Stránka 1 z 3
Mazda 6 CR, vitam kazdy napad, dik
Napsal: 19 pro 2008, 17:42
od flekyc
zdar, tchan ma Mazdu 6combi rok 2003 100kw 2.0 common rail.auto ma najeto 130tis, je po rozvodech, servis by origo Mazda, celou dobu bez problemu, drzak. par tydnu zpet se obevil problem, auto cas od casu chcipa na nautral, pouze ale na neutral, zakolisaji otacky a auto chcipne. podotykam, ze vykon se neztraci, auto tahne krasne v plnem rozsahu, nekouri, nehluci, kultivovany chod, proste zadny problem. to chcipani je nepravidelne, nekdy se to deje casteji, jindy treba 3tydny klid a pak se to objevi, na teplote a pocasi nezalezi, vliv to nema. mato jit do mazdy na diagnostiku, ale placali tam neco o vstrikach, cerpadlu a oprave za 80tis, coz se panove samozrejme posrali. me osobne se to moc nezda, ale nemam to jak vyzkouset, nemam vag by mazda apod. nekdo nakej napad ? nesetkal se s tim nekdo ? dik za rady.
Re: Mazda 6 CR, vitam kazdy napad, dik
Napsal: 19 pro 2008, 18:31
od maros4341
flekyc píše:zdar, tchan ma Mazdu 6combi rok 2003 103kw 2.0 common rail.auto ma najeto 130tis, je po rozvodech, servis by origo Mazda, celou dobu bez problemu, drzak. par tydnu zpet se obevil problem, auto cas od casu chcipa na nautral, pouze ale na neutral, zakolisaji otacky a auto chcipne. podotykam, ze vykon se neztraci, auto tahne krasne v plnem rozsahu, nekouri, nehluci, kultivovany chod, proste zadny problem. to chcipani je nepravidelne, nekdy se to deje casteji, jindy treba 3tydny klid a pak se to objevi, na teplote a pocasi nezalezi, vliv to nema. mato jit do mazdy na diagnostiku, ale placali tam neco o vstrikach, cerpadlu a oprave za 80tis, coz se panove samozrejme posrali. me osobne se to moc nezda, ale nemam to jak vyzkouset, nemam vag by mazda apod. nekdo nakej napad ? nesetkal se s tim nekdo ? dik za rady.
technologia fordu.....podla mojho nazoru su vadne vstreky,
Re: Mazda 6 CR, vitam kazdy napad, dik
Napsal: 20 pro 2008, 08:00
od Mik
A nie ja tam nahodou motor od VW 2.0 Tdi PD?
flekyc píše:zdar, tchan ma Mazdu 6combi rok 2003 103kw 2.0 common rail.auto ma najeto 130tis, je po rozvodech, servis by origo Mazda, celou dobu bez problemu, drzak. par tydnu zpet se obevil problem, auto cas od casu chcipa na nautral, pouze ale na neutral, zakolisaji otacky a auto chcipne. podotykam, ze vykon se neztraci, auto tahne krasne v plnem rozsahu, nekouri, nehluci, kultivovany chod, proste zadny problem. to chcipani je nepravidelne, nekdy se to deje casteji, jindy treba 3tydny klid a pak se to objevi, na teplote a pocasi nezalezi, vliv to nema. mato jit do mazdy na diagnostiku, ale placali tam neco o vstrikach, cerpadlu a oprave za 80tis, coz se panove samozrejme posrali. me osobne se to moc nezda, ale nemam to jak vyzkouset, nemam vag by mazda apod. nekdo nakej napad ? nesetkal se s tim nekdo ? dik za rady.
