Stránka 1 z 5
První golfV 185 PS
Napsal: 17 lis 2008, 13:04
od hafanana
První golfV 180PS
Tak je to tady proběhl výzkum a vývoj GolfV+.77kw-105PS-2005
Chtěl bych poděkovat-- MVO-- trysky firad 85kw,VYPYNKANÝ SOFT,váha vzduchu OFF.
-- Humlovi--aplikace turba VA, jednohmoty,olej chladič,egr OFF
--Tobimu--konfigurace,osvěta a sehnání komponentů,kat OFF
Výsledek všech shora uvedených--136kW,185 PS,416 nM

Napsal: 17 lis 2008, 14:38
od dist01
tam vlastně není třeba dělat nějake IC tam to stačí uchladit už ten co tam je tam je přes celou masku
Napsal: 17 lis 2008, 14:53
od Ladas
ale i tak se dá zlepšovat

Golf V GTI

Napsal: 17 lis 2008, 16:10
od BH motor
To je akoze pochvala ? ten graf nieje bohvieco, ak je to ten co je tu. Mam seata leon s mojim turbom motor bkc 77KW a teraz 195 ps bez dymu a so supr priebehom. na tom aute je este vela co robit co sa tyka softu. mas vyuzitelnych 1400 otacok co je pramalo. Zle nastavene parametre regulacie pouzitych komponentou, trysky na ten vykon nieje treba menit. 180 ps by stacilo len turbo. Ja osobne by som sa bal a hambil pustit to na cestu s tymito komponentami a takymto vysledkom
Napsal: 17 lis 2008, 19:00
od cupra
tak hod sem ten graf nech mame na co cumet...a nie len o com rozpravat...

Napsal: 17 lis 2008, 19:02
od Thopr
cupra píše:tak hod sem ten graf nech mame na co cumet...a nie len o com rozpravat...

Myslím že už je ve vláknu "grafy z brzdy"...

Napsal: 17 lis 2008, 19:04
od cupra
Thopr píše:cupra píše:tak hod sem ten graf nech mame na co cumet...a nie len o com rozpravat...

Myslím že už je ve vláknu "grafy z brzdy"...

ale myslel som graf BH motora...
Napsal: 17 lis 2008, 19:05
od BH motor
cupra píše:tak hod sem ten graf nech mame na co cumet...a nie len o com rozpravat...

teraz ktory ? z toho golfa je asi v grafoch a keby som kopiroval ten moj tak by som najprv porodil jezka proti srsti. turbo je podobne ako v tej dvojke od humla a graf tiez len krutak je nizsi asi o 30nm. Mas pocit ze ja mam potrebu kecat do vetra ? nemyslim. keby som si nebol isty tak drzim hubu.
Napsal: 17 lis 2008, 19:16
od cupra
BH motor píše:cupra píše:tak hod sem ten graf nech mame na co cumet...a nie len o com rozpravat...

teraz ktory ? z toho golfa je asi v grafoch a keby som kopiroval ten moj tak by som najprv porodil jezka proti srsti. turbo je podobne ako v tej dvojke od humla a graf tiez len krutak je nizsi asi o 30nm. Mas pocit ze ja mam potrebu kecat do vetra ? nemyslim. keby som si nebol isty tak drzim hubu.
BH motor to vobec nie...ale chcel by som vidiet porovnanie tych oboch grafov na papieri a potom zacat debatu...
Napsal: 17 lis 2008, 19:57
od toby66kw
cupra píše:BH motor píše:cupra píše:tak hod sem ten graf nech mame na co cumet...a nie len o com rozpravat...

teraz ktory ? z toho golfa je asi v grafoch a keby som kopiroval ten moj tak by som najprv porodil jezka proti srsti. turbo je podobne ako v tej dvojke od humla a graf tiez len krutak je nizsi asi o 30nm. Mas pocit ze ja mam potrebu kecat do vetra ? nemyslim. keby som si nebol isty tak drzim hubu.
BH motor to vobec nie...ale chcel by som vidiet porovnanie tych oboch grafov na papieri a potom zacat debatu...
Musíš ala srovnávat srovnatelní v G5 je VA za 7000kč

PS. s origo triskama to hulilo tet vůbec

Napsal: 17 lis 2008, 21:05
od reesha
toby66kw píše:cupra píše:BH motor píše:teraz ktory ? z toho golfa je asi v grafoch a keby som kopiroval ten moj tak by som najprv porodil jezka proti srsti. turbo je podobne ako v tej dvojke od humla a graf tiez len krutak je nizsi asi o 30nm. Mas pocit ze ja mam potrebu kecat do vetra ? nemyslim. keby som si nebol isty tak drzim hubu.
BH motor to vobec nie...ale chcel by som vidiet porovnanie tych oboch grafov na papieri a potom zacat debatu...
Musíš ala srovnávat srovnatelní v G5 je VA za 7000kč

PS. s origo triskama to hulilo tet vůbec

Co znamená srovnávat srovnatelný? Myslíš že jeho leon 195hp se nedá srovnávat s tímto?
Je tam napsáno, první golfV 180PS

.. Takže když natuním 105 PS golfa na 140 PS, tak můžu psát - první golfV 140 PS? Protože je tam jiný turbo a je to tedy nesrovnatelný s čimkoliv dalším?

Vy jste se asi zbláznili

.. Jezdí tady daleko silnější golfy V. Ale hlavně, pokud se mám vyjádřit ke konkrétnímu grafu. Ten průběh je, dle mého názoru, opravdu tragický

.
Připadá ti normální prudké kolísání výkonu v rozmezí 70 Nm?
Nevím co znamená VYPYNKANÝ SOFT - slovo vypynkaný neznám. Ale pokud to znamená něco ve smyslu houpačka, tak souhlasím s autorem prvního příspěvku

.
Možná to někteří neviděli, tak to sem vložím:

Napsal: 17 lis 2008, 21:07
od Ladas
no a já myslel že ty poklesy jsou od změny kvaltu

Napsal: 17 lis 2008, 21:15
od MirekX
že by to trojka nevzala amusel dát za 2

Napsal: 17 lis 2008, 22:15
od BH motor
pani graf je jasny a x os je otackova a nie v km za h. Otacky su snimane obd a synchronizovane s valcami. ivan ma najmodernejsiu technologiu aka tu zatial je instalovana. Takze preklz a preradenie tam nebolo. to co tam bolo bolo nestabilizovana turboregulacia. A to niekto premysla nad tym ci si da do golfu 5 kvalitu alebo len dobru cenu ? zratajte si to. trysky soft turbo praca u humlika stalo nie 5 korun. U mna by to stalo do 40 czk aj s olejom turbom softom brzdou ale hlavne s tym lepsim vysledkom. Chcete to urobit o 7 lacnejsie a podpriemerne albo dobre a kvalitne ? Garantujem Vam vsetkym co tu citate tento prispevok ze golf V odo mna a s 159 PS ho da dolu kedy sa mi zapaci. hlavne k voli tomu ze max vykon je pri 4100 otackach a nemusim casto radit
Napsal: 17 lis 2008, 22:49
od MirekX
myslím, že oba dva (já a Laďas) jsme si dělali legraci z toho průběhu
