no na tomn neni nic divnyho ne? za kolik bys jako chtěl závodní skřín s přímym ozubenim. ale stejne nechapu k cemu to řeší, jestli na provoz, tak je to uplna blbost.
scream píše:no na tomn neni nic divnyho ne? za kolik bys jako chtěl závodní skřín s přímym ozubenim. ale stejne nechapu k cemu to řeší, jestli na provoz, tak je to uplna blbost.
Na provoz mám velký auto .na závody bude malý auto.
A nebudu stavět něco co nevyhraje
pozor však na krouták u většiny dieselu je problem protože pokud jsou upraveny tak mají velký MK.Vím že v anglickém a rakouském mistrovství rallye jezdila tehdá ještě G3 s TDi a většinou na to odpadnul
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
titan0306 píše:Jde mi o to abych mohl zařadit bez ubrání plynu.Ne páčky pod volantem,klacek dopředu dozadu.
Uvítám veškeré info + cca cenová relace + výrobce
pokud finance nejsou problém tak se hlavně připrav na ladění a vychytávání, sekvence na asfalt pod 500Nm už je vyšší dívčí
jako když už tak sekvenci bych rozhodne nedaval. bude daleko dražší a bude s ní víc starostí. Dal bych nějakýho Hewlanda, kde jde nahoru radit bez spojky a myslim, ze bujde sehnat tak aby vydžela kroutak. delaj se i na o hodne vyssí kroutaky. a když už stave takovy monstrum, tak bych dal motor doprostřed a nejlíp do G1
scream píše:jako když už tak sekvenci bych rozhodne nedaval. bude daleko dražší a bude s ní víc starostí. Dal bych nějakýho Hewlanda, kde jde nahoru radit bez spojky a myslim, ze bujde sehnat tak aby vydžela kroutak. delaj se i na o hodne vyssí kroutaky. a když už stave takovy monstrum, tak bych dal motor doprostřed a nejlíp do G1
Je to síce pravda že sa dá radiť bez spojky ale zabudli ste že ide o pretekárske špeciály kde sa pri radení vypína zapalovanie a následne po zaradení zase zapína.....teda ak nechcete radiť s kladivom prevodové kolesá majú totiž natvrdo zubové spojky žiadne synchrony a ak chceš zaradiť po plným plynom s maximom krútiaceho momentu bud vypnes zapalovanie aby klesol krútiaci moment alebo ubereš plyn.....hhaha......