motor AHF

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
cutik
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 19:45
Bydliště: CB

motor AHF

Příspěvek od cutik »

cau kluci,mam v Bore motor AHF...co mi o tom motoru povite,vhodny na lehke upravy,nebo nikoliv...hodilo by se mi o nem nejake info....diky moc!
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jelikož je vnitřek stejnej jako např. AGR nebo ALH, tak vydrží určitě 200k při jenom tršku slušným zacházení
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Daj trysky 764, chip, kat von, egr zaslepit a mas 150k. Tak isto to mam aj ja(vid popis), ide to slusne.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
cutik
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 19:45
Bydliště: CB

Příspěvek od cutik »

Huml píše:jelikož je vnitřek stejnej jako např. AGR nebo ALH, tak vydrží určitě 200k při jenom tršku slušným zacházení
dobra...jde mi o to...potrebuju neco co vydrzi jizdu na dalnici...kdyz jedu na dalnici pri 3tis oteckach za minutu treba hodinu,vydrzi to motor pri nejakem vetsim vykonu?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

proč by nevydržel, na jízdu po dálnici při 3000ot., což je při sériový převodovce asi 145km/h na tacháči, ti snad stačí sériovej výkon, a i kdyby jsi ho měl vyhnanej na třeba těch 200k, zátěž na ten motor bude stejnej, když bude ta úprava dobře udělaná
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

cutik píše:
Huml píše:jelikož je vnitřek stejnej jako např. AGR nebo ALH, tak vydrží určitě 200k při jenom tršku slušným zacházení
dobra...jde mi o to...potrebuju neco co vydrzi jizdu na dalnici...kdyz jedu na dalnici pri 3tis oteckach za minutu treba hodinu,vydrzi to motor pri nejakem vetsim vykonu?
vydrží, to se neboj, dobrá údržba, v pořádku chlazení, ten výkon využiješ spíš krátkodobě, pokud nepojedeš tu hodinu plnou kládu
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Nehledě k tomu, že při dobře zvolených úpravách Ti klesne spotřeba.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Brejk
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
Bydliště: Hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brejk »

Ja na nem mel najeto pres 300 tis, udelali se krouzky, lagry (i kdyz ty byly jako novy) a hydroštely a frcime dal :)
Taky jsem sel do uprav, jediny co ti mozna pujde srat bude spojka (resp. dvojhmota), pokud budes jezdit sprinty (noteeth)
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pokud se provádějí razantnější úpravy, je vhodné osadit spojku z výkonnějšího motoru a jednoznačně klasický setrvačník (nikoli dvouhmotový). Kluci kombinují setrvačník z motoru 1Z a spojku z motoru 2,8 VR6 (toto platí pro Sharany, ale u Octavie se jistě dá skládat podobně).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
cutik
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 19:45
Bydliště: CB

Příspěvek od cutik »

Marek77 píše:Pokud se provádějí razantnější úpravy, je vhodné osadit spojku z výkonnějšího motoru a jednoznačně klasický setrvačník (nikoli dvouhmotový). Kluci kombinují setrvačník z motoru 1Z a spojku z motoru 2,8 VR6 (toto platí pro Sharany, ale u Octavie se jistě dá skládat podobně).
jo to vsecko vim,na clubu uz nejakou dobu sem jen sem nejak nevedel co to mam poradne za motor
Uživatelský avatar
cutik
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 19:45
Bydliště: CB

Příspěvek od cutik »

Huml píše:proč by nevydržel, na jízdu po dálnici při 3000ot., což je při sériový převodovce asi 145km/h na tacháči, ti snad stačí sériovej výkon, a i kdyby jsi ho měl vyhnanej na třeba těch 200k, zátěž na ten motor bude stejnej, když bude ta úprava dobře udělaná
jo jasne ze staci seriovej,jen mi slo o to,ze bych chtel jen nejakejch 150hp,samozrejme chip bych chtel od Reeshy,ale slo mi o to jestli motoru s chipem nevadi dlouho jizdy na dalnici...tak dik moc za rady... :)
Uživatelský avatar
kubajz1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2009, 13:09
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od kubajz1 »

to ničemu nevadí
Octava-81Kw AHF EGR-off
Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 369
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schonus »

cutik píše:
Huml píše:proč by nevydržel, na jízdu po dálnici při 3000ot., což je při sériový převodovce asi 145km/h na tacháči, ti snad stačí sériovej výkon, a i kdyby jsi ho měl vyhnanej na třeba těch 200k, zátěž na ten motor bude stejnej, když bude ta úprava dobře udělaná
jo jasne ze staci seriovej,jen mi slo o to,ze bych chtel jen nejakejch 150hp,samozrejme chip bych chtel od Reeshy,ale slo mi o to jestli motoru s chipem nevadi dlouho jizdy na dalnici...tak dik moc za rady... :)
V lete jsem to valil k baltu. Po dalnici prumerne 170km/h, rikal jsem si, ze to odpadnim. Cca hodinu nohu v pedalu, pak odpocivadlo a chlazeni. teplota cca 26°C
Tehdy to byl egr+kat off, soft (by Reeschard), trysky... a pro kontrolu tlaku budik - a rikam NO PROBLEMO.
STOledo 1M, AHF - poladeno
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

cutik : zdar,tak co, uz mi veris, kdyz to tu slysis ze vsech stran ?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Ahf zlatej traktor, mám a naprostá spokojenost... Jenom se nebát upravit a pak mít jenom trošku rozum (noteeth)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“