Stránka 1 z 2

divný škubnutí motoru

Napsal: 21 zář 2008, 21:14
od loshoubos
Chtěl bych se zeptat jestli neví někdo co může být to že když vytáčím motor(1z,1,9tdi,vw 3)a držím ho trochu dýl vytočenej např. při předjíždění tak motor jakoby škubne(podobně jako by vypnul omezovač)ztratí na výkonu.Už se mi to stalo 2x.Když to bylo po prvé tak jsem vyměnil veškerý filtry,žhavící svíčky,olej,hadičky který byly trochu spuchřelí ale teď se to stalo zas,tak nevím jestli to nemůže být třeba váha vzduchu nebo turbo.Ale prý když nejde nějak extremě moc kouř z laufu tak by to turbo nemělo být mi bylo řečeno.Tak nevím jsem u td motorů uplnej laik. :?

Re: divný škubnutí motoru

Napsal: 21 zář 2008, 21:30
od Thopr
loshoubos píše:Chtěl bych se zeptat jestli neví někdo co může být to že když vytáčím motor(1z,1,9tdi,vw 3)a držím ho trochu dýl vytočenej např. při předjíždění tak motor jakoby škubne(podobně jako by vypnul omezovač)ztratí na výkonu.Už se mi to stalo 2x.Když to bylo po prvé tak jsem vyměnil veškerý filtry,žhavící svíčky,olej,hadičky který byly trochu spuchřelí ale teď se to stalo zas,tak nevím jestli to nemůže být třeba váha vzduchu nebo turbo.Ale prý když nejde nějak extremě moc kouř z laufu tak by to turbo nemělo být mi bylo řečeno.Tak nevím jsem u td motorů uplnej laik. :?
Nejlépe to napíchnout na VAG a lognout to... Jinak by to mohl dělat řídící vstřik.... Nedávno jsem něco podobného řešil.... A to ti jen škubne a jede dál nebo to pak ztratí zcela výkon? To by pak šlo o nouzák a nejspíš problém s N75 nebo nějakou hadicí....

Napsal: 22 zář 2008, 07:00
od loshoubos
jenom to škubne,jakoby vynechá motor nebo válec ale jede normálně dál.Já hned sundal nohu z plynu tak nevim co by to udělalo kdybych to držel dál pod plynem.

Napsal: 22 zář 2008, 09:25
od DriverBora
Zdravím, nestlo by se vůbec nic. Byl jsem pro golfaIV v Ostravě z Ústí nad Labem a na zpáteční cestě (cca 300km)mi to škublo snad 5x a to ve 180km/h a prostě jsem ho držel dál. Celá ta blbost se odehrávala kolem 3500ot./min. a teď ani jednou a je to 14dní. Vag mi napsal něco s jehlou a nějaký mínus asi na hlavním střiku, už si to nepamatuju přesně. Kdyby jsi potom toužil tak tam ta chyba asi bude, ale lepší by bylo kdyby jsi šel na vaga sám (rofl) měl by jsi to přesný....

Napsal: 22 zář 2008, 11:00
od kubiCzek
Mě to taky takhle škubalo. Bylo to jakoby tomu motoru někdo v tahu zavřel naftu. Škubalo to v libovolnejch otáčkách a občas. Jestli to zahulilo z vejfuku nevim. Poradili mi ať mimo jiný zkusím proletovat relé 109 jestli tam není studeňák. Od tý doby mi to ještě neškublo. Tak to bylo asi tím.

Napsal: 22 zář 2008, 14:38
od netopier
moze byt aj prelomeny kabel na nastavenie dynamickeho predvstreku..

Napsal: 22 zář 2008, 14:44
od paolo
zdar stalo sa mi to na fabii sdi a museli mi menit kabelaz bola hnila

Napsal: 22 zář 2008, 16:26
od loshoubos
tak dneska jsem mu dal trochu vic plynu a dělalo mi to při 3 až 3,5 tis. otáček,prostě jako by přestala jít nafta.Budu to fakt muset nechat napíchnout,protože takhle to vůbec nejede.

Napsal: 22 zář 2008, 19:05
od Thopr
netopier píše:moze byt aj prelomeny kabel na nastavenie dynamickeho predvstreku..
A kde ten kabel prosím tě najdu??? řeším momentálně podobný problém... díky

Napsal: 26 zář 2008, 11:08
od loshoubos
tak včera jsem konečně vyřešil ten problém s tím škubáním motoru.Vyměnil jsem N75 a auto jede zase jak šlak.

Napsal: 29 zář 2008, 08:47
od Huricane1985
Zdravim. Mám podobný, né-li úplně ten samý problém. Mám vw passat r.v. 97 1.9 Tdi (81kw) a když jedu na 4 a vytočim motor cca kolem 3 tis. otáček tak se mi stane že to taky škubne a jako by vypadlo turbo. Stalo se mi to párkrát když sem předjížděl a málem sem sral čápy, protože to neni nic příjemnýho když se proti vám vyřítí auto a to vaše prostě nejede. Dělá to jen na 4. rychlostní stupeň. Na jiný ne.
A taky to vydává podivný zvuk když přidám víc plynu. Takový divný sičení. Moc prosim o radu, nikdo mi to nemůže zjistit.
P.S. Co je to N75 ? Zkusil bych to taky vyměnit. A popř. kde to seženu a kolik to stojí. Díky moc.

Napsal: 29 zář 2008, 10:26
od Rybízek
chlapi probíráme to tu dnes a denně nahoře máme funkci hledat

jinak škubnutí si představuju jinak něž že ti to prostě padalo do nouzaku jinak si nemužu vysvětlit to že ti to po výměné N75 neděla

Napsal: 01 říj 2008, 04:54
od loshoubos
Rybízek píše:chlapi probíráme to tu dnes a denně nahoře máme funkci hledat

jinak škubnutí si představuju jinak něž že ti to prostě padalo do nouzaku jinak si nemužu vysvětlit to že ti to po výměné N75 neděla


Nechal jsem to napíchnout na diagnostiku a tam mi to v závadách napsalo že je v háji plnící ventil tlaku a to je N75 nebo né? :? Jinak jsem ještě měnil řídící jednotku,protože mi to přestalo startovat a já myslel že je to tím jak mi to auto škube že to s tím nějak souvisí.Ale chyba byla v imobilizéru,tak jsme dali jednotku bez imo.a auto startuje a jede jak má(zatim).

Napsal: 01 říj 2008, 05:45
od kubiCzek
Ahoj. Škubalo mi to úplně stejně. VAG předtim nic neukázal. Škubalo to vždy v zátahu při víc jak 2.500ot. Pomohlo mi vyndat, rozebrat a proletovat relé 109. Škubání zmizelo.

Napsal: 20 říj 2008, 20:24
od kubiCzek
Tak škubání je zpět. Začlo to na dálnici když sem měl zhruba 3500ot. Teď už to po pár dnech škube i na 2000ot. Do nouzáku to nepadne. Stačí sundat nohu z plynu nebo maličko ubrat a jede to pěkně. Dělá to pokaždý na jinejch otáčkách a nepravidelně. Tehdy mi pomohlo relé 109 a výměna filtru. Nezdá se mi ale, že by se filtr zasral po 6000km.

Skusim sehnat někoho kdo mi to napíchne.