Max výkon 1,9 PD 110kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2006, 19:00

Max výkon 1,9 PD 110kw

Příspěvek od Bageta »

Kolik se dá dostat z motoru 1,9 PD 110kw?Aby to něco vydrželo.
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Max výkon 1,9 PD 110kw

Příspěvek od MKTech »

Bageta píše:Kolik se dá dostat z motoru 1,9 PD 110kw?Aby to něco vydrželo.
185-190Ps 390-400Nm
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2006, 19:00

Příspěvek od Bageta »

A tršku víc?Nevadí,když jednou za rok udělám turbo,ale nerad bych odpravil ojnice,písty,kliku atp.
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Max výkon 1,9 PD 110kw

Příspěvek od Rybízek »

Milan_TS píše:
Bageta píše:Kolik se dá dostat z motoru 1,9 PD 110kw?Aby to něco vydrželo.
185-190Ps 390-400Nm
myslím že tohle bez dalších je togle max. pak už prostě něco nestíha dostaneš se i na 208 ale zeptej se na seat clubu Tommy-Cupra nějak to řešil
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2006, 19:00

Příspěvek od Bageta »

220hp mě na chvilku asi uspokojí,ale dál bych chtěl jít do nějakýho většího extrému.Tak co by bylo třeba změnit,vyměnit,upravit?Jo a zvládne se to přenýst vůbec na silnici s dvoukolkou?
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2006, 19:00

Příspěvek od Bageta »

chyba né 220,ale 200
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

(noteeth) (noteeth) (noteeth) ....jsi dost nenáročný (noteeth) (noteeth) (noteeth) ....zkus tam dostat V8 4,2 TDi - 240kW, 650Nm. To by mohlo stačit, ne? (rofl)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

...prý na chvilku uspokojí (LOL)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2006, 19:00

Příspěvek od Bageta »

Dostat tam V8 by bylo dost těžký.Motor těžkej jak kráva a velkej to jeďině za sedačky,ale to už je moc velkej extrém.Myslel jsem tak 250Hp ať mám čím sbírat body.
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2006, 19:00

Příspěvek od Bageta »

to tdipower:Měl jsem samý benzíny,ale to mi žere 20l a víc to už se dneska nedá moc utáhnout,tak bych rád nějakýho fakt našláplího disela kterej bude žrát tak okolo 13l a bude s tim pěkný svezení.
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Bageta píše:to tdipower:Měl jsem samý benzíny,ale to mi žere 20l a víc to už se dneska nedá moc utáhnout,tak bych rád nějakýho fakt našláplího disela kterej bude žrát tak okolo 13l a bude s tim pěkný svezení.

Pomôct sa dá mám na ruke 2.0tdi motor aj s ECU za 45tis Sk.

Alebo upraviť tvoje auto na bezpečných 230ps.

To je v pohode:

Street vačka
Väčšie vstreky
GT2052 turbo
Zvody, down pipe
Water/Vzduch intercooler
Špeciálne sanie
upravené piesty ojnice a hlava valcov
...to be or not to be... - faster
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

Bageta píše:220hp mě na chvilku asi uspokojí,ale dál bych chtěl jít do nějakýho většího extrému.Tak co by bylo třeba změnit,vyměnit,upravit?Jo a zvládne se to přenýst vůbec na silnici s dvoukolkou?
Pokud je to 2 kolka tak je zbytečné jít přes 200Ps. Ten výkon zkrátka nepřeneseš na cestu. Viz Čajíček spráší ho na sprintu kdejaká Cupra. :D
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

Stingray píše:
Bageta píše:to tdipower:Měl jsem samý benzíny,ale to mi žere 20l a víc to už se dneska nedá moc utáhnout,tak bych rád nějakýho fakt našláplího disela kterej bude žrát tak okolo 13l a bude s tim pěkný svezení.

Pomôct sa dá mám na ruke 2.0tdi motor aj s ECU za 45tis Sk.

Alebo upraviť tvoje auto na bezpečných 230ps.

To je v pohode:

Street vačka
Väčšie vstreky
GT2052 turbo
Zvody, down pipe
Water/Vzduch intercooler
Špeciálne sanie
upravené piesty ojnice a hlava valcov
Nesmysl vyhazovat takové peníze kvůli 40Ps
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Kdo jiný než Singray by na to mohl najít odpověď (noteeth) . Je to přece tak jednoduché (LOL)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2006, 19:00

Příspěvek od Bageta »

Tak koukám ,že jedinej Stingray pochopil o co mi jde,ale je fakt,že tam cpát tolik věcí a peněz kvůli 40 hp je asi nesmysl,přemýšlel bych o tom,kdybych se tím dostal na těch 250hp "bezpečnejch".A s přenosem na silnici bych si až tak hlavu nelámal to je spíš o citu a nohách.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“