo vyfuku..
pici radsej som ticho ako taketo pitchoviny trepat..
ziaden vyfuk = najlepsi vyfuk
ten je tam aj tak len a len kvoli zvuku o nic ine na tdicku nejde
fakt ako nic v zlom ale ake casovanie ventilov na tdicku a vplyv tlaku vo vyfuku..
pici radsej som ticho ako taketo pitchoviny trepat..
ziaden vyfuk = najlepsi vyfuk
ten je tam aj tak len a len kvoli zvuku o nic ine na tdicku nejde
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
Necim to ku&va dokaz!!!Byrto píše:hoši vy tu hadžete jednu perlu za druhou..
fakt ako nic v zlom ale ake casovanie ventilov na tdicku a vplyv tlaku vo vyfuku..
pici radsej som ticho ako taketo pitchoviny trepat..
ziaden vyfuk = najlepsi vyfuk
ten je tam aj tak len a len kvoli zvuku o nic ine na tdicku nejde
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
