Padanie brzdového pedálu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Padanie brzdového pedálu
Chcem požiadať o radu. Dnes prišli ku mne A4 a A6 obom po zošlapnutí brzdy sa pomali prepadá pedál až na podlahu, keď je motor natočený. Pri vypnutom je pedál tvrdý a nepadá. Brzdy boli vraj odvdušnené, na A6 výmena kotúčov a platničiek komplet. Na pohľad je vidieť, že si už sadli, no účinnosť je mizerná. To isté na A4 nové platničky a stočené kotúče,tiež už sadnuté. Na oboch bola menená br. kapalina, sistémom dolievania a odpúšťania na odvzdušňovákoch. Vo VAGu pamať bez závad. U oboch som pre istotu VAGom odvzdušnil ABS. Vie niekto poradiť?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Odpovědi: 0
Asi je to normal, po niekolko km sa to samo opravilo 
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
K tej ucinnosti brzd: ak niekto setril a dal lacne platnicky, tak sa nie je co cudovat

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
K tej ucinnosti brzd: ak niekto setril a dal lacne platnicky, tak sa nie je co cudovat

Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Píšete, že je to normálne. Nechcem rýpať, no mne to tak nepripadá. Normálne je, že účinnosť bŕzd je slabšia po výmene, pokial si to nesadne a tiež záleží na kvalite, to beriem. No aby "padal" pedál, to mi normálne nepripadá, obzvlášť, keď to predtým nerobilo. Keď pri vypnutom motore, je pedál tvrdý, hydraulické obvody sú bez netestností (ani po optickej kontrole nikde nič nepresakuje). Keď naštartujem, posilovač sa podelí so mnou o silu tlaku ( je to jeho práca) a pedál sa začne prepadávať, takže hydraulický obvod niekde prepúšta. Predpokladám, že RJ-ABS pod napätím (el.) pootvori niektrý el. ventýl a tlak z pred hlavného valca sa dostáva zaň a naspäť do nádržky kapaliny, keďže priesaky mimo hydraulický obvod nie sú. Nechcem teraz strašiť, no čo ak to prepustí práve keď bude treba prudko zabrzdiť, očami asi sotva niekto dobrzdí a nerád by som počúl výčitky typu "však si mi povedal, že to je normálne". Ja viem, je to jednoduché, výmena ABS. Keby to bol snímač teploty, no problém, no ABS je trošku o inom, myslím finančne. Do teraz som ABS bral ako ABS a nerozoeral jeho princíp do podrobností. Preto sa pýtam tu, či nemá niekto väčšie skúsenosti s týmto problémom a rád si nechám poradiť (určite nie som sám koho to zaujíma), no odpovede "TO JE NORMÁLNE"... Keby to bolo, robilo by to na všetkých vozoch. Ďakujem za každú rozumnú odpoveď.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Odpovědi: 0
Chapem Tvoje obavy, aj ja som mal, preto som zalozil temu (odkaz som Ti dal vyssie). Tiez som cely den travil odvzdusnovanim a nic nepomohlo. Ale ked mi Huml napisal ze je to normalne, tak som to neriesil a nechal som to tak. A mal pravdu, po par km sa to upravilo a auto brzdi uplne normalne. Ale tazko radit od pocitaca, mozno mas ozaj problem. Mozem Ti iba poradit, skus to este raz poriadne odvzdusnit, pripadne skontroluj este raz platnicky, ci ich nieco neodtlaca. Raz som riesil problem, ze brzda padala hlboko, skusal som vsetko mozne, vymenil som aj hlavny brzdovy valec a nic. Nakoniec to robila zohnuta brzdova platnicka- pruzila a tym odtlacala piestik brzdy. Drzim palce!
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
- tomiisp
- Aktivista
- Příspěvky: 1578
- Registrován: 11 črc 2008, 13:42
- Bydliště: velmi blizko CZ :)
Odpovědi: 0
ja myslim ze je to naozaj normalne, ja mam ten isty problem akurat s tym rozdielom ze tam nieje ABS, tiez bez posilovaca tvrdy, s posilovacom sa mierne prepadal a postupne sa to zlepsovalo az to prestalo
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

