Stránka 1 z 18
AUTO na VODÍK
Napsal: 13 lis 2008, 20:51
od DIESELRINTINTIN
Zdravím přátelé. Jezdíte někdo s autem na vodu?? respektive nemáte někdo auto předělaný na pohon benzínem nebo naftou a ještě k tomu vodíkem, který se přisává se vzduchem?? Vodík se přeměňuje z vody...
Pokud ano, podělte se o zkušenosti.
Díky Petr
Napsal: 14 lis 2008, 20:52
od slovacek.milos
a tu vodíkovou bombu vemeš kde od japonců, větkong,nato?
já na vodík jezdím len ta bomba tam chyba len ta bomba

miloš
Napsal: 14 lis 2008, 21:11
od Petr H.
Napsal: 18 lis 2008, 15:35
od Pavel
Tak jsem to tam dnes celý den pročítal a moc chytrej z toho nejsem... Pochopil jste někdo systém lépe?
Napsal: 18 lis 2008, 18:08
od mm
Já jsem to pročítal asi 20 minut a chytrej z toho taky nejsem chtělo by to nějaký sjednotěnější informace protože tohle je celej rozpracovanej vývoj....
Napsal: 19 lis 2008, 08:05
od Pavel
No vyvíječ jsempochopil, nějaký ty bubláky taky ale co mi nejde do hlavy je že energie spotřebovaná na rozklad vody byt elektrická musí být rovna energii při spálení 2H2 + O2 takže mi tam pořád nejde napasovat ten energetický zisk.....
Napsal: 19 lis 2008, 14:21
od ozi
to PAVEL
spravne, este by som poopravil ze aj keby rozklad vody prebiehal na 100% vyzaduje to energiu, ktora bola pri tychto vynalezoch vyrabana alternatorom a motorom kde o ucinnosti 100% mozme len snivat, cize secteno a podtrzeno, energie ktoru do toho dodame je treba omnoho viac ako sa tym da ziskat, takze passe
Napsal: 19 lis 2008, 14:56
od Pavel
No právě tak proč tam pořád melou že mají úsporu paliva a svižnější pohon. A pokud si dobře vzpomínám n aelektrochemii co jsme měli n aškole tak hlavním kritériem pro elektrolýzu byl proud I a co uvádí tady tak jsou někde v jednotkách ampér ani ne. Takže kolik se toho vodíku a kyslíku může asi tak vyrobit.....
No vrtá mi to hlavou.
Napsal: 19 lis 2008, 15:07
od ozi
pokusim sa o laicky opis toho co som cital ja
na stiepenie sa vyuziva striedavy prud (neviem presne ako) a system sa dostane do rezonancie a vtedy sa vraj tvori vodik a kyslik s najmensou energetickou narocnostou, konretne hodnoty su aj na internete, o nicom dalej neviem lebo som neskusal ale nedoverujem tomu, keby to tak dobre slo tak uz tu takych aut mame plno
Napsal: 19 lis 2008, 15:55
od Pavel
Zajímavý je že všude to tam mají n astejnosměrný napětí. Celý se mi to nezdá, hold musím pátrat dál:)
Napsal: 19 lis 2008, 20:26
od Petr H.

pátrej a skus taky heslo Joe Cell
Napsal: 19 lis 2008, 20:57
od TESA
Dyt je to hovadina - vymyslel snad nekdo perpetum mobile ?
Na rozklad vody je potreba energie, tu vememe kde ? z alternatoru, ten ji veme kde ? z motoru, motor ji veme z paliva, kde pokud budeme hodne optimisticti, tak ji vyuzije jen 35% k vlastnimu toceni.. zbytek ztraty. - alternator na tom s ucinnosti bude lepe, tak k 85%...
Rozklad vody asi taky nebude 100% ztraty tam budou - navic co tam mlel ten dedek, tak 2litry vody na tejden, nebo jeste dyl ?
Pokud je cele toto tolik ztratove, tak to by samotne prisavani vodiku muselo byt neskutecne ucinne v samotnem procesu spalovani, a jeho energeticky prinos by musel byt opravdu veliky.. pokud se vratim k tomu, ze 2litry tyden... Moc vodiku z toho nebude..
A jeste jedna vec.. Co reguluje ten rozklad vody v zavislosti na otackach ? Vodiku to vyrabi porad +- stejne.. tak mi tam snad nechteji namluvit, ze motor pri 800ot/min, nebo pri 5000ot/min "spotrebuje" stejne vodiku ??
Nehlede na to, ze kdyby to opravdu fungovalo, tak se to asi pouziva...
Napsal: 20 lis 2008, 07:33
od Petr H.

vtip je v tom, že ten vodík tam dělá úplně něco jiného, než hoří spátky na vodu. Ne nepodstatnou věc v tomhle ještě hraje elektostatika. Navíc ta voda se obvykle opravdu příliš nedolévá. Vyvíječem prochází vzduch v kterém je obsažena vlhkost a ta ve vyvíječi kondenzuje.
Napsal: 20 lis 2008, 09:19
od Pavel
To Petr H:
A mohl b yjsi mi prosím osvětlit co tam ten vodík a kyslík dělají jiného než hoří na vodu?
Děkuji.
Napsal: 20 lis 2008, 11:46
od jist
Všimli jste si jak auto jede víc když ho umejete ,tam někdo psal že po vymontování přístroje to ještě 2 dny jelo dobře
