Sekvenční převodovka na TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Sekvenční převodovka na TDI

Příspěvek od titan0306 »

Jde mi o to abych mohl zařadit bez ubrání plynu.Ne páčky pod volantem,klacek dopředu dozadu.
Uvítám veškeré info + cca cenová relace + výrobce
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Heh docela balík 78litrů. :roll:
Obrázek
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

78 jeste docela jde, horší je, ze i ten 6kvalt je tak akorat pro benzina.
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

jestli se dívám dobře, tak plus řazení je to něco přes 100k :o)))
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

no na tomn neni nic divnyho ne? za kolik bys jako chtěl závodní skřín s přímym ozubenim. ale stejne nechapu k cemu to řeší, jestli na provoz, tak je to uplna blbost.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Nejsou primy zuby znacne hlucnejsi?
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

scream píše:no na tomn neni nic divnyho ne? za kolik bys jako chtěl závodní skřín s přímym ozubenim. ale stejne nechapu k cemu to řeší, jestli na provoz, tak je to uplna blbost.
Na provoz mám velký auto 8) .na závody bude malý auto.
A nebudu stavět něco co nevyhraje (LOL)
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

pozor však na krouták u většiny dieselu je problem protože pokud jsou upraveny tak mají velký MK.Vím že v anglickém a rakouském mistrovství rallye jezdila tehdá ještě G3 s TDi a většinou na to odpadnul
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Tupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: skoro v asii :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Sekvenční převodovka na TDI

Příspěvek od Tupino »

titan0306 píše:Jde mi o to abych mohl zařadit bez ubrání plynu.Ne páčky pod volantem,klacek dopředu dozadu.
Uvítám veškeré info + cca cenová relace + výrobce
pokud finance nejsou problém tak se hlavně připrav na ladění a vychytávání, sekvence na asfalt pod 500Nm už je vyšší dívčí
V6 TDI 4M
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

jako když už tak sekvenci bych rozhodne nedaval. bude daleko dražší a bude s ní víc starostí. Dal bych nějakýho Hewlanda, kde jde nahoru radit bez spojky a myslim, ze bujde sehnat tak aby vydžela kroutak. delaj se i na o hodne vyssí kroutaky. a když už stave takovy monstrum, tak bych dal motor doprostřed a nejlíp do G1 (crazy)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

S takovym kroutakem, ktery planujes? Ses blazen (LOL) ... ale drzim palce ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

scream píše:jako když už tak sekvenci bych rozhodne nedaval. bude daleko dražší a bude s ní víc starostí. Dal bych nějakýho Hewlanda, kde jde nahoru radit bez spojky a myslim, ze bujde sehnat tak aby vydžela kroutak. delaj se i na o hodne vyssí kroutaky. a když už stave takovy monstrum, tak bych dal motor doprostřed a nejlíp do G1 (crazy)


Je to síce pravda že sa dá radiť bez spojky ale zabudli ste že ide o pretekárske špeciály kde sa pri radení vypína zapalovanie a následne po zaradení zase zapína.....teda ak nechcete radiť s kladivom prevodové kolesá majú totiž natvrdo zubové spojky žiadne synchrony a ak chceš zaradiť po plným plynom s maximom krútiaceho momentu bud vypnes zapalovanie aby klesol krútiaci moment alebo ubereš plyn.....hhaha......
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

zapalování se nevypíná....
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Jak je to u převodovky u silniční motorky?Tam jde taky řadit nahoru bez spojky.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“