Stránka 1 z 1

JEZDIT NEBO NEJEZDIT NA STARY MOTOROVY NEBO PŘEVODOVY

Napsal: 02 srp 2006, 05:48
od hoda
MA STI NEKDO NĚJAKE SKUŠENOSTI A POKUD ANO JAKE JSOU RIZIKA DĚKUJI.

Napsal: 02 srp 2006, 05:57
od Radim205D
neblbni !! to uz vazne mas takovou nouzi, ze je ti pouzity fritak z hospody za cca 3,-/L drahy?

Napsal: 02 srp 2006, 06:06
od Radim205D
Mimochodem jestli mas nejake nadnormativni zasoby pouziteho motoroveho oleje, doporucuji jej pouzit na vytapeni garaze. Funguje to vyborne ale to uz je tady na foru (offtopic)

,

Napsal: 02 srp 2006, 07:34
od radluk
(LOL)

vyjeťák jde ale na jak dlouho

Napsal: 02 srp 2006, 09:41
od dvorky1
zdárec já na vyjeťák jezdil se Escortem TD. Přez zimu to přestalo startovat a nakonec to začalo žrát olej z motoru. Teď nedávno jsem ho rozebral a stírací kroučky mají vůli asi 1 cm. Pístní mají taky celkem velkou. Válce jsou taky celkově opotřebený. Je znatelný rozdíl v horním rantlu válce kde nepracují kroužky. Jinak rýhy ani škrábance tam nejsou. Nevím jestli to opotřebení nebylo už předtím, ale celkově to hůř chytalo. Jezdil jsem s tím hodně na trafoolej a je to sice svinstvo, ale po naftě bych řekl že je to asi nejméně problémový palivo. Zjišťuji teď co bude stát výbrus. Ten je tedy za 400 Kč válec, ale bez pístů a kroužků tak čekám na kolik to vyjde. Kámoš má fiestu 1,6 D a ten na to jezdí už skoro půl roku. Prej tam dává jen z bezíňáků a ředí to friťákem a prej mu to zatím dobře startuje i jede. Co mám já za zkušenosti tak se muselo po zhruba 1 500 km vyčistit vstup do hlavy pod vstřikama. Celý se zakarbonovaly a byla tam dirka jak špendliková hlavička. NO nevím já jsem od toho upustil.