TDI 77 kw?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
TDI 77 kw?
Otázka- vždy som bol akosi proti PD motorom. Mám octu66kw, ale rozmýšľal som, že si zadovážim octu 81 kw ASV motor. Avšak, čo by ste povedali na G5 77 kw? Ceny Golfov 5 išli dole. Viem, že to je generačný rozdiel, ide mi hlavne o motory. Ak máte nejakú skúsenosť, skúste popísať. Ten tvrdý zvuk mi nevadí.
Když si táta koupil Alhambru s motorem 1.9TDi PD 96kW, byl sem zklamán s rozložením výkonu. Pod turbem to vůbec nejelo, mělo to tendenci ztrácet otáčky. Pak se to trochu zajelo a je to lepší. Ale pořád je ten motor vyloženě na turbo, jakmile sepne, motor se ohromně roztočí a musíš rychle přeřadit. Já sem si nakonec vybral PD 77kW a i když to auto mělo najeto 170km, byl sem hned po cestě ze salonu mile překvapen. Motor i na trojku se v klidu rozjel z tisíce otáček. Říkal sem si, jestli nemám náhodou obyčejnou atmosféru. Pak přijde turbo, které není tak znát, ale je velice příjemné. Myslím, že tento motor nemá snad žádnej mrtvej bod, zdá se mi, že to jede skoro pořád stejně a to sem chtěl. Nechtěl sem takový to nic nic najedou turbo bác ho a rychle další kvalt. Tady se to neděje. Má to moc pěkněj průběh. Co se týče zvuku, tak bych řekl, že to trochu víc "cvaká". Ale je to PD takže to asi tak má být. Spotřeba je slušná, já jezdím hodně krátko po městě a za studena, takže mě to kaší průměr na nádrži, i když občas vyjedu ven z města, ale pořád sem na nějakých 6 - 6,5l/100km. Jinak není problém dálku jet za 4 až 5l.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
ahoj ja som mal octu 81kw a bol som s tym velmi spokojny ale kedze som jazdil vela dialnice snival som o 6 kvalte.Mam seat 96kw PD a zo zaciatku som si zvykal na ten motor presne ako pise luke tahat zacne pri 1900ot.ale potom je to raketa a na dialnici ani nehovorim.Inak ten klepot sa mi paci nabehal som uz 70 000km celkovo mam 133000km.sice mi lezie na nervy ze po meste musim davat 2 tak kde som na octe mal 3 ale to bude asi tym 6 kvaltom.Problem sa objavil ked som dal menit rozvod jednemu "majstrovi"odisla vodna pumpa a aj kladku sponovaciu som menil a odvtedy mi to nejak zvlastne huci.ale Ide tak uz kaslem na to.
Vela tu pise ze PD cka su na nic a zla konstrukcia ale to zalezi ako sa o to staras.takze by som sa toho nebal a golf5 je ine cafe ako stara ochcafka.
ked budem velky kupim si R5 tdi v tuaregu.
Vela tu pise ze PD cka su na nic a zla konstrukcia ale to zalezi ako sa o to staras.takze by som sa toho nebal a golf5 je ine cafe ako stara ochcafka.
ked budem velky kupim si R5 tdi v tuaregu.

toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
s tím 77kw motorem mám zkušenost z okty4x4 6q a je tam téměř neznatelnej turboefekt, přesně jak psal Luke. Nevím jak to bude v golfu, ale v oktávce když jedeš sám tak díky krátkým qvaltům to i vcelku jede, ale jakmile je plný auto i kufr a kola na střeše, tak je rychlejší vystoupit a jít pěšky... je fakt že v tomhle výběru asi jasně vede golf, přeci jen je to o generaci vpřed, záleží jaké máš priority, jestli chceš novotu nebo starou klasickou rotačku... já bych volil oktu ASV 

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
ano je to tak, když začne táhnout turbo a otáčky jsou výš, má to hodně hrubej zvuk, až sem si říkal, jestli je to vůbec normální ale asi je. Je pravda, že když jede víc lidí, že je to znát. Jednou nás jelo pět, ale žádní tlouštíci a bylo to znát, pak vystoupili 3 a já myslel že mi to uteče jak to jelo
Ale pokud nění člověk moc náročný, myslím, že tento motor je dobrá volba a kompromis. S 96kW se to nedá absolutně srovnávat, 96kw máme v Alhambře a i při tom, že je hodně těžká, tak motor dělá divy. Dokonce když vyjíždím z křižovatky a mám kola lehce v rejde a šlápnu tomu, kola začnou prokluzovat i na dvojku a musím držet volant pevně, protože sebou mlátí ze strany na stranu. To je asi ten krouťák 320NM no.

Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Luke píše:ano je to tak, když začne táhnout turbo a otáčky jsou výš, má to hodně hrubej zvuk, až sem si říkal, jestli je to vůbec normální ale asi je. Je pravda, že když jede víc lidí, že je to znát. Jednou nás jelo pět, ale žádní tlouštíci a bylo to znát, pak vystoupili 3 a já myslel že mi to uteče jak to jeloAle pokud nění člověk moc náročný, myslím, že tento motor je dobrá volba a kompromis. S 96kW se to nedá absolutně srovnávat, 96kw máme v Alhambře a i při tom, že je hodně těžká, tak motor dělá divy. Dokonce když vyjíždím z křižovatky a mám kola lehce v rejde a šlápnu tomu, kola začnou prokluzovat i na dvojku a musím držet volant pevně, protože sebou mlátí ze strany na stranu. To je asi ten krouťák 320NM no.



OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
