Výměna vstřiků na AGU

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
samik
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 11:24

Výměna vstřiků na AGU

Příspěvek od samik »

Pokud vyměním origo vstřiky z 1.8 T 20V AGU za ty co se dávaly na motory ARX, ARZ ,AUM - je mezi nima rozdíl v množství dodávaného paliva - 110-130 ml versus 133-155 ml - musí se se upravovat něco v řídící jednotce...??? :?
Maxricho
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 26 čer 2006, 19:34
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maxricho »

tak to by me taky zajimalo.
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

no podle mě je benzín výrazně citlivější na poměr benzín vzduch.
CFHC
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jestli tohle bude číst někdo, kdo tomu rozumí (BH Motor) tak mu asi budou vstávat vlasy hrůzou. :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Moj nazor na vymenu vstrekovacov za vacsie je taky, ze vysledny efekt bude bez upravy softu NULA. Totiz RJ na zaklade inf. z lambady zisti ze sa vstreklo zbytocne vela paliva (zmes je presitena) a jednoducho skrati cas vstreku (t.j. znizi davku) tak aby bola (bezrozmerna velicina) lambada=1. Aby to malo zelany efekt musis dostat do spalovacej komory viac vzduchu. To znamena zvysit tlak turba na pozadovanu hodntu a stlaceny vzduch aj dostatocne zhutnit t.j. dat vacsi IC.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“