A6 2.5TDI 180k>215k vs new trysky? Jaké?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
machradek
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02 črc 2006, 12:31
Odpovědi: 0

A6 2.5TDI 180k>215k vs new trysky? Jaké?

Příspěvek od machradek »

Zdravím, koupil jsem loni již přečipovanou audi A6 r. 02, ze 180k na 216k. Udajne cip od bulise(kladno?) Mno - mnel jsem již x tdi aut, ale toto se mi dvakrat nezdalo výkonově. Je pravda, že je to quatro + tiptronik, takže se to chová trochu jinak, ale stejně... Mám již :-) několik pracovních verzí čipu (29F400), od originálu, přes na míru udělaný (dobře), a původní upravený. Ale přeci jen se mi zdá, že to není výkonově ono. Vím, že to je naprosto blbá definice, ale hledám něčí zde zkušenost s osazením větších trysek ( a hlavně jakých) na tomto typu auta. Díky za postřehy. MAF, MAP jsou samo ok. Tiptronik překodovan.
Radek.
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Ja mam AKE 180k a taky zchanim vetsi-lepsi trysky.
Prosim kdo vi, at odpovi.
Predem dikes
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“