Mechanicke Tdi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Stiwo
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02 bře 2006, 22:06
Odpovědi: 0

Mechanicke Tdi

Příspěvek od Stiwo »

Ahojte, zajimalo by mne ci se da upravovat aj takyto motor spusobem trysky, turbo, cip asi ne :-D ze jo a na jaky vykon sa da az dojit???
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

jj, trošku si to tu projeď (i archiv) a určitě tu o tom něco najdeš. Huml ti dal odkaz z praxe.. ;)
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

když jsme tak u toho tak ktere čerpadlo to mechanické je na tu přestavbu nejvhodnější prý je tam rozdíl v těch hlavních osičkách je to tak
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

jde to z D i TD. lepší je čerpadlo z TD.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

zaklad cerpadla musi byt z TDI akorad vrsek se pak da z mechanickeho dieslu
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

tomu rozumím ale ty TD čerpadla mají prej dvě velikosti ty hřidele kterou je to čerpadlo pohánění
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Stiwo
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02 bře 2006, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Stiwo »

a jaka je kouřivost takeho motoru kdys nejde doladit cipem :?
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

mvolesko píše:zaklad cerpadla musi byt z TDI akorad vrsek se pak da z mechanickeho dieslu
A já pořád, že ti to tak jede (rofl)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Andre píše:
mvolesko píše:zaklad cerpadla musi byt z TDI akorad vrsek se pak da z mechanickeho dieslu
A já pořád, že ti to tak jede (rofl)
tak ty vis jak jsem to myslel, tak to odborne uved na pravou miru ;)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

Stiwo píše:
a jaka je kouřivost takeho motoru kdys nejde doladit cipem :?
dalo by se říct, že záleží na tom kolik jde paliva a kolik vzduchu. takže asi podle toho jaké máš trysky a jaké turbo.
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

jaké turbo je k mTDi nejvhodnější
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Rybízek píše:jaké turbo je k mTDi nejvhodnější
urcite VNT15 nebo GT1749VA
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

ok doufam že ho bude andre mít a z čeho je prosimtě GT1749VA ?

proč ne VNT17 :)
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

myslim, ze to VNT 17 je to GT1749VA

GT1749VA by melo byt motoru 96Kw
GT1749VB pak z motoru 110Kw

tedy myslim (LOL) kdyztak me opravte
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“