Jak spravne udelat vyfuk Tdi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Bydliště: Panenský Týnec

Jak spravne udelat vyfuk Tdi

Příspěvek od Machča »

Zdarec panove jak spravne udelat vyfuk na Tdi abych mu trosku prilepsil :)
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Výfuk tdi.

Příspěvek od Stingray »

Napíš niečo o aute.......potom sa s tým dá niečo robiť......
...to be or not to be... - faster
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Re: Jak spravne udelat vyfuk Tdi

Příspěvek od váha »

Machča píše:Zdarec panove jak spravne udelat vyfuk na Tdi abych mu trosku prilepsil :)
Myslim že to bylo ještě na starym fóru,TDI nejlíp pojede bez výfuku (rofl)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak spravne udelat vyfuk Tdi

Příspěvek od Stingray »

váha píše:
Machča píše:Zdarec panove jak spravne udelat vyfuk na Tdi abych mu trosku prilepsil :)
Myslim že to bylo ještě na starym fóru,TDI nejlíp pojede bez výfuku (rofl)


Tak to už vôbec nie......je také jednoznačné........to je skôr AUDIOTUNING ako MOTORTUNING.

Časovanie ventilov ja naladené na určitý hodnoty a to ako na strane výfuku tak aj sania. Holá trubka od turba do zadu je riešenie ale ak sa pýtate či sa to dá lepšie........ano dá sa.
...to be or not to be... - faster
vwphun
Přispěvovatel
Příspěvky: 509
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od vwphun »

Jde přece o tdi, tady jde přece o co nejlepší výplach spalovacího prostoru plnícím vzduchem, aby nezůstaly spaliny ve spalovacím prostoru (i když ty snižují max. spal. teplotu a tím pádem i emise NOx). Snad pokud jde o rezonanční plnění, ovlivněné délkou výfuku, ale myslím, že to nebude takové náchylné a citlivé, jako u benzínových motorů. U tdi si myslím, že výfuk napomůže jedině zvukovému projevu. Stejně pokud je v činnosti EGR, tak ten výplach nebude tak kritický (stejně se budou přiusávat spaliny) a navíc plnící tlak spolehlivě vytlačí spaliny ven. Takže bych si to dovolil shrnout tak, že provedením výfuku se pouze upraví zvukový projev. Ke zvýšení výkonu vedou jiné cesty.
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

vwphun píše:Jde přece o tdi, tady jde přece o co nejlepší výplach spalovacího prostoru plnícím vzduchem, aby nezůstaly spaliny ve spalovacím prostoru (i když ty snižují max. spal. teplotu a tím pádem i emise NOx). Snad pokud jde o rezonanční plnění, ovlivněné délkou výfuku, ale myslím, že to nebude takové náchylné a citlivé, jako u benzínových motorů. U tdi si myslím, že výfuk napomůže jedině zvukovému projevu. Stejně pokud je v činnosti EGR, tak ten výplach nebude tak kritický (stejně se budou přiusávat spaliny) a navíc plnící tlak spolehlivě vytlačí spaliny ven. Takže bych si to dovolil shrnout tak, že provedením výfuku se pouze upraví zvukový projev. Ke zvýšení výkonu vedou jiné cesty.
Dobre urobený tdi výfuk od turba ok môžem opvedať 12Ps naviac.
...to be or not to be... - faster
vwphun
Přispěvovatel
Příspěvky: 509
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od vwphun »

12 PS navíc z jakého výkonu, kolik je to %?
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Osobne me tu jeste nikdo neprsvedcil, ze amaterskym vykuchanim vyfuku se u jakehokoliv ctyrdobeho nebo dvoudobeho spalovaciho motoru zvedne vykon, potazmo zlepsi jeho chovani.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

Seat Cordoba 66kw vstriky z 81 kw zatim bez chipu ale urcite se da vyfukem docilit nejakyho narustu vykonu prece
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marcos »

Na TDI...žádný výfuk, dobrý výfuk... :D
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Marcos píše:Na TDI...žádný výfuk, dobrý výfuk... :D

Ako môžete povedať takú k*k*tinu........

Holá trubka od turba do zadu???? Ok zvýšiš výkon ale zmeníš charakteristiku motora:


Verzia 1: HOlá trubka - výkon + 5ps niekde v 4000rpm - zvukový dojem +30Ps

Verzia 2: Modifikované pulzná komora downpipe, absorpčný tlmič..... - výkon + 12Ps v celom rozsahu otáčok s vrcholom v nízkych až stredných otáčkach - zvukový dojem + 12Ps
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Stingray píše:
Marcos píše:Na TDI...žádný výfuk, dobrý výfuk... :D

Ako môžete povedať takú k*k*tinu........

Holá trubka od turba do zadu???? Ok zvýšiš výkon ale zmeníš charakteristiku motora:


Verzia 1: HOlá trubka - výkon + 5ps niekde v 4000rpm - zvukový dojem +30Ps

Verzia 2: Modifikované pulzná komora downpipe, absorpčný tlmič..... - výkon + 12Ps v celom rozsahu otáčok s vrcholom v nízkych až stredných otáčkach - zvukový dojem + 12Ps
Heh už sem zase začínáš cpát ty tvoje pulzní svody.Ukaž nějaký grafy,kde se dá potvrdit těch +12PS. :)
Obrázek
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marcos »

Sting: Ano, pokud se udela hned za turbem akceleracni komora, tak se muze zajimave posunout spool-up turba, ale ze by to melo mit nejaky vyrazny vliv na vykon, tak k tomuto jsem skepticky. Uvazte sami, turbo pracuje na principu rozdilu tlaku pred a za turbinou, takze pokud je za turbem co nejmene restriktivni vyfuk...turbo se roztoci rychleji a taky vice, tedy potud, co mu to umozni nastaveni actuatoru, resp. ecu.
Byrto
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 18:21
Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI

Příspěvek od Byrto »

hoši vy tu hadžete jednu perlu za druhou..

fakt ako nic v zlom ale ake casovanie ventilov na tdicku a vplyv tlaku vo vyfuku..

pici radsej som ticho ako taketo pitchoviny trepat..




ziaden vyfuk = najlepsi vyfuk

ten je tam aj tak len a len kvoli zvuku o nic ine na tdicku nejde
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Byrto píše:hoši vy tu hadžete jednu perlu za druhou..

fakt ako nic v zlom ale ake casovanie ventilov na tdicku a vplyv tlaku vo vyfuku..

pici radsej som ticho ako taketo pitchoviny trepat..




ziaden vyfuk = najlepsi vyfuk

ten je tam aj tak len a len kvoli zvuku o nic ine na tdicku nejde
Necim to ku&va dokaz!!!
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“