Pred tým, než som sem napísal, som to skúšal na mojom Leone. Nič sa neprepadalo a ani neprepadá a to som menil kotúče a platničky pred cca 10-timi dňami. Účinnosť najskôr nič moc, no po pár km OK.misoVW píše:Este dodatok, to ze to predtym nerobilo sa mozno len zda, proste si to nikto nevsima. Skus to na aute o ktorom si myslis, ze su brzdy O.K. a uvidis.
Ohladom tej A6-ky: Dal si vymeniť kotúče a platničky v autorizovanom servisea tam mu vymenili aj hlavný valec a keď reklamoval to padanie, dostal odpoveď , že to sa samé upraví keď si to sadne. No po cca 500km platničky píšu po celej ploche, no pedál sada, 5-6 sek. je na podlahe. Najprv som myslel na hlavný valec, no je tam ozaj nový,tak neviem
A4-ka : výmena platničiek na predku a stočenie (zarovnanie) kotúcov. Už najazdil viac ako 1000 km a stále sada rovnako, aj keď pomalšie ako tá A6.
To isté sadanie má známy na Mercedese, no on ho s tým kúpil asi pred rokom. Po sviatkoch budem asi špekulovať.
Ahoj mam podobnu skusenost s padanim pedala riesil som to asi rok a pol dozadu. doma mam octavia combi TDI 81KW rok 03.pedal mi od zaciatku zaberal na nizsie ako u octy co som mal pred tym tiez TDI rok 01.na aute som vymenil brzdovu kvapalinu a vzadu nove platnicky a kotuce.ked nastartujem a stlacim dost silno pedal prepadne sa az na podlahu aj pri brzdeni zabera nizsie.tiez som hladal nejaky unik kvapaliny ale nic.auto na stk brzilo normalne.problem som rozberal aj tu povedali mi ze modelovy rok mal iny posilovac brz a ze ma aj brzdovy asistent.
kamos ma golf+ rok 2005 tiez som skusal a ked zatlacil pedal sa prepadol.brzi to ale trocha lepsie.na aute najazdil Tato uz 50tisic km a vsetko ok.
A na valcoch ste neskusali ako to brzdi??
kamos ma golf+ rok 2005 tiez som skusal a ked zatlacil pedal sa prepadol.brzi to ale trocha lepsie.na aute najazdil Tato uz 50tisic km a vsetko ok.

toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
Nie,na valcoch to nebolo, je to tak 10 dňová záležitosť. Autá brzdia, A6-ka ide po novom roku na STK tak som zvedavý aj ja. Mne ide o to prepadanie, je jasné, že to niekde prepúšťa a ide o to kde. Hlavný valec, či ABS. Kolega písal, že ABS nemá. Je pravda, že pri bežnom brzdení neni vyvijaný taký tla na podál ako keď to skúšam na mieste a tiež neznamená, že čo je nové je aj dobré, hoci by malo byť. ( dobrý chrobák na vianočné sviatky, čo?)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
Re: Padanie brzdového pedálu
Verte ci neverte NORMALNY JAV TO NIE JE!!!!kamo205 píše:Chcem požiadať o radu. Dnes prišli ku mne A4 a A6 obom po zošlapnutí brzdy sa pomali prepadá pedál až na podlahu, keď je motor natočený. Pri vypnutom je pedál tvrdý a nepadá. Brzdy boli vraj odvdušnené, na A6 výmena kotúčov a platničiek komplet. Na pohľad je vidieť, že si už sadli, no účinnosť je mizerná. To isté na A4 nové platničky a stočené kotúče,tiež už sadnuté. Na oboch bola menená br. kapalina, sistémom dolievania a odpúšťania na odvzdušňovákoch. Vo VAGu pamať bez závad. U oboch som pre istotu VAGom odvzdušnil ABS. Vie niekto poradiť?
Bracho a ja sme to mu dali trocha casu a nazbierali nejake infa a zaver:
Bracho ma octavku I a menil vsetky 4 kotuce a platnicky. Ziadne cari

A po vymene to co popisujes . obcas sa stane ze na vine je hlavny brzdovy valec ktory prepusta, ale po vymene malo.
Je to tim ze na zadnych trmenoch je automaticke dostavovanie rucnej brzdy !!!!!
pri vymene treba piestik trmena zatlacit aby sa tam vosli nove dosticky ale na zadnom trmeni sa NESMIE len ZATLACIT !!!!!
prave vtedy sa poskodi doserizovaci mechanizmus rucnej brzdy !!!!
a pri brzdeni proste zadok brzdi na prd a pedal sa prepada! Zrejme akoby sa ten mechanizmus nezatal ze uz ma stlacit kotuc ale furt povoluje.
je na to specialny nastroj , niekto si ho vie aj urobyt ale ide to aj vo zveraku treba tlacit a zaroven piestik zakrucat!!!!!!

a potom treba dobre odvzdusnit !! inak zalezi aky system ABS/ESP/EDS je tam. pri jednom sa zacina odvzdusnovat od zadu a pri druhom od predu!
BOlo to trapenia ... ale uz ten pedal NEPADA !
pred vymenov tiez nepadal! Mozno sa najde par vynimiek kde to nebude pricina ale ja to vydim presne na toto aj vo vasich pripadoch !!
Ten piestik ide inak odtial pekne vysrobovat von .
A este jeden test ked nemas rucnu zatiahnutu pedal brzdovy stlacis viac ako ked rucnu riadne zatiahnes .
Presne toto inak pise aj dielenska prirucka OCTAVKY I
vela zdaru
GIV var asz 4mot upraveny
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
nebo povolit odvzdušnovák a kapalinu vypouštět do flašky když zatláčíš pístek miloš
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 02 led 2009, 14:56, celkem upraveno 1 x.