Napsal: 20 pro 2008, 08:45
od Audi A4
Znamymu co ma Mazda 6 sport myslim 2.3 tak zacalo neco podobnyho kolem 200 000.ekny auticko jen mam radsi na opravy koncern
Napsal: 20 pro 2008, 17:17
od TDI tech
To je proste Ford. Mazda 6 zdiela splocnu koncernovu platformu s Mondeom. Vsetko je zbytocne velmi prekomplikovane, nestandartne a este ku vsetkemu spravene jak u debilov. Pravdepodobne mas motor Duratorq 2.0 TDCI. Musis si uvedomit, ze je to velmi nestandartna koncepcia motora. Pouziva vstrekovaci system Delphi, takze horeuvedene ceny niesu zly vtip, ale kruta realita. Ja sam (sice velmi nerad) servisujem dva Fordy a su to hotova katastrofa. Ked o nich iba pocujem tak mi vybehnu osipky na mozog. Neries to a cim skor sa toho zbav a radsej si kup nejake normalne auto. Zbytocne do toho vrazis vela penazi a aj ked jednu poruchu odstranis takmer okamzite sa objavy dalsia. Inac tu Mazdu vyfot a daj na nastenku ako rekordmana. Neuveritelnych 130000km a bez poruchy, to je na forda heroicky vykon hodny metalu. Proste Ford sa vyraba iba preto, aby Renault nebol najhorsi.
Re: Mazda 6 CR, vitam kazdy napad, dik
Napsal: 20 pro 2008, 17:19
od Tomas.cz
Mik píše:A nie ja tam nahodou motor od VW 2.0 Tdi PD?
Ten používá Mitsubishi
Napsal: 20 pro 2008, 19:28
od flekyc
dik za odpovedi, ale chtel jsem slyset od nekoho neco k veci a ne jestli poznam PD od CR a nebo zbav se toho, je to kram. to auto neni moje a pokud ti dela bordel palivovej okruh, tak to tezko proda za rozumnej peniz, navic auto melo jeste rok jezdit.
nekdo zde rekl VSTRIKY... mas s tim nejaky zkusenosti ? me to prijde divny.
na me to pusobi tak, ze by mohl byt problem v elektrice nebo treba v jednotce, je to jen odhad, ale prijde mi divny, ze by to delalo vysokotlaky cerpadlo a nebo vstriky. jediny co bych pripustil, je podavaci v nadrzi, ale tezko to zjistim, kdyz o Mazde nic nevim.
auto se chova uplne normalne a najednou mu hrabne a na volnobeh chcipa. prece kdyby to bylo cerpadlem, projevi se to i jinak, u vstriku zas kultivovanost, kourivost, co ja vim, proste rozdil a ne ze je to uplne v normalu a zniceho nic CHCIP.
Napsal: 20 pro 2008, 21:37
od Karl
mám tu to isté možno už v silnejšom stádiu

Napsal: 21 pro 2008, 12:34
od go.vojta
jak jste přišli na to že to je ford?? to je pěknej nesmysl.. je to motor mazda co býval v 626 akorát to má CR, CR je DENSO a zádný DELPHI jako u fordu.. to že to chcípne na volnoběh a ještě jenom nekdy nebude vstřikama. pokud by protýkali do přepadů tak nebude dělat jenom někdy a pokud by se přidíral nebo kontakt nebo špatnej elektromagnet tak bude problém na jednom válci a to půjde na tři.. ale DENSO je na vysoké úrovni a jsou spolehlivé.. už jsi aspon byl někde na diag, jestli tam není nějaká závada? a když to takhle chcípne, jde to pak nastartovat?? jinak tohle auto nemá podávací čerpadlo v nádrži.. saje si vysokotlak sám. asi bude potřeba vychytat kdy to dělá a mít to napíchlé aby jsi viděl co to přesně dělá. jestli spadne tlak na listě, nebo padá signál ze snímače otáček nebo snímače polohy vačkového hřídele. máš dvě možnosti.. bude jezdit a měřit, nebo prostě zkoušet měnit pravděpodobné komponenty. pak je ještě potřeba projít elektriku, jestli náhodou není někde něco prodřené, nebo špatný kontakt. ale to se u těchhle aut nestává.
