66kw na 132kw prosim o radu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
marekTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 04 zář 2008, 20:18
Bydliště: Lipany SK

66kw na 132kw prosim o radu

Příspěvek od marekTDI »

:) mam O1 66kw chcem sa opitat jake upravy potrebujem aby som taky vykon dosiaho a kolko by to stalo dik?[/b]
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

joke?
VW T5 GP 103 KW long
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

viděl bych to asi tak
race 520 11000,-
12mm hlava čerpadla 6500,-
turbo 150k 11000,-
saní ze 130k+filtrbox 4000,-
sací potrubí 130k 1500,-
intercooler 3500,-
nějaký trubky a hadice 4000,-
software 12000,-
setrvák se spojkou +/- 10000,-
chladič oleje 2000,-
mechanický práce ?????, to záleží jestli si to necháš celý dělat nebo třeba zvládneš něco sám, ceny se samozřejmě můžou lišit, vše záleží jestli kupuješ nový nebo starší, u cooleru jsem uvedl cenu toho čínskýho +/-, samozřejmě kit od allardu i s hadicema stojí něco okolo 20-25000,-, aspoň se rozjede nějaká diskuze ;)
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Když přineseš Humlovi pár švestiček ze své zahrádky tak ti třeba i pomůže ;)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Otázkou je, jestli nekoupit rovnou PD96kw, tam se na tuhle hodnotu dostaneš snáz.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Tomas.cz píše:Otázkou je, jestli nekoupit rovnou PD96kw, tam se na tuhle hodnotu dostaneš snáz.
nevim jestli by bylo snažší předělávat na PD....
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Myslím rovnou Oktu PD.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

soráč, vyznělo to jak vyměnit motor. ale když už má auto, asi ho nebude prodávat kvůli motoru.
ono když se tak vezme, není těžký výměna komponentů za větší, pokud ty věci máš. a finančně to asi taky vyjde levněj, při zohlednění pořizovací ceny rotačky a PD (rok, výbava atd je vyšší). je to na každým jak se rozhodne, toť můj názor.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jj s tím souhlas, neuvědomil jsem si že pořizovací cena Octy PD96kw je trošku jinde než u AGRka kor jestli ho už má.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

teď jsem koukal do bazaru a spojka i se setrvákem co by to vydržela 3500,- od Ladase
profik
Přispěvovatel
Příspěvky: 288
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2008, 06:24
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od profik »

Huml píše:viděl bych to asi tak
race 520 11000,-
12mm hlava čerpadla 6500,-
turbo 150k 11000,-
saní ze 130k+filtrbox 4000,-
sací potrubí 130k 1500,-
intercooler 3500,-
nějaký trubky a hadice 4000,-
software 12000,-
setrvák se spojkou +/- 10000,-
chladič oleje 2000,-
mechanický práce ?????, to záleží jestli si to necháš celý dělat nebo třeba zvládneš něco sám, ceny se samozřejmě můžou lišit, vše záleží jestli kupuješ nový nebo starší, u cooleru jsem uvedl cenu toho čínskýho +/-, samozřejmě kit od allardu i s hadicema stojí něco okolo 20-25000,-, aspoň se rozjede nějaká diskuze ;)

to by mě zajímalo co ten motor pak vydrží....a převodovka
Leon 1.9TDi, AHF, Sprint 764
Uživatelský avatar
marekTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 04 zář 2008, 20:18
Bydliště: Lipany SK

a jaka je ziivotnost?

Příspěvek od marekTDI »

:)
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

Doporučil bych ještě jiný písty... :)
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

mám na 66kW TDI, typ AGR, taky přes 132kW, je to OK, ale ty písty bych pro klid duše vyměnil za ty z ASZ TDI(96kW)...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“