
Výměna vstřiků na AGU
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Výměna vstřiků na AGU
Pokud vyměním origo vstřiky z 1.8 T 20V AGU za ty co se dávaly na motory ARX, ARZ ,AUM - je mezi nima rozdíl v množství dodávaného paliva - 110-130 ml versus 133-155 ml - musí se se upravovat něco v řídící jednotce...??? 

- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
jestli tohle bude číst někdo, kdo tomu rozumí (BH Motor) tak mu asi budou vstávat vlasy hrůzou. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Moj nazor na vymenu vstrekovacov za vacsie je taky, ze vysledny efekt bude bez upravy softu NULA. Totiz RJ na zaklade inf. z lambady zisti ze sa vstreklo zbytocne vela paliva (zmes je presitena) a jednoducho skrati cas vstreku (t.j. znizi davku) tak aby bola (bezrozmerna velicina) lambada=1. Aby to malo zelany efekt musis dostat do spalovacej komory viac vzduchu. To znamena zvysit tlak turba na pozadovanu hodntu a stlaceny vzduch aj dostatocne zhutnit t.j. dat vacsi IC.