Stránka 1 z 1
Chci dovest kabel od baterie k zesilovaci na Octavii Comb!!!
Napsal: 18 říj 2008, 20:35
od JS65
Ahoj lidi!
Sory ze se ptam ja uplnej idiot ale chci zapojit zesilovac do elektriny a mam uz pripravenou i kabelaz ,ale jedine co vim je dovest signalni kabel tam kam chci a jediny problem mam s asi 1cm v prumeru hrubim kabelem ktery mu doda potrebnou stavu!
Chci to mit jak se slusi a patri a to od baterie ,ale nevim kudy ho dostat do palubky a pak co nelepsi cestou do kufru. Prosim poradte mi at to cele neposeru delam to poprve!
Za kazdou radu vrele DIIIIK!
Napsal: 18 říj 2008, 20:37
od Ladas
zkus autohificlub.cz

Napsal: 18 říj 2008, 21:01
od 1pavel
Před předním sklem pod plastem u motorku stěračů je plastová krabice kde je spojená el instalace motor / kabina tamtudy se dostaneš pod palubku s kabelem a přes auto prahovými lištami .
Napsal: 19 říj 2008, 13:32
od gregys
V motorovým prostoru jsou original takový gumový záslepky,kde jsou už od výrobce udělaný díry dovnitř auta.je jich tam víc,tak tím to protáhneš do vnitř palubovky a odtud už není problém to táhnout prahama do kufru.nejlepší je mít kabely napájení třeba v pravým prahu a kabely signální v levým,aby se to nerušilo.
Napsal: 19 říj 2008, 14:57
od JS65
1pavel píše:Před předním sklem pod plastem u motorku stěračů je plastová krabice kde je spojená el instalace motor / kabina tamtudy se dostaneš pod palubku s kabelem a přes auto prahovými lištami .
DIKY DIKY tohle je kralovska rada trva to cele 5 min.! Sundate sterace pak plast pod nimi otevrete bilou skrinku ktera je tam jen jedna vlezete do auta a sundate plast nad pedalama drzi na 2 sroubech a pak prisel muj sok ja totiz videl na rohoz u ridice ten kabel tam jen proste date a je to hotovo uchyceni je vase vec ja se s tim dost pohral! Takze zadne ty gumove otvory co je videt zvenku ale pres motor dovnitr auta! rikam tťakhle to udela i ma neter! DIK za radu byla opravdu nad zlato!
Napsal: 19 říj 2008, 17:52
od 1pavel
gregys píše:V motorovým prostoru jsou original takový gumový záslepky,kde jsou už od výrobce udělaný díry dovnitř auta.
tak to jsi vyděl na favoritu , na octě to nenajdeš
Napsal: 19 říj 2008, 17:53
od 1pavel
JS65 píše:1pavel píše:Před předním sklem pod plastem u motorku stěračů je plastová krabice kde je spojená el instalace motor / kabina tamtudy se dostaneš pod palubku s kabelem a přes auto prahovými lištami .
DIKY DIKY tohle je kralovska rada trva to cele 5 min.! Sundate sterace pak plast pod nimi otevrete bilou skrinku ktera je tam jen jedna vlezete do auta a sundate plast nad pedalama drzi na 2 sroubech a pak prisel muj sok ja totiz videl na rohoz u ridice ten kabel tam jen proste date a je to hotovo uchyceni je vase vec ja se s tim dost pohral! Takze zadne ty gumove otvory co je videt zvenku ale pres motor dovnitr auta! rikam tťakhle to udela i ma neter! DIK za radu byla opravdu nad zlato!

Napsal: 19 říj 2008, 19:46
od oktáf
1pavel píše:gregys píše:V motorovým prostoru jsou original takový gumový záslepky,kde jsou už od výrobce udělaný díry dovnitř auta.
tak to jsi vyděl na favoritu , na octě to nenajdeš
bajo,jsou tam, mám octu 97 agr a skrz jednu takovou gumovou průchodku mám nataženou hadičku k měřáku tlaku na turbo
Napsal: 19 říj 2008, 19:55
od gregys
1pavel píše:gregys píše:V motorovým prostoru jsou original takový gumový záslepky,kde jsou už od výrobce udělaný díry dovnitř auta.
tak to jsi vyděl na favoritu , na octě to nenajdeš
jseš nějakej chytrej.........

Napsal: 19 říj 2008, 20:16
od 1pavel
oktáf píše:1pavel píše:gregys píše:V motorovým prostoru jsou original takový gumový záslepky,kde jsou už od výrobce udělaný díry dovnitř auta.
tak to jsi vyděl na favoritu , na octě to nenajdeš
bajo,jsou tam, mám octu 97 agr a skrz jednu takovou gumovou průchodku mám nataženou hadičku k měřáku tlaku na turbo
tak to se musím přádně podívat , až tu budu mít octu , žádný jsem si zatím nevšiml