Proc ne svodyz nerezi ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Proc ne svodyz nerezi ?

Příspěvek od Forest »

Potravinarska nerez 304 /1724/. Jednemi zavrhovana jinymi doporucovana. Jake jsou jeji nevyhody (krom toho, ze si ji nesvarim "na koleni"?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

tak, dobrý kutil zvládne všechno, ne? :). buď elektrikou - kup nerezové elektrody nebo COčkem - buď nerez drát + argon nebo takový spešl trubičkový drát (tím jsem to ještě nezkoušel, tak ti neřeknu jak to jde).
DrRoura
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 18 bře 2006, 22:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od DrRoura »

A co třeba místo obalené elektrody a miga :P ,
spáchat t o tigem ;) a ty výsledky :o
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

DrRoura píše:A co třeba místo obalené elektrody a miga :P ,
spáchat t o tigem ;) a ty výsledky :o
bral jsem to podle dostupnosti.. ;) :)

..jinak nevím proč ne z nerezi. jestli to nebude nějaká materiálová kulišárna, tak by to mohlo být proto, že bude rychlejší ochlazování spalin. ale to by se zase dalo vyřešit termopáskou. nekamenovat! jen mě to tak napadlo.. :)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

grim píše:
DrRoura píše:A co třeba místo obalené elektrody a miga :P ,
spáchat t o tigem ;) a ty výsledky :o
bral jsem to podle dostupnosti.. ;) :)

..jinak nevím proč ne z nerezi. jestli to nebude nějaká materiálová kulišárna, tak by to mohlo být proto, že bude rychlejší ochlazování spalin. ale to by se zase dalo vyřešit termopáskou. nekamenovat! jen mě to tak napadlo.. :)

Ano trafil si je to kvôli tepelnému vyžarovaniu ktoré je u bežného "krenárskeho materiálu" až o 200% vyššie prestup tepla je tým veľmi vysoký a nadmerne sa prehrieva aj priestor okolo zvodov, turba reflexná tepelná izolácia pomôže ale nezachráni.......materiál nerez ak už 304 tak potom 304L a to iba pre atmosferické zvody.....pre turbo zvody je nutné používať 321 alebo 316. Alebo ked už tak 304 ale s väčšou hrúbkou steny napr. 3mm.
...to be or not to be... - faster
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

kdyz uz jste tu nakousli termopasku - kde to sezenu? nebo tu termolatku - nevite nekdo? potrebuju celkem nutne ... predem diky za info
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

http://www.speedpro.cz/ asi na čtvrté stránce v nových věcech
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Díky, nicmeme ja bych potreboval i kus latky, kterym bych oblozil okoli turba...asi pouziju toto http://www.tesneni.cz/pages/powertherm10.htm nebo toto http://www.sittech.cz/textil/keratem.htm
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nemamradropu
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 14 čer 2007, 17:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od nemamradropu »

Stingray píše:
grim píše:
DrRoura píše:A co třeba místo obalené elektrody a miga :P ,
spáchat t o tigem ;) a ty výsledky :o
bral jsem to podle dostupnosti.. ;) :)

..jinak nevím proč ne z nerezi. jestli to nebude nějaká materiálová kulišárna, tak by to mohlo být proto, že bude rychlejší ochlazování spalin. ale to by se zase dalo vyřešit termopáskou. nekamenovat! jen mě to tak napadlo.. :)

Ano trafil si je to kvôli tepelnému vyžarovaniu ktoré je u bežného "krenárskeho materiálu" až o 200% vyššie prestup tepla je tým veľmi vysoký a nadmerne sa prehrieva aj priestor okolo zvodov, turba reflexná tepelná izolácia pomôže ale nezachráni.......materiál nerez ak už 304 tak potom 304L a to iba pre atmosferické zvody.....pre turbo zvody je nutné používať 321 alebo 316. Alebo ked už tak 304 ale s väčšou hrúbkou steny napr. 3mm.
Já sem si vždycky myslel že nerez obecně má špatnou teplenou vodivost. Mám (na atmosféráku) svody z nerezi T304 a když jsem na nich převařoval přírubu, překvapilo mě jak je materiál málo tepelně vodivý oproti třeba litině. Vařil jsem 2,5 elektrodou 63.30 316 a po 3 minutách svařování bylo okolí sváru pěkně žhavé ale 15cm od sváru byla trubka studená že bys ji mohl třeba olíznout. Ale s tím tepelným vyzařováním by mě to zajímalo, možná efekt který jsem pozoroval byl způsoben právě tím, že materiál nadměrně vyzařuje teplo do okolí a proto je problém ho prohřát. Tak mi řekni jak jsi to myslel, jestli s tepelnou vodivostí nebo s tepelným vyzařováním.
Uživatelský avatar
RASTIKOS
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 04 lis 2006, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: RUZOMBEROK

Příspěvek od RASTIKOS »

CHLAPI A CO TEPELNA ROZTAZNOST?? MISLIM ZE NEREZ JU MA PODSTATNE VECSIU AKO LIATINA
NEBUDE TO ROBIT PROBLMEY???
FELDA 1.9D. Teraz TD
F1 1.9TDi 101Kw.
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

s tepelnou rostažností je to v poho ale davej si pozor aby si je neudelal delší než oryginal , (pokud tam budeš mět turbo) čím delší svody tím menší efektivita turba
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

dist01 píše:s tepelnou rostažností je to v poho ale davej si pozor aby si je neudelal delší než oryginal , (pokud tam budeš mět turbo) čím delší svody tím menší efektivita turba
Uvedomujes aku blbost si napisal? DLžka, objem,prierez zvodov je v suvise s otačkami efektivtou rozvodov.......takisto je zavisl aj na dlžke a objeme sania.....
...to be or not to be... - faster
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

no o máš pravdu co píšeš ale kdyz tam chces met turbo tak musí být co neblíž k válcům, kdyz to turbo bude daleko ta se ty plyny budou ochlazoval
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“