točivej moment??? AFN-trysky a chip
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
Odpovědi: 0
točivej moment??? AFN-trysky a chip
přemejšlim že bych rozbil prasátko a využil akce u diesel poweru a nechal si dát trysky S764 a chip...tady sem se dozvěděl že by výkon moh bejt cca 145koní
zajímalo by mě,na jakou hodnotu by se dostal točivej moment a jestli by ho seriová spojka udržela nebo by stačilo obložit lamelu lepším materiálem popř. jaká jiná spojka by se tam mohla dát
zajímalo by mě,na jakou hodnotu by se dostal točivej moment a jestli by ho seriová spojka udržela nebo by stačilo obložit lamelu lepším materiálem popř. jaká jiná spojka by se tam mohla dát
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Odpovědi: 0
Re: točivej moment??? AFN-trysky a chip
Moj odhad je okolo 310Nm, seriova spojka to v pohode udrzi.L_u_c_k_y_n píše:přemejšlim že bych rozbil prasátko a využil akce u diesel poweru a nechal si dát trysky S764 a chip...tady sem se dozvěděl že by výkon moh bejt cca 145koní
zajímalo by mě,na jakou hodnotu by se dostal točivej moment a jestli by ho seriová spojka udržela nebo by stačilo obložit lamelu lepším materiálem popř. jaká jiná spojka by se tam mohla dát
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Re: točivej moment??? AFN-trysky a chip
Krouťák po úpravě je kolem cca 285-305 Nm. Podle přání zákazníka. Samozřejmě čím víc Nm, tím větší pravděpodobnost, že spojka začne klouzat.L_u_c_k_y_n píše:přemejšlim že bych rozbil prasátko a využil akce u diesel poweru a nechal si dát trysky S764 a chip...tady sem se dozvěděl že by výkon moh bejt cca 145koní
zajímalo by mě,na jakou hodnotu by se dostal točivej moment a jestli by ho seriová spojka udržela nebo by stačilo obložit lamelu lepším materiálem popř. jaká jiná spojka by se tam mohla dát

- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
Odpovědi: 0

poradili by ste mi, jaký části spojky vyměnit popř. jakej spojkovej komplet?
velký výkonový rezervy mít nemusí,další upravy už neplanuju

EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
Odpovědi: 0
a to ATD jde jen vyměnit sadu za tu stávající a není potřeba něco přizpůsobovat?myslim že Ladas tady nákou ATD prodával tak se bych mu rovnou zkusil napsat...netopier píše:daj tam z fabie ATD a to musi vydrzat..a rovno je tam jednohmota
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Když dáš celou sadu tak je to OK.... Jj, Ladas prodává pár těchto sad myslím že za 3500...L_u_c_k_y_n píše:a to ATD jde jen vyměnit sadu za tu stávající a není potřeba něco přizpůsobovat?myslim že Ladas tady nákou ATD prodával tak se bych mu rovnou zkusil napsat...netopier píše:daj tam z fabie ATD a to musi vydrzat..a rovno je tam jednohmota
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
len neviem ci nema 219 mm spojky a origo ATD maju byt 228 ale to mozno len trepem len som nieco take zhliadol...
btw: cordoba ma origos spojku 219 mm takze ten zotrvak od ladasa ak ma 219 je jasna nahrada origo dvojhmoty
btw: cordoba ma origos spojku 219 mm takze ten zotrvak od ladasa ak ma 219 je jasna nahrada origo dvojhmoty

Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
Odpovědi: 0
moc dík za vaše informace
a ještě taková pitomá otázka: jak moc časově náročná by byla výměna trysek a chipnutí? diesel power je až v chomutově a tam to mám cca 180km,tak jestli takový věci zvládaj na počkání nebo pojedu domu vlakem

a ještě taková pitomá otázka: jak moc časově náročná by byla výměna trysek a chipnutí? diesel power je až v chomutově a tam to mám cca 180km,tak jestli takový věci zvládaj na počkání nebo pojedu domu vlakem

EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Počítej, tak zhruba 4 hodiny +/- hodina. Bližší info přes SZL_u_c_k_y_n píše:moc dík za vaše informace![]()
a ještě taková pitomá otázka: jak moc časově náročná by byla výměna trysek a chipnutí? diesel power je až v chomutově a tam to mám cca 180km,tak jestli takový věci zvládaj na počkání nebo pojedu domu vlakem


- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
cisty cas trysky do hodiny urcite, chip =diagnostika+vybrat RJ + vypajkovat+zapisat+zapajkovat paticu a vlozit chip+samotne ladenie programu ak to bude chip na mieru... myslim ze do 3 hodin sa zmestis...
taze suma sumarum 4-5 hodin max
taze suma sumarum 4-5 hodin max
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967