zaměřte se na 6tý odstavec
Je to možný?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Proč ne,zapomněli tam napsat kolik ho to stálo.
Spíš by mě zajímalo,co tam má za spojku a jestli to neni bluf.
Naposledy upravil(a) Batistuta dne 09 črc 2006, 03:05, celkem upraveno 1 x.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Znam to auto. Je to nesmysl. Na brzdě se dá udělat klidně 300titan0306 píše:Motor prošel celkovou úpravou od filtru Green, přes kvalitní chiptuning s výsledným odbržděným výkonem 202 koní a 449 Nm, až po odstraněný EGR ventil a katalyzátor.
Z původních 130PS je to dost na to jak dlouho se snažím těchto hodnot dosáhnout
Taky si myslím, že je to utopie, ještě tam dodaj, že je to bez čmoudu
, docela by mě zajímalo, jakým způsobem by toho chtěl docílit.
Včera jsem potkal docela pěknýho Sharana, ale to co se mu linulo z výfuku,tak na to byla i stará Liazka, co jela před ním slabá, vypadalo to na nějakej kvalitní chip 
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Asi něco děláš špatnětitan0306 píše:Motor prošel celkovou úpravou od filtru Green, přes kvalitní chiptuning s výsledným odbržděným výkonem 202 koní a 449 Nm, až po odstraněný EGR ventil a katalyzátor.
Z původních 130PS je to dost na to jak dlouho se snažím těchto hodnot dosáhnout
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Toto mi prostě nadalo spát tak jsem pátral až dopátral na majitele.
Na mé otázky zatím odpovídá takto:jeho slova-Chladiče a Turbo se vyrábí na míru(cena setu cca 4000,- euro),ale Superb to nedá.Je tam komponentně slabší motor a promiň,jedno z nejhorších aut co jsem kdy viděl.Nelaď ho,ten na to nemá.U Superbu jsme měli problémy i s tvrdším softem. *a07* .Superb je auto pro dědky na nákup.[/quote]
To se mě teda dotklo
,dofám že budu mít tu čest 
Na mé otázky zatím odpovídá takto:jeho slova-Chladiče a Turbo se vyrábí na míru(cena setu cca 4000,- euro),ale Superb to nedá.Je tam komponentně slabší motor a promiň,jedno z nejhorších aut co jsem kdy viděl.Nelaď ho,ten na to nemá.U Superbu jsme měli problémy i s tvrdším softem. *a07* .Superb je auto pro dědky na nákup.[/quote]
To se mě teda dotklo

Další jeho opověď na turbo a IC
Superb nemá identický motor a ani převodovku.Passat byl vždy hodnocen naprosto odlišně a kladněji.Superb není nic extra a prakticky všechny světové duely prohrál.je to nepovedená kopie a mišung mezi Passatem B5 a A6 starší generace před faceliftem 01.Proto ten paskvil ani nejde moc upravovat.Promiň,že to říkám tak přímo,protože vím,že ho máš doma a nechci ti vůbec kazit radost,ale to prostě nejde rovnat.Nedávej tam nic kromě chipu,Superb na to nemá a nevydrží to.Má jedny z nejhorších dílů,které koncern kdy použil.Octavia II je daleko před ním.Pokud bych byl svině,tak ti dám adresu a můžeš přijet a já ti ho nabouchám,že pojede jako vítr,ale zničíš ho do zimy
Asi nemím číst,může mi to někdo vytáhnout z textu ty info o turbu a IC.PROSÍM
Superb nemá identický motor a ani převodovku.Passat byl vždy hodnocen naprosto odlišně a kladněji.Superb není nic extra a prakticky všechny světové duely prohrál.je to nepovedená kopie a mišung mezi Passatem B5 a A6 starší generace před faceliftem 01.Proto ten paskvil ani nejde moc upravovat.Promiň,že to říkám tak přímo,protože vím,že ho máš doma a nechci ti vůbec kazit radost,ale to prostě nejde rovnat.Nedávej tam nic kromě chipu,Superb na to nemá a nevydrží to.Má jedny z nejhorších dílů,které koncern kdy použil.Octavia II je daleko před ním.Pokud bych byl svině,tak ti dám adresu a můžeš přijet a já ti ho nabouchám,že pojede jako vítr,ale zničíš ho do zimy
Asi nemím číst,může mi to někdo vytáhnout z textu ty info o turbu a IC.PROSÍM
Jen krátce:Superb používal převodovku z A6 r.v. 94 a turbo VN 15.Do Passatu se montovalo VN15 i 17.Superb má 26 součástek v motoru jiných a proto měl i jiné výk.parametry.Turbo,které jsem měl já tam nepasuje a chladič taky ne.Navíc firma v DE,která to dělala by se ti se Superbem vysmála.Koupils auto pro dědky,jezdi jako dědek.
- chucky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 739
- Registrován: 26 led 2006, 15:17
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
titane titane.... myslel jsem ze o svém autě něco víš a že se nenecháš bulíkovat od člověka který má oči akorát pro Passattitan0306 píše:Další jeho opověď na turbo a IC
Superb nemá identický motor a ani převodovku.Passat byl vždy hodnocen naprosto odlišně a kladněji.Superb není nic extra a prakticky všechny světové duely prohrál.je to nepovedená kopie a mišung mezi Passatem B5 a A6 starší generace před faceliftem 01.Proto ten paskvil ani nejde moc upravovat.Promiň,že to říkám tak přímo,protože vím,že ho máš doma a nechci ti vůbec kazit radost,ale to prostě nejde rovnat.Nedávej tam nic kromě chipu,Superb na to nemá a nevydrží to.Má jedny z nejhorších dílů,které koncern kdy použil.Octavia II je daleko před ním.Pokud bych byl svině,tak ti dám adresu a můžeš přijet a já ti ho nabouchám,že pojede jako vítr,ale zničíš ho do zimy
Asi nemím číst,může mi to někdo vytáhnout z textu ty info o turbu a IC.PROSÍM
řekl bych že je to hodně velký tlučhuba