Napsal: 21 pro 2008, 12:36
od go.vojta
ještě jedna věc.. nedávno jsem řešil tuhle mazdu a byl tam špatnej snímač tlaku na liště. ale to nešlo ani nastartovat.. kouřilo to, chtělo to ale nechytlo. snímač dával špatnou hodnotu..
Napsal: 21 pro 2008, 17:54
od Karl
tak som zisťoval kde môžer byť problém u mňa je závada v kolísaní voľnobežných otáčiek a chcípaní plus občasná strata výkonu zistenie je také dieselové mazdy trpia výrobnou vadou vadou ventylu SCV ktorý sa mal meniť z výroby tento problém je u mázd pred faceliftom popravde neviem co má nastarosti tento ventil ale nachádza sa na čerpadle zajtra to idem rozobrať a skúsim ho vymeniť na mazda fore to riešia popisujú podobné symptómy ale nemáš ty náhodou 100kw ? dokonca bola na neho aj zvolávačka císla 003, 006 by mali byť tie poruchové.... zréjme sa jedná o ovládač nafty niečo ako regulátor akurát. Máš tam denso systém ako ja ?
Napsal: 21 pro 2008, 19:07
od go.vojta
jo bylo to denso.. a co jsem tyhle mazdy řešil tak měli všechny denso. ten ventil co píšeš je ventil na regulaci tlaku na liště. pak je tam ještě snímač teploty paliva. pokud ten ventil bude horší a bude kolísat tlak tak to může dělat co popisuješ. tak ten tlak změř přes diag nebo ručně oscilokopem nebo aspon rafičkovým měřákem a uvidíš jestli ti tlak lítá nebo ne.. pokud lítá tlak bude ten ventil v háji..
Napsal: 21 pro 2008, 19:15
od Karl
go.vojta píše:jo bylo to denso.. a co jsem tyhle mazdy řešil tak měli všechny denso. ten ventil co píšeš je ventil na regulaci tlaku na liště. pak je tam ještě snímač teploty paliva. pokud ten ventil bude horší a bude kolísat tlak tak to může dělat co popisuješ. tak ten tlak změř přes diag nebo ručně oscilokopem nebo aspon rafičkovým měřákem a uvidíš jestli ti tlak lítá nebo ne.. pokud lítá tlak bude ten ventil v háji..
čím to meráš ty ??? KTs to nebere inák dík za radu
Napsal: 21 pro 2008, 20:03
od go.vojta
no já mám taky kts a některý jdou a jiné ne.. nevím jak to, ale je to tak. no jinak se napíchni na snímač tlaku co je na liště. je tam napájení, kostra a prostřední drát je signál. akorát ted už si nepamatuju jaké tam byli hodnoty, ale pokud ti houpe volnoběh a chcípe to, tak hodnoty tě nemusí zajímat, jenom změř jestli při tom houpání taky lítá hodbota tlaku.. prostě budeš měřit napětí toho snímače. akorát na digitálním měřáku se to hůř měří, ale taky to jde.. a pokud hodnota spadne a auto chcípne tak budeš vědět, že problém je v tlaku na liště a můžeš v klidu namontovat nový nebo jiný ten ventil na čerpadle..
Napsal: 21 pro 2008, 21:33
od flekyc
zdar, zitra rano jedu na diagnostiku primo do mazdy, nikdo jinej to nema a nebudu tady sasis s osciloskopem

kolik ma bejt tlak paliva, kdyz je v norme ? jeste nejaky otazky na co bych se ho mohl zeptat? chcem to prave resit co nejlevneji, postup pokus omyl neni priliz vhodny, protoze komponenty nejsou zrovna levne.
pokud bych prisel na problem, mas nakyho dodavatele dilu na Mazdy ? pokud by se to dalo pripadne sehnat za rozumnejsi peniz, bylo by to good. dik