Špatné teplé starty - Golf II 1.6TD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

manduss
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 03 zář 2008, 10:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Špatné teplé starty - Golf II 1.6TD

Příspěvek od manduss »

Zdravím,
všichni řeší špatné studené starty, ale já mám problém opačný. Studený to jakě takš chytne, ale teplý vůbec. Dlouho točí, chce jakoby naskočit ale nejde mu to. Nevíte, na co bych se měl zaměřit? Zkoušel jsem měnit předvstřik (teda pokud je to naklopení čerpadla) a vyladil to tak nějak, aby to studený chytalo(taky žádej zázrak, ale chytne). Pozici čerpadla, aby to chytlo i teplý sem ale nenašel. Takhle nemůžu ani k benzině pro naftu. To bych tam musel u stojanu čekat, než vychladne motor :)
Předtím jsem tam měl 1.6D, který chytalo na ťuknutí, takže problém na cestě paliva bych vyloučil.
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

pokud se nepletu tak problém se řeší zvýšením startovací dávky, snad mě někdo opraví
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Da sa na MTD zdvihnut samostatne startovacia davka? Ja by som zmeral kompresne tlaky.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

fuzzyi píše:pokud se nepletu tak problém se řeší zvýšením startovací dávky, snad mě někdo opraví
Určitě myslíš VAGem co??? No na 1,6TD to asi nepude.
Jinak bych zkouknul trysky (jestli pěkně prášej a jakej maj otvírací tlak) a hlavně změřit tlaky ve válcích.
manduss
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 03 zář 2008, 10:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od manduss »

o tý startovací dávce píšou něco tady

Kód: Vybrat vše

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=923517#p923517
jen bych potřeboval vědět, jetli to je optavdu tím, než se do toho pustím. ten motor s tímhle čerpadlem prej předtím startoval bez problému. Na čerpadle jsem vůbec nic nedělal...[/code]

já myslel, že tlaky se na zahřátým motory zvýšej. že maj vliv hlavně na studený starty...

hlavně bych potřeboval nápady, co s tím udělat doma, ve středně zařízený garáži...
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Zkus odpojit čidlo na žhavení, nech zažhavit a pak zkus start nebo když to bude teplý polej rozdělovací hlavu čerpadla studenou vodou a zkus start. ;)
manduss
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 03 zář 2008, 10:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od manduss »

Fantik píše:Zkus odpojit čidlo na žhavení, nech zažhavit a pak zkus start nebo když to bude teplý polej rozdělovací hlavu čerpadla studenou vodou a zkus start. ;)
A když by něco z toho zabralo, tak to znamená co?
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

co žhaviče? staré D a TD jsou fakt hodně háklivé na žhaviče. bývalí G2 1.6TD už při 1 špatném žh. špatně chytal za tepla, za studena skoro v poho. jo a jednou mě odešel 1žhavič už po 1měsíci (a byl to bosch....).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
manduss
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 03 zář 2008, 10:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od manduss »

a ono to žhaví, ikdyž je motor teplej? já myslel, že to žhaví, jen když je motor pod určitou teplotou. mě to nestartuje třeba, když je motor zahřátej na provozní teplotu. to se žhavení ani nerozsvítí. u tý 1.6D se taky nerozsvítilo, ale chytlo to hned
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

zkus to co píše fantik
manduss
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 03 zář 2008, 10:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od manduss »

tomáš karbus píše:zkus to co píše fantik
jasně, to sem už tady někde na fóru četl. jen mě zajímá, když to zabere, co s tím mám potom dělat...
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

no pokud se nepletu tak to znamena to ze mas KO vstrikovaci cerpadlo zkus a uvidis
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
manduss
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 03 zář 2008, 10:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od manduss »

Dozbec píše:no pokud se nepletu tak to znamena to ze mas KO vstrikovaci cerpadlo zkus a uvidis
mám doma dobrý čerpadlo z 1.6D. Dá se na to nějak namódit ten vršek z čerpadla pro 1.6TD. má to snad přidávat naftu podle tlaku turba...
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

napred to vyzkousej a uvidis je dost mozny ze ty cerpdla budou stejny zalezi na roku a modelu auta
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

manduss píše:
Fantik píše:Zkus odpojit čidlo na žhavení, nech zažhavit a pak zkus start nebo když to bude teplý polej rozdělovací hlavu čerpadla studenou vodou a zkus start. ;)
A když by něco z toho zabralo, tak to znamená co?

Čerpadlo K.O.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“