Stránka 1 z 3

1Z jede, nejede, jede, nejede, jede, ...... :)

Napsal: 04 zář 2008, 20:52
od Bugs.Bunny
Toledo 96 1Z občas chcípne (teď už chcíplo úplně)a nejde nastartovat.
109 vypadá ok (měj jsem ho rozebrané a kontrolka žhavení problikne, s vagem komunikuje)
Snímač otáček jsem zkusil jiný.
Ventil na odpojení paliva i vodič k němu je ok.

Víc jsem toho dnes nestihl.


Vag píše "odpojovací ventil paliva, přerušení/zkrat na kostru sporadická" , ale to jsem prošel několikrát.
Vrtá mi to v hlavě, že taková jednoduchá stará popelnice po hodině stále nevrčí.
Má někdo nějaký nápad co by to ještě mohlo způsobovat?

Napsal: 04 zář 2008, 20:54
od Fantik
Ten ventil si tam zkoušel dát jinej?

Napsal: 04 zář 2008, 21:00
od Bugs.Bunny
Jj a nakonec jsem tam dal ventil bez pérka, gumky a válečku. :roll:

Napsal: 04 zář 2008, 21:07
od Fantik
Palivo jde až ke vstřikovačům?
Jezdilo se s tim jen na naftu?

Napsal: 04 zář 2008, 21:14
od Bugs.Bunny
Je to taxi a jezdí to jen na naftu. Auto už chcípá delší dobu a když jede tak vše v normálu. Proto si zatím myslím, že to bude cosi v el.

Napsal: 04 zář 2008, 21:19
od Fantik
Nezkoušel si se koukat na spinačku?

Napsal: 04 zář 2008, 21:25
od Bugs.Bunny
+12V na el.mag. ventil jde i při startování i v případě že to nejde nastartovat tak jsem spínačku i 109 zatím vyloučil.

Napsal: 04 zář 2008, 21:28
od Bugs.Bunny
Mohl by to způsobit snímač zdvihu jehly?

Napsal: 04 zář 2008, 21:36
od Fantik
Bugs.Bunny píše:+12V na el.mag. ventil jde i při startování i v případě že to nejde nastartovat tak jsem spínačku i 109 zatím vyloučil.
Jasny nebyla o tom zmiňka tak jsem se zeptal. ;)

Napsal: 04 zář 2008, 21:37
od Tomas.cz
Bugs.Bunny píše:Mohl by to způsobit snímač zdvihu jehly?
To motor běží, ale motor má snížený výkon ne?

A co kabeláž mezi jednotkou a čerpadlem?

Napsal: 04 zář 2008, 21:51
od Bugs.Bunny
Tomas.cz píše:
Bugs.Bunny píše:Mohl by to způsobit snímač zdvihu jehly?
To motor běží, ale motor má snížený výkon ne?

A co kabeláž mezi jednotkou a čerpadlem?
V minulosti mi AHU při akceleraci jakoby rychle vynechal a po výměně 3tího vstřiku se to už neukázalo. Tak mě to jen napadlo.
Kabeláž jsem jen v rychlosti prohlédl,ale důkladná kontrola až zítra.

Napsal: 04 zář 2008, 21:55
od Tomas.cz
Ráno moudřejší večera :)

Napsal: 04 zář 2008, 21:58
od pafka
rozmotej to vedení k motoru, co je v té chráničce, někde tam jsou prodřené dráty , , jednou jsem to řešil , a hodně kabelů co je v kontaktu s tou chráničkou , bylo prodřených až na měď, a přesně ten co je k ventilu ,byl přerušenej , a někdy to jelo , a někdy ne

Napsal: 04 zář 2008, 21:59
od Bugs.Bunny
Tomas.cz píše:Ráno moudřejší večera :)
To jo, ale jak mám v klidu spát? :roll: Sem k tomu přišel, že vyměním 109 a jede to pryč. (noteeth)

Napsal: 05 zář 2008, 15:55
od Zdeněk M
Bugs.Bunny píše:
Tomas.cz píše:Ráno moudřejší večera :)
To jo, ale jak mám v klidu spát? :roll: Sem k tomu přišel, že vyměním 109 a jede to pryč. (noteeth)
Kdybi to byl ten snimac jehly,tak by to nekdy naprd chytalo, netahlo a hlavne bi blikala kontrolka žhavení. Zkus odpojit vahu a jezdit bez ní,me to delalo taky samo to za jízdy chcíplo a neslo nastartovat. Pak sem odpojil vahu a chytlo to hned,když jsem jí vyndal tak byl ten dratek upadlej,takže vaha ko.