
66kw na 132kw prosim o radu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marekTDI
- Sběrač informací
- Příspěvky: 43
- Registrován: 04 zář 2008, 20:18
- Bydliště: Lipany SK
Odpovědi: 0
66kw na 132kw prosim o radu

http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... up=1#typ18
to jen tak pro orientaci
to jen tak pro orientaci
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
viděl bych to asi tak
race 520 11000,-
12mm hlava čerpadla 6500,-
turbo 150k 11000,-
saní ze 130k+filtrbox 4000,-
sací potrubí 130k 1500,-
intercooler 3500,-
nějaký trubky a hadice 4000,-
software 12000,-
setrvák se spojkou +/- 10000,-
chladič oleje 2000,-
mechanický práce ?????, to záleží jestli si to necháš celý dělat nebo třeba zvládneš něco sám, ceny se samozřejmě můžou lišit, vše záleží jestli kupuješ nový nebo starší, u cooleru jsem uvedl cenu toho čínskýho +/-, samozřejmě kit od allardu i s hadicema stojí něco okolo 20-25000,-, aspoň se rozjede nějaká diskuze
race 520 11000,-
12mm hlava čerpadla 6500,-
turbo 150k 11000,-
saní ze 130k+filtrbox 4000,-
sací potrubí 130k 1500,-
intercooler 3500,-
nějaký trubky a hadice 4000,-
software 12000,-
setrvák se spojkou +/- 10000,-
chladič oleje 2000,-
mechanický práce ?????, to záleží jestli si to necháš celý dělat nebo třeba zvládneš něco sám, ceny se samozřejmě můžou lišit, vše záleží jestli kupuješ nový nebo starší, u cooleru jsem uvedl cenu toho čínskýho +/-, samozřejmě kit od allardu i s hadicema stojí něco okolo 20-25000,-, aspoň se rozjede nějaká diskuze

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
soráč, vyznělo to jak vyměnit motor. ale když už má auto, asi ho nebude prodávat kvůli motoru.
ono když se tak vezme, není těžký výměna komponentů za větší, pokud ty věci máš. a finančně to asi taky vyjde levněj, při zohlednění pořizovací ceny rotačky a PD (rok, výbava atd je vyšší). je to na každým jak se rozhodne, toť můj názor.
ono když se tak vezme, není těžký výměna komponentů za větší, pokud ty věci máš. a finančně to asi taky vyjde levněj, při zohlednění pořizovací ceny rotačky a PD (rok, výbava atd je vyšší). je to na každým jak se rozhodne, toť můj názor.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Huml píše:viděl bych to asi tak
race 520 11000,-
12mm hlava čerpadla 6500,-
turbo 150k 11000,-
saní ze 130k+filtrbox 4000,-
sací potrubí 130k 1500,-
intercooler 3500,-
nějaký trubky a hadice 4000,-
software 12000,-
setrvák se spojkou +/- 10000,-
chladič oleje 2000,-
mechanický práce ?????, to záleží jestli si to necháš celý dělat nebo třeba zvládneš něco sám, ceny se samozřejmě můžou lišit, vše záleží jestli kupuješ nový nebo starší, u cooleru jsem uvedl cenu toho čínskýho +/-, samozřejmě kit od allardu i s hadicema stojí něco okolo 20-25000,-, aspoň se rozjede nějaká diskuze
to by mě zajímalo co ten motor pak vydrží....a převodovka
Leon 1.9TDi, AHF, Sprint 764