Nemáte někdo VAG Diagnosis MS-DOS ?

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Nemáte někdo VAG Diagnosis MS-DOS ?

Příspěvek od MKTech »

Nemáte někdo VAG Diagnosis MS-DOS ?
Prosím o zaslání na milank@hitech.cz
Díky
thomasino
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 21:57

Příspěvek od thomasino »

Zkus cosbyho - je tu taky registrovan.
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od vagus »

MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

Díky všem zůčastněným.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5673
Odpovědi: 1
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

jestli ho jeste chces tak ho mam ale je chranen nejakym kodem respektive kodovaci disketou kera se neda skopcit ale je to uplne stejne jako VDS mimochodem nac ji je taky stary soft
stinger
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00

Příspěvek od stinger »

Neexistuje disketa, která "nejde" zkopírovat. Jen musíš použít software, který vytváří opravdu exaktní kopii, prostým kopírováním se přenáší jen normálně přístupná data. Utilit na to je spousta, stačí zadat ve vyhledávači třeba "floppy clone".
GVI/TDi CR/103kW
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Dovolil bych si oponovat. Existují možnosti, jak zabránit kopírování harwarově a tady soft nepomůže. Před lety, když ještě byly diskety v módě jsem viděl disketu, která měla dvě dirky a program prostě zkontroloval jen jestli tam jsou. Byla to disketa 5a1/4" To ale nic nemění na faktu, že v dnešní době není důvod se starým Dosovským programem zabývat.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
stinger
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00

Příspěvek od stinger »

Tak tenhle extrémní případ je samozřejmě vyjímka, já osobně jsem se s touto metodou nesetkal. Jinač tenhle dosovský program se teď stal zase aktuální, protože umožňuje modifikovat eeprom komfortní jednotky obyčejným sériovým vag kabelem a dá se tím zaktivovat jedna užitečná funkce.
GVI/TDi CR/103kW
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

stinger píše:Tak tenhle extrémní případ je samozřejmě vyjímka, já osobně jsem se s touto metodou nesetkal. Jinač tenhle dosovský program se teď stal zase aktuální, protože umožňuje modifikovat eeprom komfortní jednotky obyčejným sériovým vag kabelem a dá se tím zaktivovat jedna užitečná funkce.


Môžem byť taký drzý a opýtať sa aká funkcia?
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
stinger
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00

Příspěvek od stinger »

GVI/TDi CR/103kW
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

stinger píše:Tak tenhle extrémní případ je samozřejmě vyjímka, já osobně jsem se s touto metodou nesetkal. Jinač tenhle dosovský program se teď stal zase aktuální, protože umožňuje modifikovat eeprom komfortní jednotky obyčejným sériovým vag kabelem a dá se tím zaktivovat jedna užitečná funkce.
Kdyby jenom jedna :D
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 18:32

Příspěvek od bubocbr »

Mam VAG Diagnose 2.9 ale je to iba demo :(
stinger
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00

Příspěvek od stinger »

Milan_TS píše:Kdyby jenom jedna :D
Nojo, no :)
GVI/TDi CR/103kW
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

No a teraz sa ma už nezbavíte. (noteeth) Takže čo všetko sa s tým dá robiť? A akým spôsobom to robíte je to tak, že do starej komfortnej jednotky nahráte software z nového typu? No trochu sa rozpíšte, určite niesom sám koho to zaujíma. Vopred dík.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od vagus »

Milan_TS píše:
stinger píše:Tak tenhle extrémní případ je samozřejmě vyjímka, já osobně jsem se s touto metodou nesetkal. Jinač tenhle dosovský program se teď stal zase aktuální, protože umožňuje modifikovat eeprom komfortní jednotky obyčejným sériovým vag kabelem a dá se tím zaktivovat jedna užitečná funkce.
Kdyby jenom jedna :D
...taky už na autě zvenčí nemám žádnou klíčovou dírku, takže by se mi móóóc hodilo aktivovat onu užitečnou funkci. Ta komfortka 1C0... je mi jasná, ale co ty 1J0...., víš na jakých adresách a jaké hodnoty?

Chci vyzkoušet to o čem mluví na tom Motor-Talku, a když to bude chodit, napíšu na to nějakou malou komfortní utilitku pod Windows, aby naši bezDOSí kolegové nepřišli zkrátka (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“